Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00057283/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00345951/01 - Wynik z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli do nowego budynku Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Okopowa 2a
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.polub.w7.zamowienia@prokuratura.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081985
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00057283
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do nowego budynku w Opolu Lubelskim.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
1) Część 1 – „Dostawa i montaż mebli na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”;
2) Część 2 – „Dostawa foteli urzędniczych, prokuratorskich oraz krzeseł dla interesantów na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, założeniem, skręceniem, podłączeniem, ułożeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli i wyposażenia.
4. Wyposażenie dotyczy obiektu użyteczności publicznej, dlatego też konieczne jest by było przeznaczone do tego typu obiektów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ. Rzuty aranżacyjne pomieszczeń oraz wizualizacje stanowią załącznik nr 1.3 do SWZ.
6. Wizja lokalna
Działając na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) Pzp, Zamawiający wymaga obowiązkowego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, która pozwoli mu na ocenę istotnych warunków realizacyjnych – po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca składa wniosek do Zamawiającego (załącznik nr 6 do SWZ).
Zamawiający wyznaczy termin odbycia wizji zgodnie z wnioskiem, a jeżeli nie jest to możliwe w innym wskazanym przez siebie terminie.
Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli złoży on ofertę bez odbycia wizji lokalnej.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do nowego budynku w Opolu Lubelskim.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
1) Część 1 – „Dostawa i montaż mebli na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”;
2) Część 2 – „Dostawa foteli urzędniczych, prokuratorskich oraz krzeseł dla interesantów na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, założeniem, skręceniem, podłączeniem, ułożeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli i wyposażenia.
4. Wyposażenie dotyczy obiektu użyteczności publicznej, dlatego też konieczne jest by było przeznaczone do tego typu obiektów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ. Rzuty aranżacyjne pomieszczeń oraz wizualizacje stanowią załącznik nr 1.3 do SWZ.
6. Wizja lokalna
Działając na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) Pzp, Zamawiający wymaga obowiązkowego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, która pozwoli mu na ocenę istotnych warunków realizacyjnych – po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca składa wniosek do Zamawiającego (załącznik nr 6 do SWZ).
Zamawiający wyznaczy termin odbycia wizji zgodnie z wnioskiem, a jeżeli nie jest to możliwe w innym wskazanym przez siebie terminie.
Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli złoży on ofertę bez odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający informuje, iż Zamawiający wymaga obowiązkowego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej w zakresie cz. I. W zakresie cz. II zamówienia Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do nowego budynku w Opolu Lubelskim.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
1) Część 1 – „Dostawa i montaż mebli na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”;
2) Część 2 – „Dostawa foteli urzędniczych, prokuratorskich oraz krzeseł dla interesantów na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, założeniem, skręceniem, podłączeniem, ułożeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli i wyposażenia.
4. Wyposażenie dotyczy obiektu użyteczności publicznej, dlatego też konieczne jest by było przeznaczone do tego typu obiektów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ. Rzuty aranżacyjne pomieszczeń oraz wizualizacje stanowią załącznik nr 1.3 do SWZ.
6. Wizja lokalna
Działając na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) Pzp, Zamawiający wymaga obowiązkowego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, która pozwoli mu na ocenę istotnych warunków realizacyjnych – po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca składa wniosek do Zamawiającego (załącznik nr 6 do SWZ).
Zamawiający wyznaczy termin odbycia wizji zgodnie z wnioskiem, a jeżeli nie jest to możliwe w innym wskazanym przez siebie terminie.
Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli złoży on ofertę bez odbycia wizji lokalnej.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do nowego budynku w Opolu Lubelskim.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
1) Część 1 – „Dostawa i montaż mebli na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”;
2) Część 2 – „Dostawa foteli urzędniczych, prokuratorskich oraz krzeseł dla interesantów na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 1C.”
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, założeniem, skręceniem, podłączeniem, ułożeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli i wyposażenia.
4. Wyposażenie dotyczy obiektu użyteczności publicznej, dlatego też konieczne jest by było przeznaczone do tego typu obiektów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.1 oraz 1.2 do SWZ. Rzuty aranżacyjne pomieszczeń oraz wizualizacje stanowią załącznik nr 1.3 do SWZ.
6. Wizja lokalna
Działając na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) Pzp, Zamawiający wymaga obowiązkowego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, która pozwoli mu na ocenę istotnych warunków realizacyjnych – po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca składa wniosek do Zamawiającego (załącznik nr 6 do SWZ).
Zamawiający wyznaczy termin odbycia wizji zgodnie z wnioskiem, a jeżeli nie jest to możliwe w innym wskazanym przez siebie terminie.
Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli złoży on ofertę bez odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający informuje, iż Zamawiający wymaga obowiązkowego przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej w zakresie cz. I. W zakresie cz. II zamówienia Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-02 10:00
Po zmianie:
2024-02-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-02 10:30
Po zmianie:
2024-02-07 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-02
Po zmianie:
2024-03-07
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek w III kw. 2025 r. do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia w ramach projektu "Ożywienie strefy mieszkańców poprzez zagospodarowanie i nadanie nowych funkcji Starówce w Lubsku"
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) przy Gdańskim Centrum Świadczeń, przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- Modernizacja (remont i przebudowa infrastruktury edukacyjnej) budynku ZSL w Słubicach
- Zakup 17 krzeseł do sali konferencyjnej Biura Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW przy ul. Nowowiejskiej 15/19 z dowozem
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.