eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081706 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 070621590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Al. Armii Krajowej 101

1.5.2.) Miejscowość: ˜Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜43-316

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜33 810 21 77/65/60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@hospital.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.hospital.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-3eeaa352-c9aa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001450/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie uslug transportowanych w zakresie przewozu osób dializowanych w okresie 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Dodatkowy środek komunikacji elektronicznej - poczta elektroniczna przetargi@hospital.com.pl(maksymalny rozmiar plików 10 MB) – za wyjątkiem przekazywania ofert.2.Zamawiający wyznaczanastępujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Bożena Wiewióra i Agata Polok. 3. Korzystanie przezWykonawcę z Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej jestbezpłatne.4.Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych, kodowaniaoraz oznaczania czasu przekazania danych przy użyciu Platformy Przetargowej SzpitalaWojewódzkiego w Bielsku-Białej: https://hospital.logintrade.net/.1)Do połączenia używany jestszyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. CertyfikatSSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadającykontona Platformie Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: ma dostęp do możliwościzłożenia, zmiany,wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań dotreści swz oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.2)Wymagania technicznewysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego wBielsku-Białej:a) Rekomendowane przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer9,Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;• Google Chrome 31;• Mozilla Firefox 26;• Opera18.b)Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet;• zainstalowana wtyczka flash - flashplayer- dotyczy kupca;• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;•włączonaobsługaJavaScript;•zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;•zainstalowanyAcrobatReader;•zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE RuntimeEnvironment 6Update 24 lub nowszy.3) Wymagane formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .rtf,.odt. .pdf.4)Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzonezłożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bezlogowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej,wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformiezakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóżofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danychjest toczas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.5. W przypadku gdy dokumentyelektroniczne w postępowaniu, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.z2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je wwydzielonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawiera tajemnicęprzedsiębiorstwa”.6.Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w swz w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 musibyć złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.7.Pozostałe informację określa Rozdział X swz.8.W sprawie sposobusporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej mają przepisy rozporządzenia PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r.poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała; tel.: +48 33 810 01 43, fax.: +48 33 810 21 01, e-mail: przetargi@hospital.com.pl2. w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim w Bielsku-Białej: tel.: +48 33 810 22 37, e-mail: iod@hospital.com.pl ;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pod nazwą: Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej – nr referencyjny 22/21;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, nie krócej jednak niż okres obowiązywania umowy, upływ terminu gwarancji określonego w umowie, okres trwałości projektu/programu;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;9. posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przed upływem okresu 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜22/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych: chodzących, poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wymagających przewozu w pozycji leżącej na noszach dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie:1) wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”;2) postanowień określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 8 do swz.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.4. Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie osoby wykonujące czynności przewozu osób dializowanych w okresie realizacji zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze minimum ½ etatu oraz spełniały warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VI ust. 4 pkt 3. Wymagania określone w zdaniu pierwszym dotyczą także ewentualnych podwykonawców.5. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 4 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 8 do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Środki transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej określone w ust. 2, dotyczące sytuacji ekonomicznej Wykonawcy określone w ust. 3 oraz dotyczące zdolności technicznej i zawodowej określone w ust. 4.2. Określenie warunków dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej podmiotowych środków dowodowych złożonych przez Wykonawcę według formuły „spełnia – nie spełnia” w następujący sposób: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca złoży aktualne zezwolenie lub licencję na zarobkowy przewóz osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 919). W przypadku gdy zezwolenie lub licencja nie jest wymagana - stosowne oświadczenie.3. Określenie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej Wykonawcy – Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej podmiotowych środków dowodowych złożonych przez Wykonawcę, według formuły „spełnia – nie spełnia” w następujący sposób: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 złotych polskich.4. Określenie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej podmiotowych środków dowodowych złożonych przez Wykonawcę, według formuły „spełnia – nie spełnia”, w następujący sposób: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:1) w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie dwóch usług transportowych w zakresie przewozu osób do szpitalnych stacji dializ, z których każda realizowana była (w przypadku usług wykonanych) lub zrealizowana jest (w przypadku usług wykonywanych) przez okres minimum 6 miesięcy;2) w zakresie urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, w wykazie pojazdów stanowiącym treść oferty – Załącznik Nr 1 do swz „Formularz ofertowy” ust. 5 wykaże dysponowanie przez cały okres realizacji umowy minimum siedmioma pojazdami. Pojazdy będące w posiadaniu/dysponowaniu Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w ust. 9 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do swz;3) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wykaże, że dysponuje minimum siedmioma osobami, z których każda posiada:a) wymagane prawo jazdy;b) aktualne orzeczenie lekarskie dla pełnionego zawodu;c) aktualne świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 swz, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII swz.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 1, składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 2 dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.4.Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego – Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że pełnomocnictwo dla tej osoby zostało złożone wraz z ofertą, obejmuje swym zakresem umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w zakresie składania podmiotowych środków dowodowych i jest aktualne. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. aktualne zezwolenie lub licencja na zarobkowy przewóz osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 919). W przypadku gdy zezwolenie lub licencja nie jest wymagana - stosowne oświadczenie.2. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Dokumenty, o którym mowa powyżej muszą potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Sekcji V 5.4). ust. 3.3. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Sekcji V 5.4). ust. 4 pkt 1 i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do swz.4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Sekcji V 5.4). ust. 4 pkt 3 i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do swz5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego – Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że pełnomocnictwo dla tej osoby zostało złożone wraz z ofertą, obejmuje swym zakresem umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w zakresie składania podmiotowych środków dowodowych i jest aktualne. Postanowienia ust. 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę:1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartętytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z swz (Załącznik Nr 1 do swz).2) WypełnionyZałącznik Nr 2 do swz zawierający obliczenie ceny oferty.2. Wykaz oświadczeń i dokumentówzłożonych wraz z ofertą:1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu wzakresiewskazanym w Rozdziale VII swz i spełnianiu warunków udziału w postępowaniuokreślonych w Rozdziale VI swz złożone na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do swz.a) wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którymmowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.b) Wykonawca, którypolega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz zoświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz zofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środekdowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, októrym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotamiudostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać wszczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą..3. Jeżeli w imieniuWykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumenturejestrowego – Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzającyumocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Postanowienia pkt 3 stosuje się odpowiednio doosoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapublicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby nazasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotemudostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 156,50 PLN.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572)4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 54 1020 2528 0000 0102 0539 4954.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.7. Zamawiający dokona zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Pełnomocnik Konsorcjum, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,przekaże Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Strony ustalają, że w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania Umowy obowiązywać będą kary umowne, z zastrzeżeniem ust. 2:1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy stwierdzony przypadek opóźnienia w wykonaniu powierzonych czynności określonych w Umowie w wysokości 100,00 zł (słownie złotych: sto 00/100) za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia, za wyjątkiem pkt 2.2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy stwierdzony przypadek opóźnienia w wykonaniu transportu, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 6, gdzie za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w wykonaniu przewozu, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 6 lit. a, Wykonawca, zapłaci 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) licząc od momentu otrzymania wezwania, natomiast za każde rozpoczęte 30 minut opóźnienia w podstawieniu samochodu pod Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 6 lit. b i c, Wykonawca zapłaci 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) licząc od momentu otrzymania wezwania.3) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 zł (słownie złotych: tysiąc 00/100), za każdy stwierdzony przypadek niewykonania przewozu i niezapewnienia przewozu zastępczego, co nie ograniczy prawa Zamawiającego do zwrotu kosztów poniesionych na zorganizowanie własnego przewozu.4) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy stwierdzony przypadek niespełniania wymagania dotyczącego zatrudniania osób, o których mowa w § 4 ust. 1 w wysokości 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100),5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy stwierdzony przypadek świadczenia usługi przez osoby, nie objęte wykazem osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wykazanych w ofercie Wykonawcy w wysokości 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100), z zastrzeżeniem postanowień zawartych w § 4 ust. 4. 6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy stwierdzony przypadek wykonywania przewozu osób dializowanych środkami transportowymi nie odpowiadającymi wymogom prawa lub Umowy, w wysokości 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), z zastrzeżeniem postanowień zawartych w § 5 ust. 2,7) Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy skutkujące odstąpieniem od Umowy przez drugą stronę w wysokości 10% wartości zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień § 10 ust. 1 lit. a).2. Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody i wyrażają zgodę na kumulację kar umownych.3. Za wartość zamówienia, o której mowa w ust. 1 pkt 7 przyjmuje się cenę oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY1. Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w swz.3. Do oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 należy dołączyć:1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 (jeżeli dotyczy),2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 (jeżeli dotyczy),3) dowody na odstąpienie od wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 (jeżeli dotyczy).4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę oraz oświadczenia i dokumenty złożone wraz z ofertą, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”.5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale zastosowanie mają postanowienia Rozdziału X oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).FORMALNOŚCI, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆDOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, Zamawiający wyznaczy termin i miejsce zawarcia umowy.2. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w formach przewidzianych w art. 450 ust. 1 ustawy pzp, w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu, Wykonawca wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 54 1020 2528 0000 0102 0539 4954.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie niepieniężnej winno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej przetargi@hospital.com.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302).5. Zamawiający nie przewiduje:1) zawarcia umowy ramowej;2) zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp;3) przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy pzp;5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 ustawy pzp;6) wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp;7) obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań o których mowa w art. 60 i 121 ustawy pzp;6. Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.dot. Sekcji VIII. pkt 8.3)1.Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie ofertprzez Zamawiającego. 2.W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, powodującej brakmożliwości otwarcia ofert w terminie określonym w Sekcji VIII. pkt 8.3), otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.3.Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.