eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT BUDYNKU NR 1 BIUROWO-SZTABOWEGO W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NR 8658 WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 126



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081530 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜REMONT BUDYNKU NR 1 BIUROWO-SZTABOWEGO W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NR 8658 WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 126

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 930103906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Obornicka 126

1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜rziwroclaw.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜rziwroclaw.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜platformazakupowa.pl/pn/rzi_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜REMONT BUDYNKU NR 1 BIUROWO-SZTABOWEGO W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NR 8658 WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 126

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4bd55ec0-a1b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00013720/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wrocław K-8658 Remont budynku biurowo - sztabowego nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00036341/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜12/V/WEN/21/R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 656783,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 1 (biurowo-sztabowego) w kompleksie wojskowym nr 8658 we Wrocławiu przy ul. Obornickiej 126. Specyfikacja warunków zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu budynku nr 1. ROBOTY DO WYKONANIA 1. Zakres robót budowlanych:I. Wykonanie malatury ścian i sufitów pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i klatek schodowych zgodnie z załączoną inwentaryzacją rysunkową. Prace malarskie należy poprzedzić szpachlowaniem miejscowych zarysowań na tynkach i lokalnych przeciekach z połaci dachowej oraz uzupełnieniem powierzchni tynków po pracach związanych z instalacjami elektrycznymi (otwory po kołkach montażowych, bruzdy pod przewody itp.). Uzupełnienia należy wykonać gipsem szpachlowym w sposób, który doprowadzi do ujednolicenia powierzchni tynku. Przygotowane powierzchnie ścian i sufitów, po ich uprzednim zagruntowaniu, należy malować dwukrotnie farbami akrylowymi. Kolor farb w poszczególnych pomieszczeniach należy uzgodnić z Zamawiającym. Przed rozpoczęciem prac konieczne jest zdemontowanie przez Wykonawcę wszystkich znajdujących się na ścianach i sufitach osprzętów (np.: lampy, lustra, tablice itp.) a pozostałych (np. koryta kablowe, czujki ppoż. itp.) zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Do zakresu prac Wykonawcy należy również przestawienie mebli celem dotarcia do powierzchni znajdujących się za nimi a po zakończonych pracach ustawienie ich na miejsce pierwotne. W trakcie prowadzenia prac meble powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Zabezpieczone powinny zostać również elementy stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłogi. Z uwagi na to, że budynek jest obiektem na bieżąco funkcjonującym prace branży budowlanej powinny być skoordynowane z pracami branży elektrycznej w taki sposób, aby czas wyłączenia z użytkowania poszczególnych pomieszczeń (kancelarii) był ograniczony do minimum. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu prowadzenia prac z uwzględnieniem poszczególnych pomieszczeń oraz koordynowania ich z Użytkownikami danych kancelarii.II. Na ścianach klatki schodowej nr 2 od poziomu parteru do poziomu poddasza (wraz z korytarzem przy klatce schodowej) do wysokości 1,6 m od poziomu podłogi należy wykonać okładzinę z tynku kamyczkowego o granulacji 1,2 mm w jednym kolorze nawiązującym do wypraw w pozostałej części budynku. Kolor tynku powinien zaakceptować Zamawiający. Przed wykonaniem wyprawy z tynku kamyczkowego należy zdemontować ze ścian drewniane pochwyty oraz znajdujące się na półpiętrach grzejniki c.o. Wszelkie ubytki i nierówności podłoża powinny zostać uzupełnione dla uzyskania równej powierzchni tynku. Po zakończonych pracach Wykonawca powinien zamontować na miejsce drewniane pochwyty oraz grzejniki c.o.III. Na ścianach korytarzy parteru (z wyłączeniem odcinka przy pomieszczeniach 1-11), I i II p. oraz klatki schodowej nr 1 należy przeprowadzić czyszczenie i mycie istniejącej lamperii z tynku kamyczkowego oraz jej impregnację środkami hydrofobowymi.IV. Na korytarzu piwnicy należy zdemontować zabudowy z płyt g-k biegnące w narożnikach pod sufitem po obu stronach korytarza na całej jego długości tj. ok. 60,0 m. Po wykonanie zakresu prac branży sanitarnej związanych z wymianą instalacji wodnej zabudowy należy odtworzyć jako wykonane z płyt regipsowych zwykłych gr. 12,5 mm na stelażu metalowym (jednokrotne płytowanie) o wymiarach ok. 20 x 40 cm. W zabudowach trzeba przewidzieć miejsca montażu rewizji (metalowych albo PCV) o wymiarach ok. 40 x 40 cm w ilości ok. 20 sztuk (w uzgodnieniu z branżą sanitarną). Ponadto na korytarzu piwnicy konieczne jest dokonanie naprawy malatury ściany w zakresie lamperii wykonanej z emalii olejnej. Konieczne jest usunięcie miejscowo luźnych fragmentów farby, uzupełnienie powierzchni i wykonanie nowej powłoki malarskiej do wysokości 1.6 m na całej długości korytarza piwnicy. Nowa powłoka malarska powinny zostać wykonana emalią olejno-ftalową o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych i odporną na mycie środkami dezynfekcyjnymi.V. W pomieszczeniach 033 oraz 034 w piwnicy budynku należy wykonać zabudowy kanałów instalacji ciepłowniczych biegnących przy posadzce wzdłuż ścian pod oknami o długości odpowiednio ok. 5,5 m i 5,95 m. Zabudowy o wymiarach ok. 60 x 50 cm powinny być wykonane z płyt g-k wodoodpornych o gr. 12,5 mm (dwukrotne płytowanie) na stelażu metalowym.Na posadzce pomieszczeń 033 oraz 034 w piwnicy budynku należy ułożyć płytki gresowe, antypoślizgowe o minimalnych parametrach: wymiar 45x45 cm, rektyfikowane, klasa ścieralności min. IV (PEI IV) i twardości w skali Mohsa >7, gr. 9 mm, układane na klej - w „caro”, spoina szerokości 0,15 cm. Kolorystykę płytek należy uzgodnić z Zamawiającym. Miejsce styku posadzek ze ścianą wykończyć cokolikiem z płytek wysokości 10 cm.2. Zakres robót sanitarnych:I. Remont poziomej wodnej instalacji hydrantowej w piwnicy budynku.Z uwagi na zły stan techniczny należy wymienić wodną instalację ppoż. w piwnicy budynku. Nową instalację wykonać z rur stalowych podwójnie ocynkowanych łączonych na kształtki skręcane. Rury zamontować na istniejących podporach.Przedmiar robot:• wymiana rury stalowej 2xocynk. fi 50 mm – 52m.• dodatek za podejście dopływowe fi 50 mm – 4 szt.• próba szczelności rur o połączeniach gwintowanych – 52 m.• izolacja rur pianką gr. 9 mm – 52 m.II. Remont wewnętrznej instalacji wodociągowej w piwnicy budynku, woda zimna, ciepła i cyrkulacja.• demontaż instalacji wodociągowej w piwnicy – 1 kpl.• montaż rury stalowej ocynkowanej fi 50 – 88 m.• montaż rury stalowej ocynkowanej fi 40 – 40 m.• montaż rury stalowej ocynkowanej fi 25 – 10 m.• montaż rury stalowej podwójnie ocynkowanej fi 50 – 88 m.• montaż rury stalowej podwójnie ocynkowanej fi 40 – 40 m.• montaż rury stalowej podwójnie ocynkowanej fi 32 – 88 m.• montaż rury stalowej podwójnie ocynkowanej fi 25 – 50 m.• montaż rury stalowej podwójnie ocynkowanej fi 20 – 15 m.• montaż zaworu przelotowego wodnego fi 50 – 2 szt.• montaż zaworu przelotowego wodnego fi 40 – 4 szt.• montaż zaworu przelotowego wodnego fi 32 – 2 szt.• montaż zaworu przelotowego wodnego fi 25 – 40 szt.• montaż zaworu przelotowego wodnego fi 20 – 20 szt.• wykonanie podejścia dopływowego fi 25 – 40 szt.• wykonanie podejścia dopływowego fi 20 – 20 szt.• Próba szczelności rurociągów skręcanych – 421 m.• izolacja rury ocynkowanej pianką gr. 9 mm – 138 m.• izolacja rury podwójnie ocynkowanej pianką gr. 20 mm – 281 m.3. Zakres robót elektrycznych:Pełny zakres prac instalacyjnych i pomiarowych do wykonania.Pełny zakres prac:• dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED do pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych oświetlenia ogólnego i oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego o parametrach określonych w opisie wymagania techniczne dotyczące opraw oświetleniowych;• wykonanie symulacji komputerowej w celu uzyskania prawidłowego doboru zamienników opraw świetlówkowych na oprawy typu LED zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami dla pomieszczeń biurowych, technicznych, sanitarnych, korytarzy i klatek schodowych. • roboty instalacyjne związane z podłączaniem opraw oświetleniowych LED;• wymiana częściowa instalacji oświetlenia ogólnego zgodnie z załączonym poniżej zestawieniem na poziomie - (-1) oraz pietra I;• wymiana osprzętu elektroinstalacyjnego • kontrolę działania instalacji oświetleniowej;• końcowe pomiary natężenia i równomierności oświetlenia ogólnego i dróg ewakuacyjnych w korytarzach, klatkach schodowych i pomieszczeniach biurowych zgodnie z Polską Normą wraz z zestawieniem i analizą uzyskanych wyników,• montaż wyłącznika ppoż. przy drzwiach ewakuacyjnych; • dostarczenie deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów i innych dokumentów, potwierdzających dopuszczenie zastosowanych opraw oświetleniowych LED i urządzeń do stosowania w budownictwie; • inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robot odtworzeniowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 704790,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863460,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 704790,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜WKB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8952043972

7.3.3) Ulica: ˜ul. Henryka Kamieńskiego 4

7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: ˜51-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

˜prace malarskie 30%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 704790,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.