eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Zakup paliw płynnych na potrzeby Służb Komunalnych Miasta w Wodzisławiu Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych na potrzeby Służb Komunalnych Miasta w Wodzisławiu Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Służby Komunalne Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241024991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marklowicka 21F

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skm.wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,75350,e0a18cf9f151420fefde2a62d3d34e6f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych na potrzeby Służb Komunalnych Miasta w Wodzisławiu Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e801cd7a-8e51-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023505/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup paliw płynnych na potrzeby Służb Komunalnych Miasta w Wodzisławiu Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058336/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.27.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw: benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego dla środków transportowo-sprzętowych, polegający na umożliwieniu Zamawiającemu tankowania paliw w sposób bezgotówkowy.

Szacunkowa maksymalna wielkość zamówienia wynosi:
- Benzyna bezołowiowa Pb 95 (zakup) - do 2 500 litrów,
- Olej napędowy (zakup) - do 27 500 litrów.
Łączna ilość paliw: do 30 000 litrów

Minimalna wielkość zamówienia, z podanej łącznej ilości paliw to: 15 000 litrów.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie (uzależnione będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego) do zbiorników środków transportowo-sprzętowych i do kanistrów dla sprzętu.
2) Niezwłocznie po zawarciu umowy Zamawiający przekaże wykonawcy wykaz samochodów i sprzętu będącego w jego posiadaniu.
3) Stacja paliw, poprzez którą będzie wykonywane zamówienie, powinna znajdować się w odległości maksymalnie do 10 km od siedziby zamawiającego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Marklowickiej 21F (odległość stacji paliw od siedziby zamawiającego liczona najkrótszą drogą publiczną- gminną, powiatową, wojewódzką, krajową lub międzynarodową). Adres tej stacji paliw Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty.
4) Olej napędowy oraz benzynę bezołowiową Pb 95 Zamawiający będzie pobierał na stacji paliw obsługiwanej przez Wykonawcę.
5) W dni robocze oraz w dni ustawowo wolne od pracy, w niedziele i święta Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobowo lub na żądanie sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej.
6) W razie braku paliwa na stacji benzynowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić paliwo na innej stacji benzynowej znajdującej się w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego w cenie stosowanej przez Wykonawcę.
7) Zakupy paliw dokonywane będą za pomocą kart paliwowych wystawionych dla każdej jednostki transportowo-sprzętowej lub za pomocą dokumentów WZ. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest poinformować Zamawiającego przed podpisaniem umowy w jaki sposób dokonywane będą zakupy paliw- przy użyciu kart paliwowych, czy za pomocą dokumentów WZ.
a) W wypadku nabywania paliw za pomocą dokumentu WZ:
- pracownik Zamawiającego pobierający paliwo otrzyma oryginał dokumentu WZ potwierdzający ilość, cenę oraz datę i godzinę tankowania,
- pracownik Zamawiającego potwierdzi Wykonawcy na kopii dokumentu WZ pobraną ilość paliwa lub oleju, cenę oraz datę i godzinę tankowania,
- faktura wystawiona będzie zgodnie z dowodami WZ.
b) W wypadku nabywania paliw na podstawie kart paliwowych:
- Zamawiający dopuszcza ogólne warunki umowne lub wzór umowy przedstawiony przez Wykonawcę, a dotyczący tankowania przy użyciu kart paliwowych. W razie sprzeczności po-między dokumentami wskazanymi w zdaniu poprzedzającym, a postanowieniami wzoru umowy Zamawiającego pierwszeństwo będą miały postanowienia wzoru umowy Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wydania i dostarczenia Zamawiającemu kart pozwalających na nabycie paliw do pojazdów Zamawiającego bez naliczania dodatkowych opłat z tytułu prowadzenia sprzedaży za pomocą tych kart oraz zapewni pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji.
- Wykonawca przekaże karty bezgotówkowego tankowania bezpłatnie w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy dla każdej jednostki transportowo – sprzętowej.
Karty dla nowych jednostek transportowo – sprzętowych zostaną wydane bezpłatnie w terminie do 14 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego o takiej potrzebie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie na numer wskazany przez Wykonawcę.
W razie utraty karty Wykonawca wyda bezpłatnie karty dodatkowe lub zamienne w terminie do 14 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego faktu utraty karty za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie na numer telefonu wskazany przez Wykonawcę.
Wykonawca niezwłocznie zapewni blokadę w przypadku utraty karty po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie na numer wskazany przez Wykonawcę.
8) Wykonawca zobowiązany jest do:
Sprzedaży paliw płynnych spełniających wymagania jakościowe określone w odpowiednich normach oraz zgodnych z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.), według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-296-75-96

7.3.3) Ulica: Kocjana

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.