Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego gminy Główczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁÓWCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8
1.5.2.) Miejscowość: Główczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-220
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@glowczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.glowczyce.ibip.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego gminy Główczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-833595a3-fb5c-4eac-8619-787f71786432
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045544/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Główczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie przeprowadzone na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W dwóch kolejno po sobie przeprowadzonych postępowaniach nie wpłynęła żadna oferta:
- 25.10.2024 r., Zamawiający ogłosił pierwsze postępowanie, do którego nie wpłynęła żadna oferta.
- 18.11.2024 r., Zamawiający ogłosił drugie postępowanie, do którego nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-dc9cf1f3-7c11-428c-aefb-81dc26d1f9f7, ocds-148610-305c2557-4123-4f91-b139-393b1c8fcb5e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego Gminy Główczyce. Obszar opracowania obejmuje teren całej Gminy w jej granicach administracyjnych o powierzchni ewidencyjnej: 32 210 ha (powierzchnia geodezyjna: 32 228 ha).
2. Zamówienie obejmuje:
1) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania,
2) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego,
3) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Główczyce uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego,
4) przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Wójta Gminy wymaganych ustawą,
5) wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu,
6) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne) w formie zgodnej z przepisami,
7) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego,
8) udział w posiedzeniach Powiatowej Komisji Urbanistyczno-architektonicznej w Słupsku,
9) dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego,
10) udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień. Udział w spotkaniach otwartych, dyżurach projektanta, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
11) sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego,
12) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy uchwalającej plan ogólny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM Biuro Urbanistyczne Kiełb-Stańczuk, Jaszczuk-Skolimowska s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920200651
7.3.3) Ulica: Chojnicka 61
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Biuro Projektowe Platan Wojciech Kiełb
ul. Sosnowa 9
80-297 Banino
NIP:6692478257
Podmiot będzie uczestniczył w całym okresie realizacji zamówienia przez Wykonawcę, w zakresie sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu ogólnego gminy Główczyce
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-30INNE PRZETARGI GŁÓWCZYCE
więcej: przetargi GŁÓWCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Rudnik
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
- Opracowanie planu ogólnego gminy Sokoły
- Opracowanie Projektu Planu Ogólnego Gminy dla obszaru Gminy Lubawka
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
- Opracowanie niezbędnych dokumentów do podjęcia przez Radę Miasta Pruszkowa uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.