Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00657395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10384171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fd4add8-a3e4-4826-8156-11ea5e1d094f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługi napraw pojazdów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/92/24/RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ.
3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.
4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:
1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.
2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.
3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.
4) Zakupem ogumienia.
5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.
6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.
7) Kosmetyką pojazdu.
5. Miejscem wykonywania usługi musi być warsztat/stacja obsługi pojazdów znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.
6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o stronę internetową https://www.google.pl/maps korzystając z zakładki wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:
1) Komenda Powiatowa Policji w Łasku, ul. 9-go Maja 32/36
8. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza brutto: 1045,50 zł dla KPP w Łasku i KMP w Skierniewicach oraz 1107,00 zł. dla KPP w Radomsku.
9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.
10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.
11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.
12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.
13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.
14. Zamawiający przewiduje usługi dla następujących pojazdów będących na stronie poszczególnych jednostek:
1) KPP Łask: KIA CEE’D 2007 - 2021, KIA SPORTAGE 2022, OPEL ASTRA 2016 i 2018, SUZUKI SX4 2021, VOLKSWAGEN CADDY 2020, VOLKSWAGEN TRANSPORTER T-6 2017 i 2019.
15. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.
17. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.
18. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących naprawy pojazdów służbowych Policji. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
19. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 27183,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ.
3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.
4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:
1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.
2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.
3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.
4) Zakupem ogumienia.
5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.
6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.
7) Kosmetyką pojazdu.
5. Miejscem wykonywania usługi musi być warsztat/stacja obsługi pojazdów znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.
6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o stronę internetową https://www.google.pl/maps korzystając z zakładki wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:
1) Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56
8. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza brutto: 1045,50 zł dla KPP w Łasku i KMP w Skierniewicach oraz 1107,00 zł. dla KPP w Radomsku.
9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.
10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.
11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.
12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.
13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.
14. Zamawiający przewiduje usługi dla następujących pojazdów będących na stronie poszczególnych jednostek:
1) KPP Radomsko: FIAT BRAVO 2008, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2012 - 2021, KIA SPORTAGE 2019 - 2022, KIA VENGA 2014, OPEL ASTRA 2014 - 2018, OPEL CORSA 2014 i 2018, SKODA SCALA 2023, TOYOTA COROLLA 2019 - 2021, VOLKSWAGEN CADDY 2020, VOLKSWAGEN CRAFTER 2021,VOLKSWAGEN TRANSPORTER T-6 2019 i 2021
15. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.
17. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.
18. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących naprawy pojazdów służbowych Policji. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
19. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 28782,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ.
3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.
4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:
1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.
2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.
3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.
4) Zakupem ogumienia.
5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.
6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.
7) Kosmetyką pojazdu.
5. Miejscem wykonywania usługi musi być warsztat/stacja obsługi pojazdów znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.
6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o stronę internetową https://www.google.pl/maps korzystając z zakładki wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek:
1) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69
8. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza brutto: 1045,50 zł dla KPP w Łasku i KMP w Skierniewicach oraz 1107,00 zł. dla KPP w Radomsku.
9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.
10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.
11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.
12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.
13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.
14. Zamawiający przewiduje usługi dla następujących pojazdów będących na stronie poszczególnych jednostek:
1) KMP Skierniewice: BMW 330i 2017, FIAT DUCATO 2008 i 2009, HYUNDAI i-30 2019, ISUZU D-MAX 2023, KIA CEE’D 2013 - 2021, KIA SPORTAGE 2020 i 2022, KIA e-NIRO 2023, OPEL ASTRA 2016 - 2019, OPEL COMBO 2020, TOYOTA COROLLA 2021, VOLKSWAGEN PASSAT 2002, VOLKSWAGEN TRANSPORTER T-6 2016 i 2017
15. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.
17. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.
18. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących naprawy pojazdów służbowych Policji. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
19. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 52275,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne – w rzeczonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-LAK Zbigniew Tomarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721289342
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne – w rzeczonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy pojazdów służbowych dla pięciu jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
- Usługi napraw mechanicznych pojazdów sanitarnych Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego
- Serwis pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej na terenie miasta Gorzów Wlkp. w okresie 24 miesięcy
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.