Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00045035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00160303/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REKONSTRUKCJI KOLANA I UBYTKÓW CHRZĄSTKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190066394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Boczna 10
1.5.2.) Miejscowość: Hel
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-150
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalhel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalhel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10487631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REKONSTRUKCJI KOLANA I UBYTKÓW CHRZĄSTKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e41c178-11a6-46e2-992f-c8c9288c8d4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041759/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy materiałów do rekonstrukcji kolana i ubytków chrząstki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/2025/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 428417,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów do rekonstrukcji kolana i ubytków chrząstki do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu w podziale na 2 pakiety:PAKIET I - Materiały rekonstrukcji wiązadła krzyżowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo - cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 174171,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów do rekonstrukcji kolana i ubytków chrząstki do 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu w podziale na 2 pakiety:PAKIET II - Preparaty kościo-zastępcze i p/bakteryjne do rekonstrukcji ubytków chrząstki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo - cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 291500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert tj. 28.01.2025 r. godz. 15:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta w zakresie Pakietu II.
W związku z powyższy, Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie w tym zakresie.
INNE PRZETARGI HEL
- Udostępnienie sił i środków na realizację odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Hel w okresie od 01.01.2026 - 31.12.2026
- Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości niezamieszkałych w Gminie Miejskiej Hel w roku 2026
więcej: przetargi HEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa asortymentu do zabiegów małoinwazyjnych w technice artroskopowej dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie
- Dostawa depozytów ortopedycznych i naczyniowych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa systemów do zespoleń kostnych oraz zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Implanty i osprzęt ortopedyczny
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





