Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019345/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
- 2021/BZP 00019345/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00024129/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079520 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu dla samochodów osobowych w ramach zagospodarowania terenu przy Zabytkowej Kopalni Ignacy na potrzeby rewitalizacji dzielnicy Niewiadom w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=1121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu dla samochodów osobowych w ramach zagospodarowania terenu przy Zabytkowej Kopalni Ignacy na potrzeby rewitalizacji dzielnicy Niewiadom w Rybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142b218b-8701-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zagospodarowanie terenu przy Zabytkowej Kopalni Ignacy na potrzeby rewitalizacji dzielnicy Niewiadom w Rybniku - budowa parkingu dla samochodów osobowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019345/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1300813,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 987948,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu przez urządzenie parkingu tj. 50 miejsc postojowych (w tym dwa przeznaczone do korzystania przez osoby niepełnosprawne) , drogi manewrowej, instalacji oświetlenia, monitoringu, kanalizacji deszczowej wraz z separatorem oraz towarzyszącej zieleni. Teren inwestycji znajduje się w Rybniku przy ul. Mościckiego, na parcelach
o nr ewidencyjnych: 303/7, 378/7, 379/7, 64/9, 352/7.
Nie przewiduje się rozbiórek obiektów kubaturowych ani ich części. Należy przewidzieć konieczność rozbiórki ew. pozostałości po utwardzeniach, fundamentach i podobnych elementów w terenie.
Na terenie inwestycji znajduje się wolnostojący, jednoosobowy schron wartowniczy pochodzący z początku XX w. (tzw. „Ein Mann Bunker”), który należy przenieść. Obiekt należy przenosić z użyciem pasów, lin i uchwytów mocowanych
z wykorzystaniem istniejących w korpusie otworów, zabezpieczając pokrywę przed zniszczeniem bezpośrednim naciskiem pasów lub lin. Przenosić za pomocą dźwigu lub innych maszyn o wymaganym udźwigu (np. koparka). Posadowić na poziomie gruntu, na podsypce z zagęszczonego kruszywa łamanego.
Podstawowy bilans terenu objętego inwestycją:
powierzchnia terenu inwestycji ok. 3 336 m² (100%)
powierzchnie utwardzone ok. 1 796 m² (53,8 %)
w tym jezdnia ok. 1 185 m²
miejsca postojowe ok. 575 m²
miejsca postojowe dla niepełnosprawnych ok. 36 m²
powierzchnia terenu zieleni - biol. czynnego ok. 1 540m² (46,2%)
Szczegóły dotyczące realizacji inwestycji określono w dołączonej dokumentacji projektowej.
Na przedmiotowym terenie zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami branżowymi znajdują się sieci infrastruktury technicznej, które należy zabezpieczyć, zgodnie
z wydanymi przez gestorów sieci warunkami. Inwestycja przewiduje również wykonanie wycinki drzew kolidujących oraz dokonanie nasadzeń zastępczych
w ramach niniejszego zadania.
Wykonać należy także czasowe oznakowanie organizacji ruchu drogowego (dotyczące realizacji przyłącza kanalizacji sanitarnej) wraz z przygotowaniem
i uzgodnieniem stosownych załączników i wniosków do zarządcy drogi (w tym wniosku o zajęcie pasa drogowego ulicy Mościckiego).
Dodatkowo w ramach zamówienia przewidzieć należy wykonanie elementów dodatkowych wskazanych na rysunku pn. „Część 3 + elementy dodatkowe – całość do realizacji” tj.: utwardzenia terenu, oznaczonego na planie jako „dojazd” na parking - 86 m² (z uwzględnieniem zaplanowanej geometrii), a także dojścia tj. połączenia parkingu z nowopowstałym ciągiem pieszym prowadzącym do bocznego wejścia
w budynku Sprężarkowni (o szerokości równej szerokości ciągu tj. 1,20m i długości ~6,0m), a także włączenie instalacji oświetleniowej parkingu do istniejacej instalacji na terenie kopalni. Zastosować warstwy podbudowy i nawierzchni jak dla nawierzchni jezdni z ograniczeniami wykonanymi w postaci krawężników betonowych, w tym dla dojazdu z krawężnikiem najazdowym od strony placu głównego.
Uwzględnić należy również konieczność prowadzenia nadzoru archeologicznego
w trakcie prac ziemnych a także specyfikę robót w otoczeniu i na terenie wpisanym do rejestru zabytków.
Zakres robót obejmuje m.in.:
a) wytyczenie geodezyjne przedmiotowej inwestycji,
b) lokalizacja podziemnej infrastruktury (przekopy kontrolne),
c) roboty rozbiórkowe, w tym wycinkę drzew i roboty związane z przeniesieniem schronu,
d) roboty ziemne (ściągnięcie humusu, korytowanie pod konstrukcję drogową),
e) wykonanie podziemnych sieci, urządzeń i instalacji,
f) wykonanie zabezpieczenia istniejących sieci infrastrukturalnych,
g) wykonanie podbudowy pomocniczej,
h) wykonanie ław betonowych, posadowienie krawężników i obrzeży,
i) wykonanie kolejnych warstw nawierzchniowych dojazdu, dojścia, drogi
i miejsc parkingowych,
j) wykonanie instalacji oświetleniowej i monitoringu,
k) zagospodarowanie terenów zielonych, nasadzenia zastępcze,
l) roboty wykończeniowe.
Podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia jest SWZ wraz dokumentacją projektową oraz załączonym przedmiarem robót (stanowiącym element pomocniczy do wyceny). W wycenie kosztów wykonania zamówienia należy uwzględnić, wszelkie prace przewidziane dokumentacją projektową, SWZ
i przedmiarem robót, a także koszt robót i prac towarzyszących wynikających
z przepisów dotyczących prowadzenia robót w pasie drogowym (tj. m.in. czasowego zabezpieczenia odsłoniętych elementów infrastruktury podziemnej, kosztów odbiorów i uzgodnień z gestorami sieci i zarządcą drogi). Koszty robót i prac nie ujętych bezpośrednio w przedmiarze robót należy uwzględnić w kosztach ogólnych.
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie nie przekroczy 20% wynagrodzenia umownego, a ilość robót przewidziana w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu; opracowany (wg wzoru dołączonego do umowy) harmonogram należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zawarcia umowy, ww. harmonogram musi zawierać jako ostatni wymagany etap „przeprowadzenie procedury odbiorowej”, trwający min. 21 dni.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne
z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: teren parkingu dostępny będzie be ograniczeń dla wszystkich użytkowników, wyznaczono również miejsca postojowe dedykowane osobom niepełnosprawnym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonywanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
- wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
- wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
wyciąg z dokumentacji projektowej z planem zbiorczym realizacji,
przedmiar robót,
STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 704203,51
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1215263,03
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 704203,51
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek-Porwoł Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382566665
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 6
7.3.4) Miejscowość: Jejkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BETONIARSKI KŁOSEK-PORWOŁ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 704203,51
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przystani wodnej w Ząbrowie - inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych Edycja 6
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Purdzie - ETAP II.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 104018G ul. Kościelnej w Łebie
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.