Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00025207/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych na potrzeby Gminy Ślesin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8718081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych na potrzeby Gminy Ślesin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d80137-afa6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063473/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych na potrzeby Gminy Ślesin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.1.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192252,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych na potrzeby Gminy Ślesin.
1.1. Wspólny Słownik Zamówień:
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii;
09132100-4 Benzyna bezołowiowa;
09134100-8 Olej napędowy.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych w transakcjach bezgotówkowych na potrzeby Gminy Ślesin.
Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu Kart Flotowych.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych w transakcjach bezgotówkowych na potrzeby Gminy Ślesin oraz zakup oleju napędowego do statku pasażerskiego „Pawełek” wraz z dostawą do portu w Ślesinie ul. Napoleona.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup:
a) oleju napędowego letniego i zimowego (ON)
b) etyliny bezołowiowej (Pb 95)
Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu Kart Flotowych.
3) Zamówienie podzielone jest na 2 części:
Część I: Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych
1. Tankowanie będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Przewidywane wielkości zakupu w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wyniosą:
1) olej napędowy ON (letni i zimowy) – 33 282 l tj. [33 m³]
2) etylina bezołowiowa (Pb) – 7 491 l, tj. [7,5 m³]
2. Zakupy paliw będą realizowane partiami w formie nalewania na stacji paliw wskazanej w ofercie i w umowie do zbiorników pojazdów oraz zbiorników przenośnych spełniających wymagane normy zgodnie z zamówieniem składanym przez osobę dokonującą w imieniu Zamawiającego zakupu, według bieżącego zapotrzebowania, z zapłatą ceny zakupu przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy w terminach płatności określonych w umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Wskazane ilości zakupów są szacunkowe i zostały określone na podstawie dotychczasowego przeciętnego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia, bądź zwiększenia ilości zamówienia w stosunku do wyżej określonego zapotrzebowania. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
5) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1314) oraz normami dla oleju napędowego (ON) – PN-EN 590:2013-12; dla benzyny bezołowiowej (Pb) – PN-EN 228:2013-04; lub innymi przepisami lub normami obowiązującymi w dniu zakupu. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.
UWAGA!
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część lub na wszystkie części.
6) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będą w sposób i na zasadach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7) Wykaz pojazdów i osób uprawnionych do dokonywania zakupów stanowi załącznik do umowy.
8) W przypadku zastrzeżeń co do jakości przedmiotu zamówienia Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym.
9) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany podmiot zamówienia niespełniający wymogów jakościowych spowoduje uszkodzenia lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będą protokoły oględzin i napraw.
10) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 179697,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych na potrzeby Gminy Ślesin.
1.1. Wspólny Słownik Zamówień:
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii;
09134100-8 Olej napędowy.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych w transakcjach bezgotówkowych na potrzeby Gminy Ślesin.
Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu Kart Flotowych.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych w transakcjach bezgotówkowych na potrzeby Gminy Ślesin oraz zakup oleju napędowego do statku pasażerskiego „Pawełek” wraz z dostawą do portu w Ślesinie ul. Napoleona.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup:
a) oleju napędowego letniego i zimowego (ON)
b) etyliny bezołowiowej (Pb 95)
Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu Kart Flotowych.
3) Zamówienie podzielone jest na 2 części:
Część II: Zakup oleju napędowego do statku pasażerskiego „Pawełek”
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do statku pasażerskiego „Pawełek” wraz z dostawą do portu w Ślesinie, ul. Napoleona.
2. Przewidywane wielkości zakupu w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wyniosą:
1) olej napędowy ON – 2500 l tj. [2,5 m³]
4) Wskazane ilości zakupów są szacunkowe i zostały określone na podstawie dotychczasowego przeciętnego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia, bądź zwiększenia ilości zamówienia w
stosunku do wyżej określonego zapotrzebowania. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
5) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1314) oraz normami dla oleju napędowego (ON) – PN-EN 590:2013-12; dla benzyny bezołowiowej (Pb) – PN-EN 228:2013-04; lub innymi przepisami lub normami obowiązującymi w dniu zakupu. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.
UWAGA!
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część lub na wszystkie części.
6) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będą w sposób i na zasadach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7) Wykaz pojazdów i osób uprawnionych do dokonywania zakupów stanowi załącznik do umowy.
8) W przypadku zastrzeżeń co do jakości przedmiotu zamówienia Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym.
9) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany podmiot zamówienia niespełniający wymogów jakościowych spowoduje uszkodzenia lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będą protokoły oględzin i napraw.
10) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 12555,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241959,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241959,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241959,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WATIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310223409
7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241959,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15073,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15073,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15073,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WATIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310223409
7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15073,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i płynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzętu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa oleju napędowego
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.