eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa wyrobów medycznych i implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentarium



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych i implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentarium

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.skhs.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych i implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentarium

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9001ca79-8a61-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053625/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/04/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272536,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Endoproteza stawu skokowego - 4 pozycje asortymentowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 63712,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego - 2 pozycje asortymentowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 19212,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Endoproteza cementowana stawu kolanowego - 6 pozycji asortymentowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 189612,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w opublikowanej w dniu 10.02.2022 r. Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 10.02.2022 r. w Pakiecie nr 1 nie uwzględnił jednej pozycji asortymentowej, tym samym opublikował niepełny opis przedmiotu zamówienia (naruszenie art. 99 ust. 1 Pzp). Ustalona przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania wartość zamówienia nie obejmuje prawidłowo opisanego przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na występujące naruszenia art. 99 ust. 1 Pzp i art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w opublikowanej w dniu 10.02.2022 r. Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 10.02.2022 r. w Pakiecie nr 1 nie uwzględnił jednej pozycji asortymentowej, tym samym opublikował niepełny opis przedmiotu zamówienia (naruszenie art. 99 ust. 1 Pzp). Ustalona przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania wartość zamówienia nie obejmuje prawidłowo opisanego przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na występujące naruszenia art. 99 ust. 1 Pzp i art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w opublikowanej w dniu 10.02.2022 r. Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 10.02.2022 r. w Pakiecie nr 1 nie uwzględnił jednej pozycji asortymentowej, tym samym opublikował niepełny opis przedmiotu zamówienia (naruszenie art. 99 ust. 1 Pzp). Ustalona przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania wartość zamówienia nie obejmuje prawidłowo opisanego przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na występujące naruszenia art. 99 ust. 1 Pzp i art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.