Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053625/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00060591/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych i implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentarium
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.skhs.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych i implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentarium2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9001ca79-8a61-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053625/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272536,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Endoproteza stawu skokowego - 4 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 63712,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego - 2 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 19212,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Endoproteza cementowana stawu kolanowego - 6 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 189612,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w opublikowanej w dniu 10.02.2022 r. Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 10.02.2022 r. w Pakiecie nr 1 nie uwzględnił jednej pozycji asortymentowej, tym samym opublikował niepełny opis przedmiotu zamówienia (naruszenie art. 99 ust. 1 Pzp). Ustalona przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania wartość zamówienia nie obejmuje prawidłowo opisanego przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na występujące naruszenia art. 99 ust. 1 Pzp i art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w opublikowanej w dniu 10.02.2022 r. Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 10.02.2022 r. w Pakiecie nr 1 nie uwzględnił jednej pozycji asortymentowej, tym samym opublikował niepełny opis przedmiotu zamówienia (naruszenie art. 99 ust. 1 Pzp). Ustalona przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania wartość zamówienia nie obejmuje prawidłowo opisanego przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na występujące naruszenia art. 99 ust. 1 Pzp i art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w opublikowanej w dniu 10.02.2022 r. Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 10.02.2022 r. w Pakiecie nr 1 nie uwzględnił jednej pozycji asortymentowej, tym samym opublikował niepełny opis przedmiotu zamówienia (naruszenie art. 99 ust. 1 Pzp). Ustalona przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania wartość zamówienia nie obejmuje prawidłowo opisanego przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na występujące naruszenia art. 99 ust. 1 Pzp i art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu
- Zakup odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Cytometrii Przepływowej
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego na potrzeby POZ Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa aplikatorów oftalmicznych RU 106 dla Oddziału Okulistyki
- Usługa dzierżawy urządzeń ortopedycznych wraz z serwisem tych urządzeń na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - III.
- Sukcesywna dostawa endoprotez rewizyjnych oraz zestawów do szycia łąkotki.
- Sukcesywne dostawy implantów do leczenia skolioz i złamań kręgosłupa u dzieci na potrzeby Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawy gwoździ śródszpikowych
- Dostawa implantów do Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Dostawa implantów do chirurgii kończyny dolnej.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.