Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00017191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 52 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50d87a24-7451-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006032/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.1/ZP.3310.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r. w zakresie:1) Zadanie 1 – mechaniczne i ręczne oczyszczanie jezdni:
a) oczyszczanie stałe – długość jezdni: ok. 17 482 mb;
b) oczyszczanie na doraźne zlecenie – długość jezdni: ok. 11 753 mb
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczną określającą ogólne wymagania dotyczące wykonania robót wraz z załącznikami:
a) załącznik nr 1 - wykaz jezdni dla zad. 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 126000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r. w zakresie:Zadanie 2 – sprzątanie ręczne i mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych i przejść dla pieszych, oczyszczanie koszy ulicznych, zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości chodników i przejść dla pieszych, zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości ścieżek rowerowych:
a) utrzymanie chodników i przejść dla pieszych – powierzchnia ok. 23 691 m2;
b) utrzymanie ścieżek rowerowych – powierzchnia ok. 31 975 m2;
c) oczyszczanie koszy ulicznych – szt. 72
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczną określającą ogólne wymagania dotyczące wykonania robót wraz z załącznikami:
a) załącznik nr 2 - wykaz chodników, przejść dla pieszych i ścieżek rowerowych dla zad. 2,
b) załącznik nr 3 - wykaz koszy ulicznych dla zad. 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146778,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150030,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146778,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wir-Mar Mariola Suchańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512551894
7.3.3) Ulica: ul. Dębogórska 34-36
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-717
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146778,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-02 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125983,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160645,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125983,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BION Łukasz Białek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542407908
7.3.3) Ulica: Lutkowo 42
7.3.4) Miejscowość: Dobrzany
7.3.5) Kod pocztowy: 73-130
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Marcin Woźniak "USŁUGI LEŚNE"
Bytowo 27/4
73-130 Dobrzany
Części zamówienia, która Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy:
1) Sprzątanie ręczne i mechaniczne chodników i przejść dla pieszych - 30%
2) Zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości chodników, przejść dla pieszych - 30%
3) Zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości ścieżek rowerowych - 30%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125983,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-19 do 2022-12-31INNE PRZETARGI STARGARD
- "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard"
- modernizacja wraz z scaleniem wolnego lokalu mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego 7/2 i 7/2A w Stargardzie
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- Modernizacja boisk "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Stargardzie
- Rozbudowa Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Mieszka I w Stargardzie (III)
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.