eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skarbowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 52 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_stargard/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50d87a24-7451-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006032/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.1/ZP.3310.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r. w zakresie:
1) Zadanie 1 – mechaniczne i ręczne oczyszczanie jezdni:
a) oczyszczanie stałe – długość jezdni: ok. 17 482 mb;
b) oczyszczanie na doraźne zlecenie – długość jezdni: ok. 11 753 mb

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczną określającą ogólne wymagania dotyczące wykonania robót wraz z załącznikami:
a) załącznik nr 1 - wykaz jezdni dla zad. 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 126000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu w 2022 r. w zakresie:
Zadanie 2 – sprzątanie ręczne i mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych i przejść dla pieszych, oczyszczanie koszy ulicznych, zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości chodników i przejść dla pieszych, zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości ścieżek rowerowych:
a) utrzymanie chodników i przejść dla pieszych – powierzchnia ok. 23 691 m2;
b) utrzymanie ścieżek rowerowych – powierzchnia ok. 31 975 m2;
c) oczyszczanie koszy ulicznych – szt. 72

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: specyfikacje techniczną określającą ogólne wymagania dotyczące wykonania robót wraz z załącznikami:
a) załącznik nr 2 - wykaz chodników, przejść dla pieszych i ścieżek rowerowych dla zad. 2,
b) załącznik nr 3 - wykaz koszy ulicznych dla zad. 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146778,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150030,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146778,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wir-Mar Mariola Suchańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512551894

7.3.3) Ulica: ul. Dębogórska 34-36

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-717

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146778,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-02 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125983,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160645,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125983,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BION Łukasz Białek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542407908

7.3.3) Ulica: Lutkowo 42

7.3.4) Miejscowość: Dobrzany

7.3.5) Kod pocztowy: 73-130

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Marcin Woźniak "USŁUGI LEŚNE"
Bytowo 27/4
73-130 Dobrzany

Części zamówienia, która Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy:
1) Sprzątanie ręczne i mechaniczne chodników i przejść dla pieszych - 30%
2) Zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości chodników, przejść dla pieszych - 30%
3) Zimowe odśnieżanie lub likwidacja śliskości ścieżek rowerowych - 30%


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125983,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-19 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.