Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045974/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078046 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji i usuwania drobnych awarii w obiektach MKDNiS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kulturaisport.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura, dziedzictwo narodowe, sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji i usuwania drobnych awarii w obiektach MKDNiS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-941a0cf8-acc2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Serwis konserwatorski i elektryczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170731,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i usuwania awarii
w zakresie:
a) instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji ciepłej wody użytkowej,
b) instalacji centralnego ogrzewania i instalacji kanalizacyjnej,
c) instalacji elektrycznych,
d) ogólnobudowlanym i drobnych napraw stolarskich.
w obiektach Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w Warszawie
w lokalizacjach przy:
a) ul. Krakowskie Przedmieście 15/17.
b) ul. Krakowskie Przedmieście 21/23.
c) ul. Ksawerów 13.
d) ul. Świętokrzyska 14.
e) ul. Tamka 3.
f) ul. Kopernika 32/36.
g) ul. Senatorska 14 oraz 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOBILNE CENTRUM SERWISU Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384088916
7.3.3) Ulica: ul. Jamesa Gordona Bennetta 2B lok. 306
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-159
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MCS SERWIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MCS SERWIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-302021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyk. usług w zakr. kons. oraz bieżących napraw urz. drukujących, kopiujących i skanujących, zasilaczy oraz sprz. komp. znajdującego się na wyposażeniu 6 WOG oraz jedn. i instytucji będących na zaop.
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- "Wymiana prowadników zgrubionych w wieży szybowej górniczego wyciągu szybowego szybu "II" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy p.w. św. Jana Nepomucena w Lubomi
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodarczego w siedzibie Sądu Rejonowego w Żorach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.