Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00480927/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e9e73a4-7605-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022339/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącego utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców.
2. W zakres utrzymania i konserwacji terenów zieleni miejskiej wchodzi między innymi:
1) Pielęgnacja drzew
2) Pielęgnacja krzewów
3) Pielęgnacja żywopłotów
4) Pielęgnacja trawników
5) Pielęgnacja skarp, polderów i łąk kwietnych dwa razy w roku
6) Pielęgnowanie rabat bylinowych i skalnych, pielęgnowanie kwietników wraz z nasadzeniem
7) Utrzymanie porządku w parku miejskim i mieście (sprzątanie liści,
8) Konserwacja elementów wyposażenia terenów zieleni miejskiej oraz małej architektury (śmietniki, psie pakiety, tablice informacyjne, znaki informacyjne, pergole, elementy biesiadne w tym stoły, ławki, grill etc.)
9) Utrzymanie w sprawności i czystość fontanny w parku
10) Montaż nie później niż do 2 grudnia i demontaż nie później niż do 15 lutego iluminacji świątecznych na terenie miasta
11) Konserwacja nawierzchni gruntowych, żwirowych w parku,
12) Usuwanie wiatrołomów na terenie całego miasta po przejściu żywiołów na ciągach komunikacyjnych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi,
13) Utrzymanie czystości na placach zabaw, terenach rekreacyjno sportowych
14) Bieżące naprawy kładki drewnianej (wymiana desek ryflowanych, impregnowanych w ilości 10 sztuk w ciągu roku)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem terenów objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 8.1 i 8.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archi-Ogrody Ostrzeszów Agnieszka Grzesiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302751907
7.3.3) Ulica: Kolejowa 39
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHI - OGRODY OSTRZESZÓW AGNIESZKA GRZESIAK
jakie przetargi wygrała firma
ARCHI - OGRODY OSTRZESZÓW AGNIESZKA GRZESIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Wykonanie usług obsługi serwisowej pojazdów eksploatowanych przez SGK Sp. z o.o.
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU DO WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH - ŚMIECIARKA
- Przebudowa boisk przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie w ramach poprawy infrastruktury sportowej
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Przebudowa aktywnego placu zabaw Klubu Malucha w Kunowie
- Rozbudowa pasa drogowego ulicy Pokrzywno w rejonie skrzyżowania z ulicą Torową i Urszulanek w Poznaniu
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
- Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2025
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.