eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. "Podstawy pneumatyki przemys³owej " dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych,

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-02-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej ” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych,

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl; zampub@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej ” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych,

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b127431-a22e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00077148

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022178/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej" w ramach projektu EFS II ”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.mikolowski.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.2.2023 BM, na:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.” „Podstawy pneumatyki przemys³owej” dla 12 uczniów / uczennic oraz kursu doskonal±cego pod t± sam± nazw± dla 1 nauczyciela kszta³cenia zawodowego/instruktora praktycznej nauki zawodu w wymiarze minimum 24 godzin dla ka¿dej z grup.

Kurs powinien obejmowaæ przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu podstaw pneumaty-ki przemys³owej celem rozwoju czy te¿ nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejêtno¶ci zawodo-wych.

Liczba uczestników ogó³em – 13
Liczba grup ogó³em – 2
Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 8
Liczba godzin/grupê – 24
Liczba godzin ogó³em – 48

godzina = godzina zegarowa

Termin realizacji: 30.05.2023 r.

Kurs dla 13 uczestników obejmuje 2 grupy: jedna 6-osobowa, jedna 7-osobowa.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian liczebno¶ci uczestników miêdzy grupami. Jednak¿e ³±cz-nie bêd± to 2 grupy obejmuj±ce 13 osób. Przy czym Zamawiaj±cy zapewnia, i¿ minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 5 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wy-nosi 8 osób.

Zamawiaj±cy wymaga, aby program kursu by³ realizowany zgodnie z poni¿szymi wymaganiami:

1. Zajêcia powinny siê odbywaæ:
• od poniedzia³ku do soboty,
• dla uczniów i nauczyciela/instruktora praktycznej nauki zawodu szkó³ technicznych i zawo-dowych, dla których organem prowadz±cym jest Powiat Miko³owski tj:
- Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zespo³u Szkó³ Technicznych w Miko³owie
- Zespo³u Szkó³ Energetycznych i Us³ugowych w £aziskach Górnych
• w sali / laboratorium szkoleniowym zapewnionym przez Wykonawcê z odpowiednim wy-posa¿eniem adekwatnym do rodzaju kursu. W sk³ad wyposa¿enia powinny wchodziæ m.in.:
- uk³ady wykonawcze: si³owniki jednostronnego i dwustronnego dzia³ania, bezt³oczyskowe si³ow-niki liniowe, chwytaki,
- zawory rozdzielaj±ce (aktywowane rêcznie, mechanicznie, pneumatycznie),
- zawory zwrotne i zwrotno-d³awi±ce, szybkiego spustu, d³awi±ce, redukcyjne, bezpieczeñstwa,
- zawory logiczne,
- pneumatyczne zawory czasowe,
- elementy techniki podci¶nieniowej,
- czujniki (optyczne, indukcyjne, pojemno¶ciowe),
- przyciski monostabilne i bistabilne,
- przeka¼niki (umo¿liwiaj±ce syntezê uk³adów sterowania po¶redniego zaworów),
- wielofunkcyjne przeka¼niki czasowe,
- stanowiska komputerowe z oprogramowaniem symulacyjnym.
• Æwiczenia na jednym stanowisku mog± byæ wykonywane przez max. 2 osoby.
• Miejsce prowadzenia kursu powinno siê znajdowaæ w promieniu 40 km od siedziby Zama-wiaj±cego, Miko³ów, ul. ¯wirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy). Wykonawca ma obowi±zek na w³asny koszt zapewniæ transport uczniów z siedziby szko³y do miejsca prowadzenia kursu i ich powrót.

2. Zakres kursu powinien obejmowaæ warsztat i techniki pracy, ze szczególnym naciskiem na czê¶æ praktyczn± (minimum 16 h zajêæ praktycznych), dziêki czemu uczniowie pozyska-j± komplek-sow± wiedzê i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien obj±æ minimalnie poni¿-szy zakres tematyczny:
1) Wiadomo¶ci wprowadzaj±ce z zakresu systemów pneumatyki przemys³owej:
• Podstawowe zalety i wady uk³adów pneumatycznych;
• Symbole graficzne elementów pneumatyki oraz podstawy czytania schematów;
2) Typowe przypadki konfiguracji uk³adów pneumatycznych, w tym sterowanie:
• Si³ownikiem jednostronnego dzia³ania;
• Si³ownikiem dwustronnego dzia³ania;
3) Budowa i dzia³anie prostych uk³adów sterowania pneumatycznego;
4) Zasady bezpieczeñstwa pracy ze sprê¿onym powietrzem;
5) Zajêcia praktyczne z zakresu budowy oraz sprawdzania dzia³ania uk³adów pneumatycznych przy u¿yciu stanowisk monta¿owych – minimum 16h

3. Zajêcia przeprowadzone bêd± z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy, uwzglêdniaj±c indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz mo¿liwo¶ci psychofi-zyczne uczniów.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegó³owego
programu i harmonogramu zajêæ dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczêciem zajêæ, natomiast ewentualnych korekt terminów zajêæ nie pó¼niej ni¿ na 5 dni przed terminem za-jêæ danej grupy po uzyskaniu wcze¶niejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmono-gram zajêæ powinien byæ dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajêæ dodatkowych w pro-jekcie.
5. Podczas zajêæ praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdowa³o siê maksymalnie dwóch uczestników kursu.
6. Wykonawca powinien zapewniæ uczestnikom zajêæ odpowiednie wyposa¿enie techniczne adekwatne do rodzaju zajêæ, odpowiadaj±cego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczest-nika. Wykonawca zapewnia niezbêdny sprzêt, oprogramowanie, katalogi produktowe, sto³y dydak-tyczne do æwiczeñ praktycznych.
7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci szkoleniowej i zapewni wy-kwalifikowan± kadrê instruktorsk± do przeprowadzenia kursu.
8. Wykonawca zapewni materia³y szkoleniowe w postaci podrêcznika lub e-podrêcznika z zakresu tematyki kursu (po zakoñczeniu zajêæ materia³y przechodz± na w³asno¶æ uczniów). Kom-plet materia³ów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpó¼niej w dniu rozpo-czêcia kursu.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie szkody powsta-³e w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrz±dzone osobom trzecim, za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków powsta³e w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug oraz niezw³ocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiaj±cego o wypadku podczas kursu, oraz sporz±dzenia karty wypadku ustalaj±cej okoliczno¶ci i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiaj±cemu i poszkodowanemu.
10. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków w trakcie zajêæ, w drodze na zajêcia i po zajêciach na sumê 15 000,00 z³ oraz przekazania dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie Zamawiaj±cemu do 5 dni od da-ty pierwszych zajêæ dla poszczególnych grup.
11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajêæ za¶wiad-czenia o ukoñczeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu, z uwzglêdnieniem dzia³añ promocyj-nych zgodnie z Wytycznymi dotycz±cymi realizacji projektów wspó³finansowanych z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
12. Wykonawca zobowi±zuje siê zapewniæ odpowiednie dzia³ania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotycz±cymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Opera-cyjnego Województwa ¦l±skiego w zwi±zku z wspó³finansowaniem z Europejskiego Funduszu Spo-³ecznego m.in.: stosownego oznaczania materia³ów szkoleniowych, dokumentów.
13. Wykonawca zobowi±zuje siê do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standar-dami dostêpno¶ci dla polityki spójno¶ci 2014-2020 (Za³±cznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realiza-cji zasady równo¶ci szans i niedyskryminacji, w tym dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami oraz zasady równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 do-stêpnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie dzia³ania musz± byæ realizowane w sposób niewykluczaj±cy udzia³u w kursie osób z nie-pe³nosprawno¶ciami.
14. Wykonawca zobowi±zujê siê nie pobieraæ od uczestników zajêæ ¿adnych op³at.
15. Wykonawca po zakoñczeniu zajêæ przedstawi Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce dokumenty:
a) listê obecno¶ci z w³asnorêcznymi podpisami uczestników zajêæ w ka¿dym dniu zajêæ,
b) program zajêæ oraz dziennik zajêæ,
c) potwierdzenia odbioru materia³ów szkoleniowych
d) kopie wydanych za¶wiadczeñ oraz listê potwierdzaj±c± ich odbiór przez uczestników,
e) dokumentacjê fotograficzn± z prowadzonych zajêæ, po uzyskaniu pisemnej zgody uczest-ników zajêæ (min. 6 zdjêæ o dobrej jako¶ci, przedstawiaj±cych realizacjê tematyki zajêæ i uczestników).
16. Wykonawca zobowi±zuje siê przechowywaæ wszystkie dokumenty zwi±zane z realizacj± zajêæ co najmniej do dnia 31.12.2027 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80530000-8 - Us³ugi szkolenia zawodowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :Kc - cena – waga 60 %, Kdo – do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - waga 40 %
3. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. £±cznie Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
4.1 Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .
Do oceny w przypadku kryterium „cena” bêdzie brana pod uwagê cena brutto czyli obejmuj±ca podatek VAT. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc, Kcn = (najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych cen przez wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.
4.2 Sposób oceny oferty w kryterium „do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” (Kdo). 2.1. W przypadku kryterium „do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia" do oceny bêdzie brane pod uwagê do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia powy¿ej minimum, wymaganego przez Zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³nienia warunku, o którym mowa w Rozdziale III pkt 4 ppkt 4.1 SWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym powinien wskazaæ do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia ponad wymagane minimum.
2.2. Zamawiaj±cy przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób:
- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu jednego kursu z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 10 punktów;
- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu dwóch kursów z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn± , w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 20 punktów;
– W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu trzech kursów z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn± , w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 30 punktów;
- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu czterech i wiêcej kursów z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cego czê¶æ teoretyczn± i praktyczn±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 40 punktów; W przypadku wykazania wiêkszej liczby kursów ni¿ cztery Wykonawca nie otrzyma wiêkszej liczby punktów ni¿ 40.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wyka¿e ¿adnego do¶wiadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia ponad wymagane minimum otrzyma 0 punktów.
2.4. W przypadku wskazania w formularzu ofertowym wiêkszej liczby osób ni¿ jedna do oceny w tym kryterium, Zamawiaj±cy przyjmie do¶wiadczenie pierwszej osoby wskazanej w tabeli, w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
4.1. skieruje do realizacji zamówienia:
- minimum jedn± osobê, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert przeprowadzi³a co najmniej jeden kurs z zakresu pneumatyki przemys³owej, obejmuj±cy czê¶æ teoretyczn± i praktyczn±. Wskazana osoba musi siê legitymowaæ do¶wiadczeniem w przeprowadzeniu kursu w pe³nym zakresie to znaczy zarówno w czê¶ci teoretycznej jak i praktycznej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ .

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ .
1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ .
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
a) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
c) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy;
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
2. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Dotyczy to tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, gdy zmiana postanowieñ umownych jest korzystna dla Zamawiaj±cego.
2) W przypadku gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na wspó³finansowanie zamówienia na us³ugê.
3) W przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej”. „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, stan pandemii, epidemii zmiany zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, która bêdzie uniemo¿liwiaæ terminowe wykonanie obowi±zków umownych, Strony uzgodni± na pi¶mie zakres dzia³añ, jakie bêd± podjête w okresie dzia³ania zjawiska si³y wy¿szej, a po jej ust±pieniu, okre¶l± na pi¶mie nowe terminy realizacji Umowy.
4) W przypadku zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu us³ug.
5) Zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeñ losowych lub innych okoliczno¶ci.
6) Zmiana osób prowadz±cych kurs zawodowy, a w szczególno¶ci dodanie nowych osób lub zamiana na inne osoby pod warunkiem spe³nienia przes³anek okre¶lonych w § 4 ust. 3 i 4 niniejszej umowy,
7) Zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu umowy na skutek zdarzeñ losowych lub innych okoliczno¶ci.
8) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy z zastrze¿eniem § 10 ust. 2 i 3.
9) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
10) W przypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 z pó¼niejszymi zmianami).
2. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust.1 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. Okres ten winien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, a¿ do czasu ich faktycznego usuniêcia.
3. Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie dotycz±cych podwykonawstwa, Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania przedmiotu umowy z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez:
1)wskazanie innych podwykonawców;
2)rezygnacjê z podwykonawców.
4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku w formie pisemnej przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wyp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
5.W przypadku, gdy o zmianê w umowie wnioskuje wykonawca, zg³asza on wniosek Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
6. Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1.1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 13.02.2023 r. do godz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

dot. pkt. 2.3 Pe³na nazwa postêpowania: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Podstawy pneumatyki przemys³owej ” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020”.
cd. pkt 3.6 1. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.