eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Oczyszczanie miasta w zakresie: opróżnianie, najem i bieżące utrzymanie koszy ulicznych na terenie miasta Opola w latach 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076913 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie miasta w zakresie: opróżnianie, najem i bieżące utrzymanie koszy ulicznych na terenie miasta Opola w latach 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umopole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie miasta w zakresie: opróżnianie, najem i bieżące utrzymanie koszy ulicznych na terenie miasta Opola w latach 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b61256e-a0e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001016/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Opróżnianie, najem i utrzymanie koszy ulicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.260.04.2021.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : odbiór, transport i usuwanie odpadów miejskich poprzez opróżnianie i bieżące utrzymanie koszy ulicznych na terenie miasta Opola w 2021r., celem zapewnienia utrzymania czystości w przestrzeni miejskiej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania i bieżącego utrzymania koszy ulicznych na terenie miasta Opola w 2021r., poprzez realizację usług, t.j.:
1) Opróżnianie koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego i Wykonawcy wraz z oczyszczeniem powierzchni w promieniu 3 m od miejsca ich usytuowania (odpady mieszane),
2) Opróżnianie koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego wraz z oczyszczeniem powierzchni w promieniu 3 m od miejsca jego usytuowania (odpady segregowane),
3) Opróżnianie koszy na odchody zwierzęce wraz z oczyszczeniem powierzchni w promieniu 3 m od miejsca ich usytuowania,
4) Mycie, zmywanie grafitti, odklejanie naklejek i innych zabrudzeń stałych, dezynfekcja, naprawa, konserwacja koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego i Wykonawcy wraz z oczyszczeniem powierzchni w promieniu 3 m od miejsca ich usytuowania,
5) Uzupełnianie wkładów koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego,
6) Udostepnienie i opróżnianie pojemników 120l, 240l i 1100l stanowiących własność Wykonawcy,
7) Udostępnienie koszy ulicznych (50 l),
8) Rozpoczęcia realizacji usług interwencyjnych na określonych przez Zamawiającego miejscach w zaproponowanym i podanym w formularzu ofertowym czasie w minutach, od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia o zaistniałym zapotrzebowaniu.

Do zadań Wykonawcy w zakresie powyższego utrzymania należy:
1) Udostępnienie Zamawiającemu w pojemników na śmieci o pojemności 120, 240 i 1100 litrów w okresie trwania umowy, ich ustawianie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Opole, na czas określony przez Zamawiającego z przeznaczeniem na usuwanie stałych odpadów miejskich, utrzymanie ww. pojemników w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym.
2) Udostępnienie Zamawiającemu koszy na śmieci w ilości 165 szt. o pojemności nie mniejszej niż 50 litrów w całym okresie trwania umowy, ich ustawianie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy z przeznaczeniem na usuwanie stałych odpadów miejskich, utrzymanie ww. pojemników w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym lub, jeśli zaistnieje taka konieczność, ich wymiana na nowe.
3) Opróżnianie tj. usuwanie stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych stanowiących własność Gminy Opole jak i pojemników stanowiących własność Wykonawcy i transport na składowisko odpadów, mycie koszy ulicznych i dezynfekcja koszy zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych i prawa miejscowego (uchwała nr XXVIII/556/20 Rady Miasta Opola z dnia 2 lipca 2020 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Opola Rozdział 4. § 11 ust.4 kosze uliczne utrzymuje się w odpowiednim stanie sanitarnym poprzez mycie i dezynfekcję nie rzadziej niż raz na pół roku) przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy.
4) Doraźnie na dodatkowe zlecenie Zamawiającego w przypadku czasowego ustawienia pojemników na śmieci w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i ich opróżniania lub zwiększenia częstotliwości opróżniania pojemników na śmieci, już ustawionych w całym okresie trwania umowy (np. z uwagi na obchodzenie świąt, uroczystości rocznicowych, imprez, plenerowych koncertów itp.).
5) utrzymanie porządku i czystości wokół wszystkich wskazanych w umowie pojemników na śmieci
6) Codzienne (od poniedziałku do piątku) informowanie Zamawiającego do godz. 10.00 (raport codzienny - zał. nr 10) o wykonanych pracach w dniu poprzednim, a w przypadku prac wykonanych w dni wolne od pracy oraz w dni świąteczne w następnym dniu roboczym. Częstotliwość i pora składania raportu mogą ulec zmianie na wniosek stron, w uzasadnionych przypadkach.

Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawierają zapisy SWZ z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198956,38

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843716,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853378,07

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS OPOLE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000005094

7.3.3) Ulica: Al. przyjaźni 9

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-573

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853378,07

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.