eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i sukcesywna dostawa sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076892 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNY SZPITAL KLINICZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wołoska 137

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-507

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 477221812

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cskmswia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cskmswia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

cskmswia.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515fe4c1-a42b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005017/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.46 Dostawa obłożeń operacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CSKDZP-2375/14/04/01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 534594,35 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125218,26 EUR

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu dla noworodka

(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20663,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu do iniekcji doszklistowych

(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 15410,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu okulistycznego ogólnego

(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 15975,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu do centralnego wkłucia

(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8810,5 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu do małych zabiegów

(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 23770,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu odzieży

(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20165,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu do cewnikowania uniwersalnego

(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8864,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu do zabiegów naczyniowych (angiografia)


(podana wartość części to wartość netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 163500 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 30cmx40cm
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1820,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 60cmx60cm

(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3289,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 75cmx90cm
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 74556,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 75cmx90cm z taśmą lepną
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6923,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 75cmx100cm z otworem
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20770,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 100cmx120cm
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12936,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 150cmx200cm
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 37268,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pokrowca na stolik Mayo
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8856,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ściereczki do osuszania rąk
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 64328,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa se100cmx150cm
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2028,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwetki 25x25cm
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwety 60cmx90cm
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu do implantacji portów naczyniowych
(podana wartość części jest wartością netto)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10840,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zatwierdza unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie przetargowe na zakup i sukcesywną dostawę sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych zostało ogłoszone w dniu 6.05.2021 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych za pomocą platformy państwowej „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”, znajdującej się pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poprzez opublikowanie postępowania na platformie zakupowej Zamawiającego „Market Planet” pod adresem internetowym https://cskmswia.ezamawiajacy.pl/.
Pierwotny termin składania i otwarcia ofert był wyznaczony zapisami SWZ na dzień 14.05.2021 r. W dniu 13.05.2021 r. Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów SWZ w powyższym zakresie i wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 18.05.2021 r. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający dokonał sprostowania ogłoszenia o zamówieniu za pomocą platformy „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne” i opublikował powiadomienie o zmianach SWZ na platformie zakupowej Market Planet.
Z racji toczących się prac Komisji Przetargowej nad odpowiedziami dotyczącymi wyjaśnień treści SWZ Zamawiający zobligowany był na podstawie art. 284 pkt 3 ustawy Pzp do wyznaczenia kolejnego, późniejszego terminu składania i otwarcia ofert. W dniu 18.05.2021 r. Zamawiający przed obowiązującym terminem składania ofert tj. 18.05.2021 r. godzina 13:00, w godzinach 11:00-12:00 próbował dokonać ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu na platformie „E-zamówienia Elektroniczne Zamówienia Publiczne”. Działania Zamawiającego okazały się bezskuteczne, ponieważ platforma państwowa miała awarię systemu informatycznego, trwały prace serwisowe, co zostało potwierdzone oficjalnym komunikatem.
W następstwie prac serwisowych Zamawiający nie miał możliwości ogłosić zmian parametrów postępowania, a co za tym idzie nie było możliwe zamieszczenie informacji o przedłużonym terminie składania ofert w ogłoszeniu Biuletynu Zamówień Publicznych, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 286 pkt 6 ustawy Pzp.
Z powodu niedogodności technicznych nie z winy Zamawiającego oraz naruszenia proceduralnego w świetle ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.