Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484423/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/72/2022 - Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7021971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/72/2022 - Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1138e8b9-7640-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 [176] Drobny sprzęt laboratoryjny (szkło, uchwyty i inne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr: POWR.05.03.00-00-0003/18-00 z dnia 24.04.2019 r., okres realizacji od 2018-11-02 do: 2023-06-30.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/72/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123449,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1, pn.: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO (23).1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest przez Zamawiającego, jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5 (dalej jako Zamówienie).
3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje ujęte w załączniku nr 1.1. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same.
4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 2, określa: przedmiot zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), a także termin dostawy, osobę/jednostkę organizacyjną zainteresowaną określonym przedmiotem zamówienia ze strony Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi i miejsce dostawy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 5) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8. Termin realizacji zamówienia o którym mowa w pkt. 7, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 - 4.
9. Termin wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 6512,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO (24).1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest przez Zamawiającego, jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5 (dalej jako Zamówienie).
3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje ujęte w załączniku nr 1.2. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same.
4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 2, określa: przedmiot zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), a także termin dostawy, osobę/jednostkę organizacyjną zainteresowaną określonym przedmiotem zamówienia ze strony Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi i miejsce dostawy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 5) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8. Termin realizacji zamówienia o którym mowa w pkt. 7, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 - 4.
9. Termin wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 3884,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3, pn.: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO (25).1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest przez Zamawiającego, jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5 (dalej jako Zamówienie).
3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje ujęte w załączniku nr 1.3. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same.
4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 2, określa: przedmiot zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), a także termin dostawy, osobę/jednostkę organizacyjną zainteresowaną określonym przedmiotem zamówienia ze strony Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi i miejsce dostawy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 5) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8. Termin realizacji zamówienia o którym mowa w pkt. 7, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 - 4.
9. Termin wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 8804,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4, pn.: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO (26).1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest przez Zamawiającego, jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5 (dalej jako Zamówienie).
3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje ujęte w załączniku nr 1.4. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same.
4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 2, określa: przedmiot zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), a także termin dostawy, osobę/jednostkę organizacyjną zainteresowaną określonym przedmiotem zamówienia ze strony Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi i miejsce dostawy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 5) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8. Termin realizacji zamówienia o którym mowa w pkt. 7, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 - 4.
9. Termin wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 7787,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5, pn.: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO (27).1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest przez Zamawiającego, jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5 (dalej jako Zamówienie).
3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje ujęte w załączniku nr 1.5. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same.
4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 2, określa: przedmiot zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), a także termin dostawy, osobę/jednostkę organizacyjną zainteresowaną określonym przedmiotem zamówienia ze strony Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi i miejsce dostawy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 5) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8. Termin realizacji zamówienia o którym mowa w pkt. 7, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 - 4.
9. Termin wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 53523,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6, pn.: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO (28).1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest przez Zamawiającego, jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5 (dalej jako Zamówienie).
3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje ujęte w załączniku nr 1.6. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same.
4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 2, określa: przedmiot zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), a także termin dostawy, osobę/jednostkę organizacyjną zainteresowaną określonym przedmiotem zamówienia ze strony Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi i miejsce dostawy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przedmiotowego postępowania po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 5) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8. Termin realizacji zamówienia o którym mowa w pkt. 7, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 - 4.
9. Termin wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 42935,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6976,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6976,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6976,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 683-149-14-75
7.3.3) Ulica: ul. Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6976,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4678,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4678,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4678,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABL&E-JASCO Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-21-21-432
7.3.3) Ulica: ul. Lipińskiego 17/E
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4678,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.12.2022 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 3, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, w części nr 3, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8935,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8935,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8935,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno – Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 854-002-36-41
7.3.3) Ulica: ul. Usługowa 3
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8935,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55333,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55333,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55333,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno – Handlowe „Chemland” Zbigniew Bartczak w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 854-002-36-41
7.3.3) Ulica: ul. Usługowa 3
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55333,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34621,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49773,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34621,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Equimed Hołda Lenk Trembecki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-001-28-97
7.3.3) Ulica: ul. Prądnicka 46
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-202
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34621,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Renowacja rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa opolskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- Wycena wysokości rocznego czynszu najmu nieruchomości na cele związane z eksploatacją i obsługą wieży telekomunikacyjnej
- Zajęcia z zakresu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w procesie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół ponadpodstawowych ogólnokształcących na terenie woj. opolskiego
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz w Opolu
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Głogówek, ul. Głubczycka
- Ubezpieczenie Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laboratoryjnych materiałów filtracyjnych. Zamówienie finansowane ze środków programu Hydrostrateg "Innowacje dla gospodarki wodnej i żeglugi śródlądowej" Hydrostrateg2/0016/2023
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- Dostawa artykułów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.