eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkówDostawa artykułów laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757131048

1.5.8.) Numer faksu: 757131054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a17b8bd1-66ba-4b62-a0ee-e76f8b169621

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123411/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa artykułów laboratoryjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a17b8bd1-66ba-4b62-a0ee-e76f8b169621

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej biuro@lbg.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 2 powyżej, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773 ze zm. – „rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się je jako załączniki.
4. Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 12 powyżej, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert – sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.7. SWZ.), odbywa się drogą elektroniczną w zakładce „Formularze” po wybraniu grupy formularzy „Formularz do komunikacji” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2) Za pośrednictwem poczty elektronicznej lub „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „Dodaj załącznik”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Leśny Bank Genów Kostrzyca. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Grzegorz Gnypa, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem ado@lbg.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 75 7131048 wew. 125.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Niezależnie od postanowień pkt 21.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została zamieszczona w rozdziale nr 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.270.1.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Końcówki do pipet do izolacji DNA
1. Końcówki do pipet 10 µl w systemie Tower Pack Końcówki do pipet model DIAMOND® D10 TowerPack firmy Gilson (nr kat. F167101) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− do pipet automatycznych;
− bezbarwne, wykonane ze 100% czystego hydrofobowego polipropylenu, bez substancji opłaszczających i barwników;
− kompatybilne z pudełkami firmy Gilson;
− końcówki z krótką nasadką (kołnierzem);
− autoklawowalne w 1210C/20 min.;
− system TowerPack umożliwia szybkie i łatwe uzupełnianie końcówek;
− zakres pojemności 0,1 – 10 µl;
− znaczniki objętości 2 ul i 10 µl;
− długość końcówki 31,2 mm +/- 2 mm;
− 1 opakowanie zawiera 960 szt. (10 x 96 szt.). op. 12
2. Końcówki do pipet 10 µl w pudełkach z filtrem Końcówki do pipet model DIAMOND® D10 firmy Gilson (nr kat. F171103) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− do pipet automatycznych;
− z filtrem;
− bezbarwne, wykonane ze 100% czystego hydrofobowego polipropylenu, bez substancji opłaszczających i barwników;
− zapakowane w stabilne statywy, z których można pobierać końcówki bezpośrednio za pomocą pipety;
− końcówki z krótką nasadką (kołnierzem);
−sterylne;
− zakres pojemności 0,1 – 10 µl;
− znaczniki objętości 2 ul i 10 µl;
− długość końcówki 31,2 mm +/- 2 mm;
− opakowania (worki) oznaczone zgodnie z uniwersalnym kodem kolorystycznym objętości oraz z możliwością wielokrotnego otwierania i zamykania;
− 1 opakowanie zawiera 960 szt. (10 x 96 szt.). op. 6
3. Końcówki do pipet 1000 µl z filtrem Końcówki do pipet 1000 μl Brand z filtrem- Brand Pipette Tips 50-1000 μl (nr kat. 732634) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− cienka krótka obsadka;
− kompatybilne z pudełkami Brand TipBox; tipsy nie zapadają się ani nie blokują przy osadzaniu na trzonie pipety i wysuwaniu z opakowania);
− z filtrem;
− z podziałką, umożliwiającą szybką weryfikację pobranej objętości;
− umieszczone w tackach (TipRack) przygotowanych do bezpośredniego przeniesienia do pudełka TipBox;
− tacki niebieskie, umożliwiające szybką identyfikację objętości końcówek;
− jakość nie gorsza niż Life science quality;
− 1 opakowanie zawiera 960 szt. (10 x 96 szt.). op. 12
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Końcówki do pipet do przeprowadzania reakcji PCR

1. Końcówki do pipet 200 µl
z filtrem Końcówki Axygen 200 µl (nr kat. TF-200) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− pojemność 1-200 µl;
− wolne od DNaz, RNaz i pirogenów;
− z filtrem;
− bezbarwne;
− autoklawowalne;
− długość końcówki 50,63 +/- 2 mm, długość kołnierza 16,15 +/- 2 mm;
− worki z końcówkami z możliwością ponownego zamknięcia;
− końcówki zgodne z USP 3127;
− 1 opakowanie zawiera 1000 szt. op. 5
2. Końcówki do pipet 100 µl
z filtrem Końcówki Axygen 100 µl (nr kat. TF-100) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− pojemność 1-100 µl;
− wolne od DNaz, RNaz i pirogenów;
− z filtrem;
− bezbarwne;
− autoklawowalne;
− długość końcówki 50,63 +/- 2 mm, długość kołnierza 16,15 +/- 2 mm;
− worki z końcówkami z możliwością ponownego zamknięcia;
− końcówki zgodne z USP 3127;
− 1 opakowanie zawiera 1000 szt. op. 5
3. Końcówki do pipet 10 µl
z filtrem w rakach Końcówki Axygen 10 µl z filtrem (nr kat. TXLF-10-L-R-S) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− pojemność 0,1-10 µl;
− wolne od DNaz,RNaz i pirogenów;
− końcówki zgodne z USP 3127;
− ostre zakończenie o średnicy wew. 0,43 mm zapewniające dokładne pipetowanie nawet najmniejszych objętości;
− długość całkowita końcówki 4,5 cm;
− z filtrem;
− bezbarwne;
− autoklawowalne;
− sterylne;
− niskoretencyjne;
− w rakach;
− 1 opakowanie zawiera 960 szt.(10 x 96 szt.). op. 20
4. Końcówki to pipet 1250 µl Końcówki Vertex o poj. 1250 µl (nr kat. 4347 NSFS) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 niskoretencyjne;
 przezroczyste;
 wolne od DNaz,RNaz, pirogenów;
 filtr produkowany z wysokiej jakości polietylenu o wysokiej gęstości (HDPE):
 filtr hydrofobowy (nie wchłania próbek), zapewnia barierę przed zanieczyszczeniami, ale nie utrudnia przepływu powietrza;
 sterylne;
 z filtrem;
 w rakach
 1 opakowanie zawiera 960 szt. (10 x 96 szt.). op. 6
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały potrzebne do przeprowadzenia reakcji PCR i elektroforezy kapilarnej

1. Płytki do analizatora genetycznego 96-dołkowe MicroAmp Optical 96-well reaction Plate, nr katalogowy 4316813 firmy Life Technologies lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- kompatybilne z termocyklerem GeneAmp 9700 Life Technologies (Applied Biosystems) oraz analizatorem genetycznym 3130 Genetic Analyzer Life Technologies (Applied Biosystems);
- kompatybilne z MicroAmp 96-Well Full Plate Cover oraz z Septa for 96-Well Plates, for 3500/SeqStudio™ Flex;
- przezroczyste;
- ze ściętym prawym górnym rogiem;
- na powierzchni płytki widoczne linie podziałowe co dwa rzędy / kolumny;
- 1 opakowanie 500 szt. op. 1
2. Septa do płytek 96-dołkowych Septa for 96-Well Plates, for 3500/SeqStudio™ Flex (nr kat. 4412614) firmy Life Technologies lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- zaprojektowane i zwalidowane do użytku z analizatorem genetycznym 3500;
- pasujące do płytek do sekwenatora MicroAmp Optical 96-well reaction Plate o nr katalogowym 4316813;
- 1 opakowane zawiera 20 szt. op. 3
3. Folia uszczelniająca do płytek PCR MicroAmpTM Clear Adhesive Film firmy Thermo Fisher Scientific (nr kat. 4306311) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− przeźroczyste;
− samoprzylepna;
− klej zapewnia szczelne uszczelnienie studzienek, zapobiegając wyciekom i parowaniu;
 folia do długoterminowego przechowywania oraz przeprowadzania reakcji PCR (zakres temperatur nie mniejszy niż -20oC – +110oC);
− skrzydełka do chwytania z dwóch stron foli; nieklejące (łatwe nakładanie i usuwanie);
− wykonana z czystego polietylenu;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 5
4. Kapilary do analizatora genetycznego AB 3500, 36 cm 3500 Genetic Analyzer 8-Capillary Array, 36 cm firmy Life Technologies (nr katalogowy 4404683) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kompatybilne z 3500 Genetic Analyzer firmy Life Technologies (Applied Biosystems) i oprogramowaniem linii DataCollection firmy Life Technologies (Applied Biosystems);
 8-kapilarna wiązka;
 do przeprowadzania analizy fragmentów, wykrywanie SNP
i sekwencjonowania;
 do użytku z polimerami POP-4™, POP-6™ i / lub POP-7™;
 niepowlekane wewnątrz;
 na stelażu umożliwiającym łatwe zamontowanie;
 opakowanie pozwalające na bezpieczne przechowywanie wyjętych kapilar do czasu kolejnego montażu w urządzeniu (zawiera niezbędne pojemniki i uszczelki oraz umożliwia odpowiednie pozycjonowanie napełnionych kapilar);
 z gwarancją jakości na co najmniej 100 run-ów;
 możliwość przechowywania w temperaturze pokojowej;
 rozpoznawane przez oprogramowanie analizatora genetycznego AB 3500;
 produkt fabrycznie nowy. op. 6
5. Kapilary do analizatora genetycznego AB 3500, 50 cm 3500 Genetic Analyzer 8-Capillary Array, 50 cm firmy Life Technologies (nr katalogowy 4404685) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kompatybilne z 3500 Genetic Analyzer firmy Life Technologies (Applied Biosystems) i oprogramowaniem linii DataCollection firmy Life Technologies (Applied Biosystems);
 8-kapilarna wiązka;
 do przeprowadzania analizy fragmentów, wykrywanie SNP
i sekwencjonowania;
 do użytku z polimerami POP-4™, POP-6™ i / lub POP-7™;
 niepowlekane wewnątrz;
 na stelażu umożliwiającym łatwe zamontowanie;
 opakowanie pozwalające na bezpieczne przechowywanie wyjętych kapilar do czasu kolejnego montażu w urządzeniu (zawiera niezbędne pojemniki i uszczelki oraz umożliwia odpowiednie pozycjonowanie napełnionych kapilar);
 na stelażu umożliwiającym łatwe zamontowanie;
 z gwarancją jakości na co najmniej 100 run-ów;
 możliwość przechowywania w temperaturze pokojowej;
 rozpoznawane przez oprogramowanie analizatora genetycznego AB 3500;
 produkt fabrycznie nowy. op. 1
6. Dwuczęściowy statyw stabilizujący płytkę na analizatorze genetycznym AB 3500 Retainer & Base Set (Standard) for 3500/3500xL Genetic Analyzers, 96 well nr kat. 4410228 lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- do płytek 96-dołkowych;
- kompatybilne z 3500 Genetic Analyzer firmy Life Technologies (Applied Biosystems);
- 1 opakowanie zawiera 4 szt. op. 1
7. Septa na pojemnik z buforem katodowym do analizatora genetycznego AB 3500 Septa Cathode Buffer Container, for 3500 and SeqStudio™ Flex, nr kat. 4410715 lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- kompatybilne z 3500 Genetic Analyzer firmy Life Technologies (Applied Biosystems);
- do pojemników z buforem katodowym Cathode Buffer Container 3500 Series o nr katalogowym 4408256;
- 1 opakowanie zawiera 10 szt.. op. 1
8. Końcówki do pipety automatycznej 12,5 µl z filtrem Końcówki do pipety ClipTip 12,5 µl firmy Thermo Fisher Scientifics (nr kat. 94420073) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kompatybilne z pipetą E1-CLIPTIP EQUAL. 384 8-CH 0.5-12.5 μl (nr kat. 613-5767) w tym także z mechanizmem zrzutowym;
 pojemność 0,5- 12,5 µl;
 o wydłużonym profilu (long);
 z filtrem;
 wymiary pozwalające na pracę w formacie 384-dołkowym;
 końcówki pipet posiadają „zaciski”, które blokują końcówki na miejscu i tworzą kompletne uszczelnienie;
 niskoretencyjne, aby umożliwić maksymalne odzyskiwanie próbki;
 certyfikowane bez zanieczyszczeń RNazą, DNazą, DNA, ATP i endotoksynami;
 przyjazne dla środowiska opakowanie z wkładem ładującym zużywa mniej plastiku;
 każda pudełko końcówek ma naniesione informacje na temat partii i objętości;
 kodowanie kolorystyczne umożliwia łatwe przypasowanie pudełka z końcówkami do pipety właściwej objętości;
 1 opakowanie zawiera 3840 szt. (10 x 384 szt.). op. 13
9. Końcówki do pipety automatycznej 300 µl z filtrem Końcówki do pipety ClipTip 300 µl firmy Thermo Fisher Scientifics (nr kat. 94420613) lub równoważny:
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kompatybilne z pipetą E1-CLIPTIP EQUAL. 8-CH 10-300 μl (nr kat. 613-5765) w tym także z mechanizmem zrzutowym;
 pojemność 10- 300 µl;
 z filtrem;
 o wydłużonym profilu;
 końcówki pipet posiadają „zaciski”, które blokują końcówki na miejscu i tworzą kompletne uszczelnienie;
 każda końcówka pipety ClipTip wykorzystuje technologię niskiej retencji, aby umożliwić maksymalne odzyskiwanie próbki;
 certyfikowane bez zanieczyszczeń RNazą, DNazą, DNA, ATP i endotoksynami;
 każda pudełko końcówek ma naniesione informacje na temat partii i objętości;
 przyjazne dla środowiska opakowanie z wkładem ładującym zużywa mniej plastiku;
 kodowanie kolorystyczne umożliwia łatwe przypasowanie pudełka z końcówkami do pipety właściwej objętości;
 1 opakowanie zawiera 768 szt. (8 x 96 szt.). op. 4
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Probówki z kodem 2D

1. Probówki zakręcane z kodem 2D, 0,5 ml + rak Probówki Micronic, nr kat.:MP52501, firmy Micronic wraz z rakiem lub równoważny:
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 Pojemność robocza probówki (w temp. +21 st.C) wynosi 0,21 ml
 Probówki posiadają kod 2D oraz kod numeryczny wypalony na spodzie probówki. Czarnej powierzchni kodu nie można oddzielić od przezroczystej części probówki dzięki opatentowanej technice wtrysku 2K
 Kod odporny jest na działanie rozpuszczalników organicznych.
 Wysokość probówki 18,50 mm, wysokość probówki z zakrętką 26 mm
 Probówki mają denko V-kształtne
 Probówki 0.50 ml dostarczane są w pudełkach
 Probówki są wolne od RNaz/DNaz i pirogenów
 Sterylizowane promieniami gamma
 Probówki wykonane są z polipropylenu czystości medycznej (CE-IVD)
 Probówki odporne są na działanie niskiej temperatury, nadają się do przechowywania w oparach ciekłego azotu
 Probówki dostarczone są w rakach. Raki posiadają przeźroczyste wieczka. Raki mają format ANSI / SLAS.
 Raki wykonane są z poliwęglanu wytrzymujące od temp. oparów ciekłego azotu do +140 st. C
 Wieczko pudełka wyposażone w blokadę zabezpieczające przed przypadkowym otwarciem pudełka. Blokada znajduje się na krótszym boku pudełka.
 Statywy są wolne od RNaz/DNaz i pirogenów.
 Pudełka w kolorze białym oznakowane są kodem paskowym wypalonym laserowo na krótszym boku pudełka
 Produkcja wszystkich produktów odbywa się w pomieszczeniu czystym klasy 7 NEN-EN-ISO14644-1
 Produkty spełniają wymagania IATA dotyczące transportu próbek diagnostycznych (instrukcja pakowania UN 602 i 650).
 Wymiary pudełka 127,8x 85,5 mm wysokość 30,8 mm
 Produkt sterylny, sterylizowany promieniowaniem gamma
 Opakowanie zawiera 40 pudełek z probówkami, w każdym pudełku 96 probówek op. 2
2. Zakrętki do probówek z kodem 2D Zakrętki Screw Caps kompatybilne probówkami Micronic, nr kat.:MP52501 (nr kat. MP53103) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 Posiadają gwint wewnętrzny
 Zakrętka posiada silikonową uszczelkę
 Kolor: niebieski, zielony, różowy i fioletowy;
 Średnica korka 8,6 mm
 Wysokość całkowita 14,2 mm
 Kształt korków umożliwia pracę z automatycznym urządzeniem zakręcającym/odkręcającym korki.
 Produkcja produktów odbywa się w pomieszczeniu czystym klasy 7 NEN-EN-ISO14644-1
 Korki wykonane są z polipropylenu czystości medycznej
 Korki wytrzymują od temp. oparów ciekłego azotu do +140 st. C
 Sterylizowane promieniowanie gamma
 Opakowanie 960 sztuk op. 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały potrzebne do przeprowadzenia izolacji DNA

1. Probówki 1,5 ml z blokadą wieczka Probówki typu eppendorf firmy Eppendorf LoBind (nr katalogowy producenta 0030108.051) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 1,5 ml;
− wykonane z bezbarwnego polipropylenu;
− okrągłodenne;
− z podziałką 0,5, 1,0, 1,5, ml;
− pokrywka zatrzaskiwana, DNA LoBind;
− brak powłoki powierzchni minimalizujące ryzyko wpływu na próbkę;
− możliwość sterylizacji w autoklawie (121°C/20 min, otwarte);
− łatwe otwieranie i zamykanie jedną ręką;
− możliwość wirowania przy prędkości 30 000 x g;
 matowe pole do opisu z lewej strony probówki;
 stopień czystości PCR clean certyfikowany oddzielnie dla każdej partii: wolne od ludzkiego DNA, DNaz, RNaz i inhibitorów PCR
− 1 opakowanie zawiera 500 szt. op. 20
2. Probówki 2,0 ml z blokadą wieczka Probówki typu eppendorf firmy Eppendorf LoBind (nr katalogowy producenta 0030108.078) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 2,0 ml;
− wykonane z bezbarwnego polipropylenu;
− okrągłodenne;
− z podziałką 0,5, 1,0, 1,5, 2,0 ml;
− pokrywka zatrzaskiwana, DNA LoBind;
− brak powłoki powierzchni minimalizujące ryzyko wpływu na próbkę;
− możliwość sterylizacji w autoklawie (121°C/20 min, otwarte);
− łatwe otwieranie i zamykanie jedną ręką;
− możliwość wirowania przy prędkości 25 000 x g;
− matowe pole do opisu z lewej strony probówki;
− stopień czystości PCR clean certyfikowany oddzielnie dla każdej partii: wolne od ludzkiego DNA, DNaz, RNaz i inhibitorów PCR;
- opakowanie zawiera 500 szt. op. 30
3. Mikropłytki do PCR, 96-dołkowe, z półkołnierzem Mikropłytki Twin.tec typu semi-skirted PCR plate 96 (nr kat. 0030128605):
− ramka przystosowana do opisywania i kodów kreskowych;
− identyfikowalne przez oprogramowanie izolacyjnej epMotion 5075vt;
− pasujące do statywów stabilizujących Thermorack Eppendorf, niezbędnych do wykorzystania płytek na blacie roboczym stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− typ semi-skirted (z półkołnierzem);
− płytki 96 dołkowe;
− maksymalna objętość dołka 250 µl (przy użyciu pasków z pokrywkami);
− konstrukcja jednoczęściowa: połączenie poliwęglanowej ramki
i polipropylenowych dołków;
− dołki polipropylenowe o cienkich ściankach;
− niebieskie;
− 1 opakowanie zawiera 25 szt. op. 13
4. Mikropłytki do PCR, 96-dołkowe, z kołnierzem Mikropłytki Twin.tec typu skirted PCR plate 96 (nr kat. 0030128672):
− ramka przystosowana do opisywania i kodów kreskowych;
− identyfikowalne przez oprogramowanie izolacyjnej epMotion 5075vt;
− pasujące do statywów stabilizujących Thermorack Eppendorf, wykorzystywanych w stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− typ skirted (z kołnierzem);
− płytki 96 dołkowe;
− maksymalna objętość dołka 150 µl (przy użyciu pasków z pokrywkami);
− konstrukcja jednoczęściowa: połączenie poliwęglanowej ramki
i polipropylenowych dołków;
− dołki polipropylenowe o cienkich ściankach;
− niebieskie;
− 1 opakowanie zawiera 25 szt. op. 10
5. Płytki PCR 96 -dołkowe, dzielone Płytki Twin.tec PCR Plate 96, podzielona (nr kat. 0030133404) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− płytkę można dzielić na 4 segmenty, każdy po 24 dołki;
− typ unskirted;
− płytki 96 dołkowe;− maksymalna objętość dołka 250 µl (przy użyciu pasków z pokrywkami);
− macierz OptiTrack zapewnia szybszą identyfikację próbek i zmniejsza liczbę błędów pipetowania;
dołki polipropylenowe o cienkich ściankach;
− niebieskie;
− 1 opakowanie zawiera 20 szt. op. 3
6. Końcówki do dozowników strzykawkowych 0,1 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 0,1 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089405) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 0,1 ml;
− przezroczyste;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 5
7. Końcówki do dozowników strzykawkowych 0,2 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 0,2 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089413) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 0,2 ml;
− jasnoniebieski, końcówki bezbarwne;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 1
8. Końcówki do dozowników strzykawkowych 0,5 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 0,5 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089421) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 0,5 ml;
− fioletowy, końcówki bezbarwne;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 3
9. Końcówki do dozowników strzykawkowych 1,0 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 1,0 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089430) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 1,0 ml;
− żółty, końcówki bezbarwne;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 3
10. Końcówki do dozowników strzykawkowych 2,5 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 2,5 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089448) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 2,5 ml;
− zielony, końcówki bezbarwne;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 3
11. Końcówki do dozowników strzykawkowych 5,0 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 5,0 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089456) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 5,0 ml;
− niebieski, końcówki bezbarwne;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 2
12. Końcówki do dozowników strzykawkowych 10,0 ml Końcówki Eppendorf Combitips advanced 10,0 ml firmy Eppendorf (nr katalogowy 0030089464) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 5,0 ml;
− pomarańczowy, końcówki bezbarwne;
− kompatybilne z dozownikiem Multipette Plus Eppendorf;
− w opakowaniu zbiorczym końcówki zabezpieczone w kilku mniejszych torebkach;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 2
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Statywy

1. Statyw chłodzący na probówki 90-miejscowy Statyw chłodzący na probówki Corning®CoolRack M90 (nr kat. 432044) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 termoprzewodzące moduły zapewniające jednorodną temperaturę +/- 0,1°C we wszystkich probówkach podczas schładzania, zamrażania, ogrzewania czy rozmrażania;
 na probówki 1,5/2,0 ml;
 90-miejscowy;
 moduły mogą być autoklawowalne, sterylizowane w wysokiej temperaturze lub odkażane wybielaczem, alkoholem lub innymi środkami dezynfekującymi lub detergentami laboratoryjnymi;
 wymiary: 26,8x11,2x3,8 cm;
 szybko dostosowują się do temperatury otoczenia;
 odporne na temperatury od -196°C do +100°C;
 kolor: szary. szt. 2
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kulki do homogenizacji

1. Kulki do homogenizacji 5 mm ze stali nierdzewnej Kulki do homogenizatorów Retsch MM301 i MM400, nr katalogowy 22.455.0003 firmy Retsch lub równoważny:
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- wykonane ze stali nierdzewnej;
- chemoodporne;
- średnica 5 mm;
- do homogenizacji tkanki w okrągłodennych mikroprobówkach typu Eppendorf o objętości 2,00 ml;
- opakowanie ok. 200 szt. op. 2
2. Kulki do homogenizacji 3 mm ze stali nierdzewnej Kulki do homogenizatorów Retsch MM301 i MM400:
- wykonane ze stali nierdzewnej;
- chemoodporne;
- średnica 3 mm;
- do homogenizacji tkanki w okrągłodennych mikroprobówkach typu Eppendorf o objętości 2,00 ml;
- opakowanie ok. 200 szt. op. 2
3. Kulki do homogenizacji 5 mm z tlenku cyrkonu Kulki do homogenizatorów Retsch MM301 i MM400:
- wykonane z tlenku cyrkonu;
- chemoodporne;
- średnica 5 mm;
- do homogenizacji tkanki w okrągłodennych mikroprobówkach typu Eppendorf o objętości 2,00 ml;
- opakowanie ok. 200 szt. op. 1
4. Kulki do homogenizacji 3 mm z tlenku cyrkonu Kulki do homogenizatorów Retsch MM301 i MM400:
- wykonane z tlenku cyrkonu;
- chemoodporne;
- średnica 3 mm;
- do homogenizacji tkanki w okrągłodennych mikroprobówkach typu Eppendorf o objętości 2,00 ml;
- opakowanie ok. 200 szt. op. 1
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drobne materiały laboratoryjne

1. Taśma wskaźnikowa do kontroli sterylizacji Taśma wskaźnikowa do kontroli sterylizacji:
- do sterylizacji parowej w autoklawie;
- reaguje tylko na jednoczesne działanie ciśnienia i temperatury po upływie czasu minimalnego;
- zmiana barwy wskaźnika z zielonej na brązową w temp. 120°C po 20 minutach, a w temperaturze 134°C po 7 minutach;
- taśma na rolce o wymiarach: długość- 50 m, szerokość - 19 mm. szt. 5
2. Ostrza chirurgiczne nr 20 Ostrza chirurgiczne nr 20:
− wykonane ze stali węglowej;
− jałowe;
− jednorazowe;
− pasujące do trzonka nr 4;
− pakowane oddzielnie;
− 1 opakowanie zawiera 100 szt. op. 20
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkło laboratoryjne

1. Zlewka laboratoryjna wysoka 1000 ml Zlewka laboratoryjna wysoka 1000 ml:
− wykonana ze szkła borokrzemowego;
− pojemność 1000 ml;
− wysoka;
− z podziałką;
− średnica 95 mm;
− wysokość 180 mm;
− charakteryzująca się doskonałą odpornością chemiczną i termiczną (w tym odporność na nagłe zmiany temperatury). szt. 3
2. Zlewka laboratoryjna wysoka 250 ml Zlewka laboratoryjna wysoka 250 ml:
− wykonana ze szkła borokrzemowego;
− pojemność 250 ml;
− wysoka;
− z podziałką;
− średnica 60 mm;
− wysokość 120 mm;
− charakteryzująca się doskonałą odpornością chemiczną i termiczną (w tym odporność na nagłe zmiany temperatury). szt. 5
3. Zlewka laboratoryjna wysoka 50 ml Zlewka laboratoryjna wysoka 50 ml:
− wykonana ze szkła borokrzemowego;
− pojemność 50 ml;
− wysoka;
− z podziałką;
− średnica 38 mm;
− wysokość 70 mm;
− charakteryzująca się doskonałą odpornością chemiczną i termiczną (w tym odporność na nagłe zmiany temperatury). szt. 5
4. Butelka laboratoryjna z nakretką ze szkła Simax 50 ml Butelka laboratoryjna ze szkła Simax:
- wykonana ze szkła borokrzemowego typu 3.3;
- z białą skalą;
- produkt zgodny z normą ISO 4796-1;
- charakteryzująca się niskim współczynnikiem liniowej rozszerzalności cieplnej oraz dużą wytrzymałością w przypadku stosowania wodnych roztworów kwasów i zasad czy roztworów organicznych;
- pojemność 50ml;
- wymiary: 46 x 91 mm szt. 5
5. Butelka laboratoryjna z nakretką ze szkła Simax 100ml Butelka laboratoryjna ze szkła Simax:
- wykonana ze szkła borokrzemowego typu 3.3;
- z białą skalą;
- produkt zgodny z normą ISO 4796-1;
- charakteryzująca się niskim współczynnikiem liniowej rozszerzalności cieplnej oraz dużą wytrzymałością w przypadku stosowania wodnych roztworów kwasów i zasad czy roztworów organicznych;
- pojemność 100ml;
- wymiary: 56 x 105 mm szt. 5
6. Butelka laboratoryjna z nakretką ze szkła Simax 500ml Butelka laboratoryjna ze szkła Simax:
- wykonana ze szkła borokrzemowego typu 3.3;
- z białą skalą;
- produkt zgodny z normą ISO 4796-1;
- charakteryzująca się niskim współczynnikiem liniowej rozszerzalności cieplnej oraz dużą wytrzymałością w przypadku stosowania wodnych roztworów kwasów i zasad czy roztworów organicznych;
- pojemność 500ml;
- wymiary: 86 x 181 mm szt. 5
7. Butelka laboratoryjna z nakretką ze szkła Simax 1000 ml Butelka laboratoryjna ze szkła Simax:
- wykonana ze szkła borokrzemowego typu 3.3;
- z białą skalą;
- produkt zgodny z normą ISO 4796-1;
- charakteryzująca się niskim współczynnikiem liniowej rozszerzalności cieplnej oraz dużą wytrzymałością w przypadku stosowania wodnych roztworów kwasów i zasad czy roztworów organicznych;
- pojemność 1000 ml;
- wymiary: 101 x 230 mm szt. 5
8. Cylinder miarowy szklany klasa B, 100 ml Cylinder miarowy szklany, klasy B:
- pojemność 100ml;
- ze szkła Simax;
- z niebieską skalą;
- z sześciokątną podstawą. szt. 5
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Probówki typu Falcon

1. Probówki typu Falcon 10 ml Probówki Falcon 10 ml numer katalogowy 62.9924.284 firmy Sarstedt lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- probówki typu Falcon:
- pojemność 10 ml;
- wykonane z PP;
- bezbarwne;
- skalowane, z czytelną podziałką;
- z nakrętką;
- z matowym polem do opisu;
- stożkowodenne;
- 1 opakowanie zawiera 500 szt. op. 4
2. Probówki typu Falcon 15 ml Probówki Falcon 15 ml numer katalogowy 62.553 firmy Sarstedt lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- probówki typu Falcon:
- pojemność 15 ml;
- wykonane z PP;
- bezbarwne;
- skalowane, z czytelną podziałką;
- z nakrętką;
- z matowym polem do opisu;
- stożkowodenne;
- 1 opakowanie zawiera 500 szt. op. 4
3. Probówki typu Falcon 30 ml Probówki Falcon 30 ml numer katalogowy 62.543 firmy Sarstedt lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- probówki typu Falcon:
- pojemność 30 ml;
- wykonane z PP;
- bezbarwne;
- skalowane, z czytelną podziałką;
- z nakrętką;
- z matowym polem do opisu;
- z kołnierzem;
- stożkowodenne;
- 1 opakowanie zawiera 500 szt. op. 4
4. Probówki typu Falcon 50 ml Probówki Falcon 50 ml numer katalogowy 62.559 firmy Sarstedt lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- probówki typu Falcon:
- pojemność 50 ml;
- wykonane z PP;
- bezbarwne;
- skalowane, z czytelną podziałką;
- z nakrętką;
- z matowym polem do opisu;
- stożkowodenne;
- z kołnierzem;
- 1 opakowanie zawiera 500 szt. op. 4
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wkłady wymienne do drukarki Zebra

1. Etykiety termotransferowe polipropylenowe do drukarki Zebra Etykiety termotransferowe polipropylenowe Zebra 8000T CryoCool nr kat.3007562 lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- z trwałym klejem;
- biała;
- wymiary: 38x13 mm;
- rdzeń: 25 mm,
- ilość w rolce: 4860 szt. op. 6
2. Taśma żywiczna czarna do drukarki Zebra Taśma żywiczna Zebra 5095 High-Performance Resin czarna, nr kat. 05095GS06407 lub równoważny:
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- czarna;
- wymiary: 64 mm x 74 mm;
- szybkość druku do 150 mm/s;
- rdzeń 12.7 mm;
- taśma barwiąca;
- kompatybilna z drukarką Zebra ZD621 op. 20
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pudełka i naklejki

1. Kriopudełka kartonowe 81-miejscowe Pudełka Biologix ID-ColorTM (nr katalogowy 90-8281) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- pudełka do przechowywania próbek w temp. Od -86°C do +120°C;
- pudełka pokryte warstwą polipropylenu co zapewnia odporność na wodę;
- posiadają przekładki z polipropylenu
- konstrukcja pokrywy na zawiasach zapewnia, że pokrywy nigdy nie zostaną zgubione ani pomieszane;
- 81-miejscowe;
- etykiety alfanumeryczne umieszczone na pokrywie, spodzie i czterech bokach umożliwiają szybką i łatwą identyfikację próbek;
- mieści probówki o pojemności 1,5/2,0 ml;
- wymiary: 133x133x53 +/- 1 mm;
- 1 opakowane zawiera 5 sztuk. op. 10
2. Naklejki na rolce – okrągłe na wieczka od probówek 12 mm Naklejki na rolce okrągłe na wieczka od probówek 12 mm (średnica):
− wykonane z chemicznie obojętnego poliestru;
− przeznaczone do opisywania ręcznego;
− okrągłe;
− pasują do probówek o pojemności 1,5/2,0 ml;
− bardzo trwałe - nie odklejają się w czasie sterylizacji parą wodną, nie odpadają w zamrażarkach i wirówkach. Nie ulegają wyschnięciu;
− średnica 12 mm;
− 1 rolka zawiera 1 000 naklejek;
- białe i niebieskie. op. 2
3. Taśmy samoprzylepne, kolorowe Taśmy samoprzylepne neoTape®:
- taśmy samoprzylepne do opisywania;
- opis można nanieść ołówkiem, długopisem, pisakiem, tuszem;
- nie pozostawiają śladów po odklejeniu i mogą zostać użyte ponownie;
- odporne na olej, wodę i kwasy;
- trwałe w temperaturze od -23°C do +123°C;
- długość rolki: 12,7 m;
- średnica wewnętrzna rolki: 25 mm;
- szerokość rolki 13 mm;
- różne kolory. szt. 10
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inne materiały laboratoryjne

1. Taca laboratoryjna z melaminy 240 mm x180 mm x17 mm Taca laboratoryjna z melaminy niska z zaokrąglonymi brzegami;
− kolor biały;
− niska z zaokrąglonymi brzegami;
− gładka powierzchnia;
− łatwa do czyszczenia;
− wymiary 240x180x17. szt. 3
2. Taca laboratoryjna z melaminy 355 mm x240 mm x17 mm Taca laboratoryjna z melaminy
− kolor biały;
− niska z zaokrąglonymi brzegami;
− gładka powierzchnia;
− łatwa do czyszczenia;
− wymiary 355 mm x240 mm x17 mm. szt. 3
3. Etykieta laboratoryjna bez nadruku Etykieta laboratoryjna bez nadruku:
- wymiary 60 mm x 40 mm;
- matowa;
- 1 opakowanie (rolka) zawiera 1000 szt. op. 2
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw filtrów do dejonizatora

1. Zestaw filtrów do dejonizatora Zestaw Polwater-pack zawiera firmy Polwater lub równoważny.
- Polwater-pack FS AUXFS - 1 szt.
- Polwater-pack FO AUXFO - 1szt.
- Polwater-pack R100 MDRO100- 1 szt.
- Polwater-pack UF1RE MDVK14RE- 1 szt
- Polwater-pack UV5 TOCRE MDUV145TOCRE - 1szt
- Kapsuła 0,45/0,2 μm K0245- 1 szt. Op. 1
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etykiety do nadruku

1. Etykiety do nadruku 55 mmx38 mm Etykieta do nadruku Brady (nr prod. THT-157-490-1.5-SC) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− biała;
− etykieta wytłoczona;
− matowa;
− możliwość przechowywania w temperaturach kriogenicznych;
− produkt odporny na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV;
− rdzeń 25 mm;
− wymiary etykiety: 55x38 mm;
− liczba etykiet na rolce: 1500 szt. szt. 1
2. Etykiety do nadruku 48 mmx25 mm Etykieta do nadruku Brady (nr prod. THT-156-492-1.5-SC) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− biała;
− etykieta wytłoczona;
− matowa;
− możliwość przechowywania w temperaturach kriogenicznych;
− produkt odporny na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV;
− rdzeń 25 mm;
− wymiary etykiety: 48x25 mm;
− liczba etykiet na rolce: 1500 szt. szt. 1
3. Etykiety do nadruku 41 mmx15 mm Etykieta do nadruku Brady (nr prod. THT-155-490-1.5-SC) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− biała;
− etykieta wytłoczona;
− matowa;
− możliwość przechowywania w temperaturach kriogenicznych;
− produkt odporny na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV;
− rdzeń 25 mm;
− wymiary etykiety: 41x15 mm;
− liczba etykiet na rolce: 1500 szt. szt. 1
Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości poszczególnych artykułów

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

38437100-8 - Pipety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
(a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
(c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
(d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
- (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3.Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Postanowienia pkt. 3 stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznych lub zawodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w pkt 3.7. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP , tj. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
1) Zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, Wymieniona zmiana do Umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia określonego w niniejszej Umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy. Wymieniona zmiana do Umowy dopuszczalna jest tylko o czas wstrzymania dostawy przez Zamawiającego.
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a. Zmiany technologiczne, w szczególności:
a) Zmiany zakresu Przedmiotu Umowy spowodowane: niedostępnością
na rynku produktu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji produktu zaoferowanego;
b) Zmianę Umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze stron Umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny produktu (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o powyższej zmianie.
2. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
3. Każda zmiana i uzupełnienie Umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Niezależnie od postanowień ust. 1, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, niestanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za posrednictwem Portalu e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.