Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010240/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010240/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010240/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015388/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015992/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076388 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1036T Oleśnica - Brody - Grobla nad rzeką Ciek od Nizin w miejscowości Podborek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158643110
1.5.8.) Numer faksu: 158643619
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1036T Oleśnica - Brody - Grobla nad rzeką Ciek od Nizin w miejscowości Podborek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ff7a54-7683-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003186/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Odbudowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej 1036T Oleśnica-Brody-Grobla nad rzeką Ciek od Nizin w miejscowości Podborek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010240/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1036T Oleśnica - Brody - Grobla nad rzeką Ciek od Nizin w miejscowości Podborek. 2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty rozbiórkowe;
3) roboty na dojazdach do mostu;
4) budowa nowego mostu;
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca - Załącznik nr 6.1 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 6.2 oraz Przedmiar robót - Załącznik 6.3. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Wykonawca urządzi zaplecze budowy i zabezpieczy plac budowy we własnym zakresie.
7. W trakcie trwania robót Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ruchu drogowego i pieszego (wykonanie oznakowania, utrzymanie, likwidacja po zakończeniu robót.) oraz dojazdu i dojścia do istniejących posesji.
8. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie objazdu tymczasowego oraz uzgodnienie dojazdu do placu budowy przez działki o nr ewid. 114, 115, 116, 134 obręb Podborek, gmina Rytwiany. Koszty związane z przygotowaniem objazdu tymczasowego, zapłata właścicielom ww. działek za dzierżawę lub prawo do dysponowania gruntem na potrzeby wykonania objazdu tymczasowy, a następnie likwidacją oraz rekultywacją gruntów po rozbiórce objazdu ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca dostosuje tymczasowe oznakowanie do istniejącej czasowej organizacji ruchu.
10. Oferta musi uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: badania, ekspertyzy, sprawdzenia, obsługa geodezyjna, wykonania inwentaryzacji powykonawczej itp.
11. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
12. W przypadku, gdyby w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się wytrzymałość, twardość, funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach, wytrzymałości, twardości i funkcjonalnościach niż określone w SWZ. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważne”.
13. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik 6.3 do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar ma charakter pomocniczy, przy opracowywaniu kosztorysu ofertowego obejmującego przedmiot zamówienia należy uwzględnić dane wynikające z analizy projektu technicznego, przedmiaru robót oraz wnioski wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie.
14. 1Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia oraz dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy:
1) opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, włączającej do ochrony również:
a) odpowiedzialność kontraktową z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań,
b) czyste straty finansowe; a w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy na kwotę co najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100);
15. Zadanie finansowane z budżet państwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233140-2 - Roboty drogowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.| 2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb PGKiM w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1846T Łubnice - Budziska od km 1+250 do km 2+840 w miejscowości Łubnice i Czarzyzna
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





