eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi ca³odobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-02-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi ca³odobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie im. Andrzeja Wawrzyniaka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646736

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Solec 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-403

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226299268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumazji.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumazji.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi ca³odobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a637cfe-a0a6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00076012

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041524/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 „¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi ca³odobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a637cfe-a0a6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê: przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl i/lub drog± elektroniczn± na adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumazji.pl (drugi kana³ komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert).
Preferowanym i zalecanym przez Zamawiaj±cego kana³em do komunikacji jest Platforma e-Zamówienia.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Szczegó³y w Rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Informacja o sposobie komunikacji w postêpowaniu opisana zosta³a w dokumencie „Komunikacja w postêpowaniu”, dostêpnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny.
Szczegó³y w Rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wype³niaj±c obowi±zek informacyjny okre¶lony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej Rozporz±dzeniem lub RODO, informujemy:
1. Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawców jest:
Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka
ul. Solec 24
00-403 Warszawa
e-mail: sekretariat@muzeumazji.pl
tel. 22 629 92 68
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@muzeumazji.pl.
3. Administrator danych przetwarza dane osobowe w celu prowadzenia postêpowañ o udzielenie zamówieñ klasycznych oraz organizowania konkursów, których warto¶æ jest równa lub przekracza kwotê 130 000 z³otych, przez zamawiaj±cych publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z pó¼n. zm.).
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ osoby i podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 prawa zamówieñ publicznych, a tak¿e podmioty które w ramach zawartych z Administratorem umów ¶wiadcz± us³ugi z zakresu doradztwa, obs³ugi prawnej, dzia³alno¶ci pocztowej, wsparcia/obs³ugi IT, brakowania dokumentacji itp.
5. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora w celu okre¶lonym w pkt 3 bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, z zastrze¿eniem, ¿e je¿eli okres realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego bêdzie przekracza³ 4 lata - dokumentacja postêpowania bêdzie przechowywana przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
6. Osobom, których dane dotycz± przys³uguje:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych*
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych**
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych ***
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
7. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe pozyskane w ramach prowadzonych postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane o czym mowa w art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dodatkowe:
Udostêpnienie protoko³u wraz z za³±cznikami na podstawie art. 18 i 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych zebranych w toku postêpowania, za wyj±tkiem:
1) danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególnej kategorii);
2) informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233 z pó¼n. zm.);
3) obowi±zku zachowania poufnego charakteru informacji przekazanych Wykonawcy w toku prowadzonego postêpowania, które Zamawiaj±cy okre¶li³ w dokumentach postêpowania lub og³oszeniu o zamówieniu.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane, o których mowa w art. 10 RODO (dot. wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale IX ustawy PZP, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
* W przypadku realizacji prawa dostêpu do danych Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem podania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania.
** Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
*** zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
Informacja o ograniczonym sposobie realizacji praw okre¶lonych w art. 16 i 18 RODO jest podawana w og³oszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostêpny dla osoby, której dane osobowe dotycz±.
Wykonawca, w ci±gu 30 dni od przekazania danych np. pracowników zobowi±zany jest do przekazania im w³a¶ciwej klauzuli informacyjnej (zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 RODO)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi ca³odobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego w Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Za³±czniku nr 4 do SWZ.
Zamówienie musi byæ realizowane zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z pó¼n. zm.).
Uzupe³ninie Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowi± warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte w Wzorze Umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Szczegó³y w Rozdziale IV SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79713000-5 - Us³ugi stra¿nicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca, zobowi±zany jest do wykazania, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochroniarskich zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z pó¼n. zm.).
Spe³nienie warunku opisanego powy¿ej bêdzie oceniane na podstawie O¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (stanowi±ce Za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz uzupe³nieniu na wezwanie Zamawiaj±cego aktualnej koncesji wystawionej przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych wydanej na podstawie ww. ustawy uprawniaj±cej do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca, zobowi±zany jest do wykazania, ¿e posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³) na jedno zdarzenie.
Spe³nienie warunku opisanego powy¿ej bêdzie oceniane na podstawie O¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (stanowi±ce Za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz uzupe³nionych na wezwanie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ nale¿ycie wykonuje, co najmniej dwa zamówienia (dwie odrêbne umowy) polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej wykonywane przez okres co najmniej 10 miesiêcy ka¿de, na kwotê brutto minimum 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³), dla ka¿dego zamówienia i/lub umowy.
Spe³nienie warunku opisanego powy¿ej bêdzie oceniane na podstawie O¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (stanowi±ce Za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz uzupe³nionego na wezwanie Wykazu us³ug (stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej, dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespo³em sk³adaj±cym siê z minimum 6 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej posiadaj±cych wykszta³cenie co najmniej zawodowe, dyspozycyjnych, posiadaj±cych umiejêtno¶æ nawi±zywania prawid³owych relacji interpersonalnych zgodnych z podstawowymi zasadami kultury (komunikatywno¶æ i uprzejmo¶æ), co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ug ochrony fizycznej w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej - wpis na listê pracowników kwalifikowanych zgodnie z art. 28 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z pó¼n. zm.).
Spe³nienie ww. warunku bêdzie oceniane na podstawie O¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (stanowi±ce Za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz uzupe³nionego na wezwanie Wykazu osób (stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ), w którym Wykonawca wpisze osobom pe³ni±cym dy¿ury ochrony fizycznej numer porz±dkowy wpisu na listê pracowników kwalifikowanych zgodnie z art. 28 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, specjalistycznym, uzbrojonym formacjom ochronnym (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z pó¼n. zm.).
c) dysponuje co najmniej 1 samochodem s³u¿bowym, który bêdzie wykorzystywany przez grupy interwencyjne podczas dokonywania interwencji w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Spe³nienie ww. warunku bêdzie oceniane na podstawie O¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (stanowi±ce Za³±cznik nr 1 do SWZ).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia w realizacji us³ug.
Szczegó³y w Rozdziale VIII SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Szczegó³y w Rozdziale X SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
4) Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik nr 6 do SWZ;
5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ;
6) aktualn± koncesjê wystawion± przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z pó¼n. zm.) - uprawniaj±cej do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
Szczegó³y w Rozdziale X SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór O¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienie warunków udzia³ w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Szczegó³y Rozdzia³ XII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wprowadzenie zmian tre¶ci Umowy wymaga sporz±dzenia pod rygorem niewa¿no¶ci aneksu w formie pisemnej, z zastrze¿eniem art. 455 ust. 1 ustawy Pzp.
Zakazane s± istotne zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, za wyj±tkiem sytuacji wskazanych wprost w umowie oraz okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 ustawy Pzp.
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci Wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy, w formie pisemnej - aneksu do Umowy, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT);
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê ( Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 z pó¼n. zm.) lub na podstawie innych przepisów prawa powszechnego;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 46 z pó¼n. zm.);
5) zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
a) minimalny poziom zmiany kosztów, uprawniaj±cy Strony Umowy do
¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10% w stosunku do kosztów maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia;
b) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³a sporz±dzona oferta;
c) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy, to ³±cznie 15% w stosunku do warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy.
Zmiany, o których mowa w ust. 3, wprowadzone zostan± na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 5 – 21.
Szczegó³y w §9 Wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-09 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawców na podstawie przes³anki zawartej w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835), t.j:
a) których wymieniono w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisano na listê osób i podmiotów objêtych sankcjami;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê osób i podmiotów objêtych sankcjami;
c) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê osób i podmiotów objêtych sankcjami.

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
W przypadku gdy pe³nomocnictwo, zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje w przypadku pe³nomocnictwa - mocodawca.
3) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 o SWZ. (je¿eli dotyczy);
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ. (je¿eli dotyczy).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.