Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057233/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00073059/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00168183/01 - Wynik z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa zabudowy meblowej oraz mebli typowych na wymiar dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zlecanych od dnia zawarcia umowy na okres 6 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001376
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Podchorążych 2
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-084
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uken.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075922
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00057233
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
dotyczy Wykonawcy
co najmniej trzy zamówienie (potwierdzone dowodami, że dostawy zostały wykonane należycie), polegające wykonaniu minimum dwóch sukcesywnych dostaw i montażu mebli wykonanych na wymiar, oraz minimum jednej dostawie mebli gotowych, każda na kwotę nie mniejszej niż 150 000 zł i okresie realizacji 6 miesięcy.
Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu, pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji (wszystkie zlecenia w ramach umowy ramowej lub suma pojedynczych zleceń muszą być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy) i wartości.
UWAGA: W przypadku wykazywania zadania wykonywanego (trwającego), ocenie będzie podlegać wyłącznie część usługi faktycznie zrealizowana, przy czym stopień zaawansowania musi być na dzień składania oferty na poziomie co najmniej wartości i czasu realizacji wskazanych powyżej.
Po zmianie:
zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
2.4.1. dotyczy Wykonawcy
„co najmniej trzy zamówienie (potwierdzone dowodami, że dostawy zostały wykonane należycie), polegające na wykonaniu minimum dwóch dostaw i montażu mebli wykonanych na wymiar, oraz minimum jednej dostawie mebli gotowych, każda na kwotę nie mniejszej niż 150 000 zł.
Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu, pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji nie dłużej niż 6 miesięcy i wartości.”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Po zmianie:
oświadczenie o aktualizacji informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust. 1 PZP
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
5.1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
Po zmianie:
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych z zastrzeżeniem zapisów pkt. 2.
2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, o których mowa pkt. 8 rozdziału III SWZ, wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że zaoferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego wskazanego w załączniku A do SWZ i na zasadach tam opisanych.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, wskazanych w pkt. 2 powyżej, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, lub nie potwierdzają równoważności oferowanych rozwiązań, zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia i odrzuci taką ofertę.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
1. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych z zastrzeżeniem zapisów pkt. 2.
2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, o których mowa pkt. 8 rozdziału III SWZ, wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że zaoferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego wskazanego w załączniku A do SWZ i na zasadach tam opisanych.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, wskazanych w pkt. 2 powyżej, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, lub nie potwierdzają równoważności oferowanych rozwiązań, zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia i odrzuci taką ofertę.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- 51/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika krakowska ul. Warszawska 24
- Aktualizacja bazy danych przestrzennych o korytarzach ekologicznych w Małopolsce.
- ZP.42.2025 Usługa subskrypcji licencji i wsparcia technicznego dla urządzeń FortiNet
- 184.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu Auli oraz remont Sali Bobrzyńskiego w budynku Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Jagiellońska 15
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - dostawa wyposażenia
- Dostawa wraz z montażem mebli (zabudów stolarskich) do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa, wniesienie, montaż mebli gotowych dla Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.