eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulan-Majorat › Budowa energooszczędnego oświetlenia w Gminie Ulan-Majorat- wolnostojące lampy solarne LED



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa energooszczędnego oświetlenia w Gminie Ulan-Majorat- wolnostojące lampy solarne LED

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ULAN-MAJORAT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 57

1.5.2.) Miejscowość: Ulan-Majorat

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-307

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-351-80-69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ulanmajorat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa energooszczędnego oświetlenia w Gminie Ulan-Majorat- wolnostojące lampy solarne LED

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e49bea8-6178-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001927/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Gminie Uan-Majorat

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Budowa energooszczędnego oświetlenia w Gminie Ulan-Majorat”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka nisko emisyjna, Działanie 5.5. Promocja niskoemisyjności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332602/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKS.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 251573,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa energooszczędnego oświetlenia w Gminie Ulan-Majorat – wolnostojące lampy solarne LED”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wbudowanie 27 szt. wolnostojących lamp solarnych LED 60 wraz z funkcją inteligentnego sterowania przy drogach gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ulan-Majorat.
Montaż przewidziany jest w miejscowościach:
A. Kępki, dz. ew, nr 78/5, 75/2, 77/6 – 3 szt.;
B. Sętki, dz. ew. nr 128 – 1 szt.;
C. Klębów, dz. ew. nr 215/2 – 1 szt.;
D. Paskudy, dz. ew. nr 227/9 – 1 szt.;
E. Paskudy, dz. ew. nr 552, 380/1 – 3 szt.;
F. Paskudy, dz. ew. nr 342/4, 344/9 – 2 szt.;
G. Paskudy, dz. ew. nr 493/2, 501/6, 502 – 3 szt.;
H. Wierzchowiny, dz. ew. nr 455, 417/1 – 4 szt.;
I. Domaszewnica, dz. ew. nr 281, 285/3, 287/1, 293, 307/2 – 5 szt.
J. Paskudy, dz. ew. nr 320/6, 322/2 – 2 szt.;
K. Paskudy, dz. ew. nr 381/15 – 2 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach:
Załącznik nr 1.1.A, 1.1.B, 1.1.C, 1.1D, 1.1E, 1.1F, 1.1G, 1.1H, 1.1I, 1.1J, 1.1K – projekt,
Załącznik nr 1.2A, 1.2B, 1.2.C, 1.2D, 1.2E, 1.2F, 1.2G, 1.2H, 1.2I, 1.2J, 1.2K – przedmiar,
Załącznik nr 1.3 – specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400844,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wichary Technic sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482796643

7.3.3) Ulica: Handlowa 2B

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.