Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00668848/01 - Wynik z dnia 2024-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie bazy szkół w proj. pn. „Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321246209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hoża 6
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-699
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 43 161 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 428 24 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kursy@zcemip.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcemip.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-311fbd13-79d3-4c27-94e1-ba3eb9c10ac21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie bazy szkół w proj. pn. „Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-311fbd13-79d3-4c27-94e1-ba3eb9c10ac2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030117/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie bazy szkół w projekcie pn.: Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027, Priorytet 6: Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie 6.9 Edukacja ogólna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZCEMiP/01/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer ALL-in-One + program antywirusowy + oprogramowanie office - 4kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przenośny projektor multimedialny – 4 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 12423,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja istniejącej sieci Wi - Fi IV LO w Szczecinie4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 22755 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie cyfrowego laboratorium językowego VI LO w Szczecinie – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laptop + program antywirusowy + oprogramowanie office - 60 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 171437,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor interaktywny – 19 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 101636,13 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor interaktywny do zajęć językowych – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 7840 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tablet – 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 7257 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie wielofunkcyjne wraz z 5 kpl. wkładów (tonerów) – 3 zestawy4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 11250 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie wielofunkcyjne wraz z 5 kpl. wkładów (tonerów) – 3 zestawy4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 14944,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wizualizer multimedialny– 3 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 38652200-2 - Powiększalniki
4.5.5.) Wartość części: 4206,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drukarka 3D + filament – 2 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 14019,54 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System suszenia filamentu – 2 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 710,94 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamera cyfrowa – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 4440,30 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mini Gimbal – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 1599,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Green screen - ekran – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 639,60 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głośnik przenośny – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 1482,15 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głośnik przenośny – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 800,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głośniki komputerowe - 6 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 5099,58 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikrofony bezprzewodowe – 2 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 3013,50 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przenośny rejestrator cyfrowy – 5 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342450-1 - Rejestratory głosu
4.5.5.) Wartość części: 3997,50 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Słuchawki do nagrywania – 2 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342100-3 - Słuchawki
4.5.5.) Wartość części: 700 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Słuchawki dźwiękoszczelne – 3 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342100-3 - Słuchawki
4.5.5.) Wartość części: 568,26 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Radioodtwarzacz – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmywarka do naczyń – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 3099,60 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Magiczny dywan 4,0 + pakiet Funkodowanie – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 14077,35 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robot edukacyjny dla młodzieży – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 1599,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mały robot edukacyjny dla dzieci rozwijający umiejętności programowaniai kreatywności z flamastrami – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 640 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zewnętrzny napęd cd – 15 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 1383,75 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Flipchart mobilny, magnetyczny – 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30195913-5 - Sztalugi flipchart
4.5.5.) Wartość części: 1697,40 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw Biofeedback EEG 2 kanałowy + elektrody, żele, pasty – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 33121100-5 - Elektroencefalografy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mobilna Pętla indukcyjna – 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33180000-5 - Wsparcie czynnościowe
4.5.5.) Wartość części: 18942 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie gabinetu biologicznego – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 11500 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie gabinetu chemicznego – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 47355 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie gabinetu fizycznego – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 11900 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie gabinetu geograficznego – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 14049 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie gabinetu matematycznego – 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 13530 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą w przedmiotowej części zamówienia, odstąpił od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i w dokumentach zamówienia, w konsekwencji czego uznano, że uchylił się od zawarcia umowy w ramach prowadzonego postępowania w przedmiotowej części postępowania.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą w przedmiotowej części zamówienia, odstąpił od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i w dokumentach zamówienia, w konsekwencji czego uznano, że uchylił się od zawarcia umowy w ramach prowadzonego postępowania w przedmiotowej części postępowania.
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą w przedmiotowej części zamówienia, odstąpił od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i w dokumentach zamówienia, w konsekwencji czego uznano, że uchylił się od zawarcia umowy w ramach prowadzonego postępowania w przedmiotowej części postępowania.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont lokali komunalnych w trybie "Zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwie części
- Dostawa urządzeń i sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie - w podziale na części
- Remont pokrycia dachowego w budynku Przychodni Nr 5 WOMP-ZCLiP w Stargardzie przy al. Żołnierza 12
- Dostawa i montaż mebli metalowych i szatniowych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa kasetek z opaskami identyfikacyjnymi do drukarek Zebra HC 100, włókniny do sterylizacji plazmowej oraz innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Chełszcząca w ciągu ulicy Lubczyńskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Opieka konserwacyjna i serwisowa oraz świadczenie Usług konsultacyjno-wdrożeniowych posiadanego systemu klasy ERP
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa skanera i drukarek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: Sztalugi flipchart »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.