eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz dla delegatów UJD w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz dla delegatów UJD w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.majewska@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz dla delegatów UJD w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904aae7f-85b9-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bilety lotnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047578/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149031,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych (międzynarodowych i międzykontynentalnych) biletów lotniczych do siedziby Zamawiającego lub w miejsce przez niego wskazane, w związku z odbywaniem zagranicznych podróży służbowych (międzynarodowych i międzykontynentalnych) pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz dla delegatów w tym odbierania od osób starających się o wizę dokumentów potrzebnych do jej uzyskania.
2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 63512000-1 usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych, 60400000-2 usługi transportu lotniczego
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na zadania. Podział zamówienia na części prowadziłby do zwiększenia kosztów związanych z realizacją zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na bilety lotnicze w następujących kierunkach:
a) międzynarodowe: Ukraina, Włochy, Chorwacja, Francja, Wielka Brytania, Grecja, Hiszpania, Portugalia, Rosja, Serbia, Szwecja, Turcja, Niemcy, Bułgaria, Białoruś, Łotwa, Austria, Litwa.
b) międzykontynentalne: Kanada, Chiny, Japonia, Australia, Tajlandia, Indonezja, Meksyk, Singapur, Tajwan, Nowa Zelandia.
5. Zamawiający dopuszcza również inne kierunki niż wskazane w punkcie poprzedzającym.
6. Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy zakup biletów w ilości: bilety międzynarodowe: 92
bilety międzykontynentalne: 21
oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz dla delegatów w ilości:18
7. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 40% wartości umowy.
8. Podróż będzie odbywała się publicznymi / zbiorowymi środkami transportu lotniczego klasą ekonomiczną lub tanimi liniami.
9. Liczba i kierunki zamawianych biletów oraz ilość uzyskiwanych wiz, będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego i mogą być różne od przewidywanych.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca realizował przedmiot Umowy w zakresie czynności rezerwacji, zakupu i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych oraz pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz dla delegatów, przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, tak aby łączny wymiar zatrudnienia wynosił przynajmniej jeden pełny etat.
12. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.04.2022 r. na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty określonej w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
13. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy:
Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125003,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129853,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125003,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UPHOTEL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574

7.3.3) Ulica: Solna 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125003,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.04.2022 r. na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty określonej w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.