eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Budowa stacji paliw do użytku własnego na terenie MZGOK Sp. z o.o. wraz z niezbędną infrastrukturą



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji paliw do użytku własnego na terenie MZGOK Sp. z o.o. wraz z niezbędną infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301719592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@mzgok.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgok-konin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji paliw do użytku własnego na terenie MZGOK Sp. z o.o. wraz z niezbędną infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c24c0b-940d-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.361.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji paliw do użytku własnego na terenie MZGOK Sp. z o.o. polegająca na montażu zbiornika podziemnego paliwowego na olej napędowy o pojemności 20 m3 wraz z kompletem rurociągów, montażu dystrybutora wraz z automatem wydającym oraz zintegrowanym z systemem monitorowania ilości wydanego paliwa i możliwością przeprowadzenia rozliczenia inwentaryzacyjnego. Ponadto w zakresie zamówienia jest wykonanie płyty betonowej oraz zadaszenia stanowiska tankowania pojazdów, wykonanie ściany oporowej monolitycznej żelbetowej, a także utwardzenia terenu płytami betonowymi na podbudowie.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i decyzją o pozwoleniu na budowę nr 126 z dnia 14.09.2023 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Konina.
3. Szczegóły dotyczące poszczególnego zakresu robót zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej:
• projekt budowlany, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ,
• przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,
• specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w szczególności w zakresie objętym przedmiotem umowy przez okres nie krótszy niż okres realizacji umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł. Wykonawca najpóźniej przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. Szczegóły dotyczące ubezpieczenia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ). W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie trwania umowy, Wykonawca, w ciągu 7 dni od zawarcia nowej umowy ubezpieczenia, zobowiązany jest do przedłożenia kopii polisy (lub innego dokumentu) oraz dokumentów potwierdzających płatności składek na kolejny okres ubezpieczenia (aż do końca okresu trwania umowy), z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej.
5. Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
6. Obowiązki Wykonawców oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223700-3 - Roboty budowlane w zakresie stacji obsługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne
Cena złożonej oferty znacznie przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków ponad kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
Mając na względzie racjonalność i efektywność działania Zamawiającego wskazana przesłanka umożliwia unieważnienie postępowania w sytuacji, gdy cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający tego limitu nie może zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1843155,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1843155,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.