Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00434356/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00451189/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00468045/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00498228/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00550602/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00577678/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00616981/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00634545/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00662149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
- 2024/BZP 00682083/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00015758/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00093367/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-06
- 2025/BZP 00263705/01 - Wynik z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i przebudowa dróg lokalnych w dzielnicy Rogoźna w mieście Żory w ramach projektu dofinansowanego przez Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25
1.4.2.) Miejscowość: Żory
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074972
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00408712
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
a) 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, które obejmowały swoim zakresem wykonanie min. 1800 m2 powierzchni z betonu asfaltowego każda – dla części 1
b) 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, które obejmowały swoim zakresem wykonanie min. 5000 m2 powierzchni z betonu asfaltowego każda – dla części 2
c) 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, która obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 1000 m2 powierzchni z betonu asfaltowego – dla części 3
2) Wykonawca skieruje osoby do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za:
a) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności obejmującej uprawnienia do budowy lub przebudowy dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1 i 2 i 3
b) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1 i 2
c) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 2
d) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1
e) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji teletechnicznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1 i 2
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót i sprawowanie ich przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.
W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351).
3) Wykonawca wskaże, iż posiada dostęp do narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia, tj.
posiada dostęp do 1 pojazdu elektrycznego lub 1 pojazdu napędzanego gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu ustawy art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 – prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – dla części 1 i 2 i 3
Przez pojazd napędzany gazem ziemnym rozumie się pojazd samochodowy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, wykorzystujący do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym pochodzący z biometanu, oraz posiadający:
a) silnik jednopaliwowy albo
b) silnik dwupaliwowy typu 1A, który pracuje w części gorącej cyklu testu dynamicznego ze średnim wskaźnikiem zużycia gazu nie niższym niż 90% oraz który na biegu jałowym nie zużywa wyłącznie oleju napędowego i nie posiada trybu pracy silnika zasilanego wyłącznie olejem napędowym w innym trybie pracy pojazdu niż serwisowy lub awaryjny występującym w fabrycznej instalacji gazowej, z którą homologowany jest pojazd albo, w przypadku silnika o zapłonie iskrowym, który posiada awaryjny zbiornik benzyny silnikowej o pojemności nie większej niż 15 litrów;
W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia:
a) Część 1 i 2 – wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 2
b) Części 1 i 3 - wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 1
c) Części 2 i 3 - wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 2
d) Części 1 i 2 i 3 - wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 2
Po zmianie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
a) 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, które obejmowały swoim zakresem wykonanie min. 1800 m2 powierzchni z betonu asfaltowego każda – dla części 1
b) 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, które obejmowały swoim zakresem wykonanie min. 5000 m2 powierzchni z betonu asfaltowego każda – dla części 2
c) 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, która obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 1000 m2 powierzchni z betonu asfaltowego – dla części 3
oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
2) Wykonawca skieruje osoby do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za:
a) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności obejmującej uprawnienia do budowy lub przebudowy dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1 i 2 i 3
b) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1 i 2
c) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 2
d) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1
e) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji teletechnicznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) – dla części 1 i 2
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót i sprawowanie ich przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.
W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351).
W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia:
a) Część 1 i 2 – wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 2
b) Części 1 i 3 - wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 1
c) Części 2 i 3 - wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 2
d) Części 1 i 2 i 3 - wykazać spełnienie warunków określonych dla Części 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Po zmianie:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-31 12:00
Po zmianie:
2025-02-17 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-31 12:15
Po zmianie:
2025-02-17 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-03-01
Po zmianie:
2025-03-18
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Dostawa pomocy dydaktycznych i doposażenia w ramach projektu " KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycje z: matematyki, języka angielskiego, języka polskiego, języka francuskiego i historii
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnością z terenu Miasta Żory do szkół i placówek oświatowych na terenie Żor, Mikołowa, Jastrzębia-Zdroju, Wodzisławia Śl., Rybnika i Wyr
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Strefy Sowa oraz modernizacja pomieszczeń na potrzeby wystawy stałej pod nazwą "Muzeum Ognia 2.0"
- Remonty bieżące i modernizacje dróg, chodników, parkingów w Gminie Miejskiej Żory w 2025 r
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej 2491D Wleń-Pilchowice
- Przebudowa drenażu Zespołu Szkół w Malawie w gminie Krasne - Etap I
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 75+570 (77+474) do km 75+970 (77+874) - nr postępowania 160/25
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.