Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038213/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074930 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Szkolnej
w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Szkolnejw Piotrkowie Trybunalskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7597cc8e-a347-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa wodociągu w ul.Szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038213/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201040,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na działkach nr 88/2, 88/8, 108/3, 88/9 obręb 23 w Piotrkowie Trybunalskim
1. roboty pomiarowe, ziemne (pełna wymiana gruntu), przewierty, rozbiórkowe
2. rury z PE 100, SDR11 PN10 ɸ125 typu RC dwuwarstwowe
3. rury z PE 100 SDR11 PN10 ɸ40
4. montaż uzbrojenia sieci wodociągowej, hydranty DN80, zasuwy
5. płukanie sieci
6. próba wodna szczelności sieci wodociągowej
2) Roboty drogowe:
1. rozbiórkowe i przygotowawcze:
2. roboty pomiarowe (geodezyjne)
3. rozbiórka nawierzchni z masy bitumicznej
4. rozbiórka chodników z płyt betonowych
5. rozebranie podbudowy z mas bitumicznych (gr. 12 cm) oraz kruszywa (gr.15 cm)
6. rozebranie krawężników betonowych, i ław betonowych
7. rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej
8. frezowanie nawierzchni asfaltowej
9. rozebranie znaków drogowych
10. nawierzchnie: jezdnia – ulic, według projektu odtworzenia nawierzchni
11. warstwa z gruntu niewysadzinowego
12. podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie
13. podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P
14. warstwa wiążąca ACWMS16W
15. warstwa ścieralna SMA 8S
16. krawężniki i obrzeża na ławach betonowych
17. krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem 15x30 cm
18. krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem 15x22 cm
19. obrzeża betonowe 30x8
3) Zieleń – odtworzenie istniejących terenów zielonych:
1. wycinka drzew i krzewów
2. nasadzenia kompensacyjne
3. oznakowanie pionowe
4. demontaż i utylizacja ogrodzeń na posesjach nr 18, 16, 14, 12, 10, 4, 2
ulicy Szkolnej
5. demontaż i ponowny montaż ogrodzeń posesji z numerami nieparzystymi
w miejscach przekopów
4) Dodatkowe wymagania:
1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji.
2. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Szkolnej o rozpoczęciu
i planowanym zakończeniu robót na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem robót.
3. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny.
4. Przeprowadzenie niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
5. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego elewacji budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do realizacji inwestycji.
6. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
7. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania, oraz uzyskać niezbędne zgody na prowadzenie robót m.in.: zajęcie terenu na czas budowy
w ZDiUM w Piotrkowie Trybunalskim, włączenie w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej PWiK Sp. z o.o.
8. Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji,
a następnie protokół z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia – czas naprawy nie powinien przekroczyć
14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do zamawiającego.
9. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości na nasadzony materiał roślinny obejmującej: drzewa – 3 lata, trawniki - 1 rok kalendarzowy licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zakupionego i posadzonego materiału roślinnego.
10. W okresie obowiązywania gwarancji na zieleń, wykonawca dokona
raz w roku (w okresie wegetacyjnym), na własny koszt, przeglądu gwarancyjnego z powiadomieniem odpowiednich instytucji a protokół
z przeglądu dostarczy zamawiającemu w terminie 7 dni od jego dokonania.
W przypadku, gdy po rozpoczęciu sezonu wegetacyjnego posadzone rośliny będą obumarłe (wada), wykonawca dokona nieodpłatnej wymiany materiału roślinnego na materiał o takich samych parametrach w terminie uzgodnionym z zamawiającym.
11. Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu końcowego
z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym zamawiającego na trzy tygodnie przed upływem terminu gwarancji – protokół dostarczy zamawiającemu,. W przypadku wystąpienia usterki zawarte w protokole należy naprawić w ciągu 14 dni od sporządzenia protokołu i ponownie wykonać przegląd. W protokole wykonawca poda sposób i nr rachunku na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie gwarancyjne do umowy.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170970
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211414,48
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170970
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAŹMIERCZAK Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych Zbigniew Kaźmierczak ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590408600
7.3.3) Ulica: Ul. Główna 92
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW KAŹMIERCZAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW KAŹMIERCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170970
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów szewnych.
- Sprzedaż i dostawa środków dezynfekcyjnych.
- Remont balkonów budynku przy ulicy Rembeka 9/11 w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- ZazieleniaMY PIETRYNĘ
- Usuwanie przez Gminę Żukowice skutków powodzi w m. Dobrzejowice poprzez odbudowę sieci wodociągowej i przyłączy
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.