eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Reklama w Internecie.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074908 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Reklama w Internecie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639769964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szyperska 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-754

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618463833

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wuppoznan.praca.gov.pl/-/15126702-reklama-w-internecie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Reklama w Internecie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3bef89d-a985-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000162/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Kampania billboardowa w Internecie

1.3.9 Reklama w Internecie - kampania informacyjno-promocyjna w województwie wielkopolskim

1.3.10 Reklama w Internecie - kampania informacyjno-promocyjna w województwie wielkopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część A - Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; Część B - Pomoc Techniczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020; Część C - nie dotyczy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047309/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WUPXXV/4/3322/4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 317073,19 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62566,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Usługa kompleksowego przygotowania, produkcji dwóch animowanych reklam (double billboard) wraz z ich emisją w Internecie i podsumowaniem kampanii informacyjno – promocyjnej dotyczącej Osi Priorytetowej I Rynek pracy otwarty dla wszystkich Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, obejmującej swoim zasięgiem obszar województwa wielkopolskiego. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ dla części A) został określony w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.5.) Wartość części: 22800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Usługa kompleksowego przygotowania, produkcji dwóch animowanych reklam (double billboard) wraz z ich emisją w Internecie i podsumowaniem kampanii informacyjno - promocyjnej w zakresie Priorytetu inwestycyjnego 8i oraz Priorytetu inwestycyjnego 9i Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+, obejmującej swoim zasięgiem obszar województwa wielkopolskiego. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ dla części B) został określony w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.5.) Wartość części: 22800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C: Usługa kompleksowego przygotowania, produkcji jednej animowanej reklamy (double billboard) wraz z jej emisją w Internecie i podsumowaniem kampanii informacyjno – promocyjnej dotyczącej Krajowego Funduszu Szkoleniowego, obejmującej swoim zasięgiem obszar województwa wielkopolskiego. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ dla części C) został określony w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.5.) Wartość części: 16966,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11926,08

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11926,08

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARRAYA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.3) Ulica: Głogowska 108/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-263

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11926,08

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11926,08

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11926,08

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARRAYA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.3) Ulica: Głogowska 108/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-263

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11926,08

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKA PRESS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103609

7.3.3) Ulica: Domaniewska 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01
2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.