Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015913/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015913/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015913/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018886/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00022512/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-24
- 2021/BZP 00024966/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074857 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 12 sztuk pistoletów maszynowych z teleskopowo rozkładaną kolbą wraz z kolimatorem oraz osprzętem do broni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Biuro Antykorupcyjne
1.3.) Oddział zamawiającego: CBA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140610454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-853
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cba.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
służba specjalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 12 sztuk pistoletów maszynowych z teleskopowo rozkładaną kolbą wraz z kolimatorem oraz osprzętem do broni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-010f671e-7d7e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009924/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup broni, osprzęt do broni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015913/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/>PU/2021/EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156260,16 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa 12 sztuk pistoletów maszynowych z rozkładaną teleskopowo kolbą wraz z kolimatorem4.5.3.) Główny kod CPV: 35320000-3 - Broń palna
4.5.5.) Wartość części: 140487,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Dostawa 12 sztuk latarek do broni;4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 8455,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Dostawa 4 sztuk powiększalnika do broni4.5.3.) Główny kod CPV: 35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139607,76
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139607,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139607,76
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLIES INCORPORATED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142855875
7.3.3) Ulica: al. ks. J. Poniatowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-901
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALLIES INCORPORATED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALLIES INCORPORATED SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139607,76
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6246,43
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6246,43
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6246,43
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLIES INCORPORATED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142855875
7.3.3) Ulica: al. ks. J. Poniatowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-901
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6246,43
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
| 2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych z zasilaniem akumulatorowym dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku
więcej: Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





