Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526037/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wdrożenie Portalu Mieszkańca w ramach projektu Cyfrowa Gmina”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZIMIERZA WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413521937
1.5.8.) Numer faksu: 413521956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierzawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wdrożenie Portalu Mieszkańca w ramach projektu Cyfrowa Gmina”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc55118d-8835-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wdrożenie Portalu Mieszkańca w ramach projektu Cyfrowa Gmina”.
Zakres zamówienia:
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Rozwiązania równoważne:
1) Wszystkie użyte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie
minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie
przedmiotu zamówienia zostały użyte ww. wskazania należy traktować je, jako propozycję i
towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych
urządzeń w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych
samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto
zamienne urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć.
2) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez
odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, iż
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroć w opisie
przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po
przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”;
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów,
4) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z
ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu
jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii,
materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty
równoważne;
5) W przypadku niedołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii,
systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że
Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/produkty
opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Rodzaj zamówienia: Dostawa
7) Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu
elektronicznego.)
8) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
48000000-0 Pakiety oprogramowania i systemy operacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 135 300,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz BIP) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 9.01.2023 r. o godzinie 12:00.
W postępowaniu wpłynęło 2 oferty.
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134316,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153627,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji Microsoft
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.