Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050011/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00056487/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00060381/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00066057/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00071038/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00157009/01 - Wynik z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(DFP.271.3.2022.ADB) Dostawa materiałów biurowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 12 424 70 72
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: aburszczan@su.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074749
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00050011/05
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1 Papier ksero A4 GRAM 80 GR (1ryza=500 kartek) 15 000 ryza
2 Papier ksero A3 GRAM 80 GR (1ryza=500 kartek) 50 ryza
3 Papier ksero A4 GRAM 160 GR (1ryza=250 kartek) - papier z włóknami pionowymi 25 ryza
4 Papier ksero A4 GRAM 80 GR kolor (1ryza=500 kartek) - różowy, zielony, żółty 100 ryza
5 Arkusz spisu z natury- druk samokopiujący 20 blok
6 Dowód wpłaty- KW 100 blok
7 Etykieta termiczna 40x25 (w rolce) 200 szt.
8 Etykieta termiczna 75x50 (w rolce) 50 szt.
9 Etykieta termiczna 80x30 (w rolce) 10 szt.
10 Etykieta termiczna 100x150 (w rolce) 100 szt.
11 Folia stretch - 2,5 kg, przeźroczysta, 23 mic 200 szt.
12 Identyfikator z klipsem - 56x90 mm, przeźroczyste 100 szt.
13 Identyfikator z taśmą sztywny - na tasiemce, 56x90 mm, przeźroczysty 200 szt.
14 Koszulka biurowa poszerzana na katalog- grzbiet/harmonijka 2-3 cm 1200 szt.
15 Pudełko archwizacyjne - wykonane z bezkwasowej tektury falistej (fala B), przeznaczone do archiwizacji dokumentów, format A4, szerokość grzbietu 100 mm 1 500 szt.
16 Duże etykiety na adres zwrotny, białe, rozmiar 25x54 mm, kompatybilne z posiadaną drukarką DYMO 100 szt.
17 Tablica korkowa 100x80 cm 5 szt.
18 Tablica korkowa 30x40 cm 5 szt.
19 Tablica korkowa 50x40 cm 5 szt.
20 Tablica korkowa 60x90 cm 5 szt.
21 Papier termiczny 57x30 mm do kasy fiskalnej 100 szt.
22 Taśma pakowa brązowa 48mmx50m 100 szt.
23 Taśma pakowa bezbarwna 48mmx50m 100 szt.
24 Pudełko archwizacyjne - wykonane z bezkwasowej tektury falistej (fala B), przeznaczone do archiwizacji dokumentów, format A4, szerokość grzbietu 150 mm 200 szt.
25 Koperta poszerzana B5 brązowa 3 000 szt.
26 Koperta poszerzana E4 brązowa 3 000 szt.
27 Temperówka 60 szt.
28 Oryginalna taśma Epson ERC-09 do drukarek igłowych oraz do kas fiskalnych 50 szt.
29 Folia do laminowania A4 . Pakowane po 100szt 3000 szt.
30 Okładki do bindowania - bezbarwne 100 szt.
31 Okładki do bindowania - tył czarny lub niebieski 100 szt.
Po zmianie:
1. Papier ksero A4 GRAM 80 GR (1ryza=500 kartek) 15 000 ryza
2. Papier ksero A3 GRAM 80 GR (1ryza=500 kartek) 50 ryza
3. Papier ksero A4 GRAM 160 GR (1ryza=250 kartek) - papier z włóknami pionowymi - 25 ryza
4. Papier ksero A4 GRAM 80 GR kolor (1ryza=500 kartek) - różowy, zielony, żółty - 100 ryza
5. Arkusz spisu z natury- druk samokopiujący - 20 blok
6. Dowód wpłaty- KW - 100 blok
7. Etykieta termiczna 40x25 (w rolce) – w każdej rolce po 1000 szt. etykiet - 200 rolek
8. Etykieta termiczna 75x50 (w rolce) – w każdej rolce po 1000 szt. etykiet - 50 rolek
9. Etykieta termiczna 80x30 (w rolce) – w każdej rolce po 1000 szt. etykiet - 10 rolek
10. Etykieta termiczna 100x150 (w rolce) – w każdej rolce po 1000 szt. etykiet - 100 rolek
11. Folia stretch - 2,5 kg, przeźroczysta, 23 mic - 200 szt.
12. Identyfikator z klipsem - 56x90 mm, przeźroczyste - 100 szt.
13. Identyfikator z taśmą sztywny - na tasiemce, 56x90 mm, przeźroczysty - 200 szt.
14. Koszulka biurowa poszerzana na katalog- grzbiet/harmonijka 2-3 cm - 1200 szt.
15. Pudełko archwizacyjne - wykonane z bezkwasowej tektury falistej (fala B), przeznaczone do archiwizacji dokumentów, format A4, szerokość grzbietu 100 mm - 1 500 szt.
16. Duże etykiety na adres zwrotny, białe, rozmiar 25x54 mm, kompatybilne z posiadaną drukarką DYMO - 100 szt.
17. Tablica korkowa 100x80 cm - 5 szt.
18. Tablica korkowa 30x40 cm - 5 szt.
19. Tablica korkowa 50x40 cm - 5 szt.
20. Tablica korkowa 60x90 cm - 5 szt.
21. Papier termiczny 57x30 mm do kasy fiskalnej - 100 szt.
22. Taśma pakowa brązowa 48mmx50m - 100 szt.
23. Taśma pakowa bezbarwna 48mmx50m - 100 szt.
24. Pudełko archwizacyjne - wykonane z bezkwasowej tektury falistej (fala B), przeznaczone do archiwizacji dokumentów, format A4, szerokość grzbietu 150 mm - 200 szt.
25. Koperta poszerzana B5 brązowa - 3 000 szt.
26. Koperta poszerzana E4 brązowa - 3 000 szt.
27. Temperówka - 60 szt.
28. Oryginalna taśma Epson ERC-09 do drukarek igłowych oraz do kas fiskalnych - 50 szt.
29. Folia do laminowania A4 . Pakowane po 100szt - 3000 szt.
30. Okładki do bindowania - bezbarwne - 100 szt.
31. Okładki do bindowania - tył czarny lub niebieski - 100 szt.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa: serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Polskiej Akademii Umiejętności
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego na potrzeby dydaktyczne jednostek PANS w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





