Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00681648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Brzesku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki nr 20
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@brzesko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.brzesko.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eab8c75e-a886-4c52-bb52-c0fca79bf6b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eab8c75e-a886-4c52-bb52-c0fca79bf6b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Adm.261.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215365,36 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197945,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku (32-
800 Brzesko, ul. Tadeusza Kościuszki 20) wraz z monitoringiem elektronicznym budynku.
3.2. Wykonawca zapewni fizyczną obecność pracowników ochrony na terenie Sądu w dniach, godzinach i liczbie jak
poniżej:
Budynek: 32-800 Brzesko, ul. Tadeusza Kościuszki 20
- poniedziałek - piątek od 7:00 – 8:00 – 1 pracownik ochrony,
od 8:00 – 16:00 – 2 pracowników ochrony,
od 16:00 – 20:00 – 1 pracownik ochrony.
Orientacyjna liczba godzin w okresie realizacji zamówienia wynosi 4.788 godz.
3.3. Zakres wykonywanej usługi obejmuje m.in:
3.3.1. ochronę przed włamaniem do budynku,
3.3.2. ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektu oraz dokumentów będących własnością
Zamawiającego,
3.3.3. kontrolę wszystkich osób wchodzących i wychodzących do i z obiektu Zamawiającego,
3.3.4. zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektu Zamawiającego,
3.3.5. wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, tj.
m.in. obsługę bramki magnetycznej, ręcznego wykrywacza metali oraz systemu monitoringu,
3.3.6. usługę nadzoru elektronicznego (monitorowania) sygnałów alarmowych lokalnego systemu alarmowego i sygnalizacji
pożaru w dni robocze od godz. 20:00-07:00 oraz całodobowo w dni wolne od pracy,
3.3.7. usługę zamykania i otwierania drzwi budynku wraz z zabezpieczeniem kluczy
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego określa załącznik nr 1 do SWZ – OPZ oraz
załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236197,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236197,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236197,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Perfekcja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732781521
7.3.3) Ulica: Gawrzyłowska 37
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "PERFEKCJA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "PERFEKCJA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236197,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1429K Borek - Rudy Rysie mieszanką mineralno-asfaltową.
- Harmonizacja baz GESUT i BDOT500 z bazą EGIB, w ramach Projektu "Cyfrowe rozwią dla geodezji w powiecie brzeskim", dla jedn ew. Brzesko - ob wiejski, Czchów - ob wiejski , Dębno, Szczurowa(wyb ob ew)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z działaniem grup interwencyjnych
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach -Kostrzycy
- "Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Kielcach w budynkach przy ul. Warszawskiej 44 i ul. Malików 146A"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i dozoru mienia w obiektach Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach USD w Krakowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.