eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baćkowice › Modernizacja sortowni - doposażenie linii sortowniczej w stanowisko do doczyszczania puszki aluminiowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074445 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja sortowni – doposażenie linii sortowniczej w stanowisko do doczyszczania puszki aluminiowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260698163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janczyce 50

1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzgok.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzgok.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sortowni – doposażenie linii sortowniczej w stanowisko do doczyszczania puszki aluminiowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-793ee6d0-b174-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049830/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZGOK ZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Modernizacja sortowni – doposażenie linii sortowniczej w stanowisko do doczyszczania puszki aluminiowej” która obejmuje:

a) Wykonanie projektu technologicznego modernizacji instalacji do sortowania odpadów komunalnych w istniejącej hali sortowni, w obszarze zdefiniowanym i ograniczonym przez Zamawiającego.
b) Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia technologicznego, obejmującego co najmniej:
- komplet przenośników,
- konstrukcje stalowe, przesypy, podesty, drabinki, barierki – o ile są potrzebne
- stanowisko do doczyszczania puszki aluminiowej – umożliwiające doczyszczenie puszki aluminiowej w ilości 60Mg/rok przez jedną osobę
- włączenie urządzeń w istniejący zintegrowany system sterowania i wizualizacji całej instalacji.
c) Montaż kompletnego wyposażenia dostarczonego w ramach realizacji niniejszego zamówienia wraz z wkomponowaniem w istniejący układ technologiczny. Zamawiający nie dopuszcza zmiany lokalizacji istniejących urządzeń.
d) Dobór i kompletacja urządzeń, montaż oraz organizacja i koordynowanie wszystkich prac w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia zmodernizowanej linii sortowniczej.
e) Wykonanie modernizacji instalacji zasilania do urządzeń technologicznych sortowni odpadów oraz istniejącego systemu sterowania i kontroli oraz wizualizacji dla zmodernizowanej linii segregacji w zakresie wynikającym z projektu modernizacji linii sortowniczej, tj. z wprowadzenia nowych urządzeń technologicznych i zapewniania ich poprawnej pracy w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w niniejszym PFU.
f) Opracowanie dokumentacji rozruchowej i eksploatacyjnej.
g) Uruchomienie i rozruch kompletnej zmodernizowanej linii technologicznej sortowania odpadów.
h) Opracowanie instrukcji eksploatacji dla modernizowanej części linii technologicznej sortowania, a w zakresie procesu technologicznego przetwarzania odpadów – dla całej linii sortowniczej po przeprowadzonej modernizacji.
i) Przeprowadzenie rozruchów oraz szkoleń w zakresie obsługi, konserwacji, serwisowania, modernizowanej części linii technologicznej.
j) Przejęcie odpowiedzialności za wszystkie nowe dostarczone w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia maszyny i urządzenia stanowiące wyposażenie technologiczne linii sortowniczej.
k) Dostarczenie kompletnej dokumentacji odbiorowej w tym DTR, Deklaracji Właściwości Użytkowych na nowe wbudowane elementy, Certyfikaty zgodności maszyn i urządzeń z normami CE ma całą modernizowaną instalację.
l) Zapewnienie serwisu wykonanej linii technologicznej przez okres gwarancji (w zakresie nowych urządzeń).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151290

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151290

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151290

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sutco-Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440514114

7.3.3) Ulica: Hutnicza 10

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-241

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podwykonawcom Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie następujących części zamówienia:

a) Wykonanie modernizacji instalacji zasilania do urządzeń technologicznych sortowni odpadów oraz istniejącego systemu sterowania i kontroli oraz wizualizacji dla zmodernizowanej linii segregacji w zakresie wynikającym z projektu modernizacji linii sortowniczej, tj. z wprowadzenia nowych urządzeń technologicznych i zapewniania ich poprawnej pracy w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w PFU.
8) Nazwy i adresy podwykonawców: MC Systemy Serwis Angelika Suprowicz ul. Skibowa 9A
61-312 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151290

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.