Og³oszenie z dnia 2021-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00068077/01 - Og³oszenie z dnia 2021-05-28
- 2021/BZP 00096948/01 - Wynik z dnia 2021-06-28
Og³oszenie nr 2021/BZP 00074434 z dnia 2021-06-07 |
Og³oszenie o zmianie og³oszenia
Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ciechanowiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150
1.4.) Adres zamawiaj±cego:
1.4.1.) Ulica: Mickiewicza
1.4.2.) Miejscowo¶æ: Ciechanowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.4.7.) Numer telefonu: 862771145
1.4.8.) Numer faksu: 862771066
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ciechanowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00074434
2.2.) Data og³oszenia: 2021-06-07
SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego og³oszenia:
Og³oszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2021/BZP 00068077/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmian±:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach, polegaj±cy na wymianie czê¶ci stolarki drzwiowej w ¶cianach dzia³owych i konstrukcyjnych, wymianie ok³adzin pod³ogowych na gresowe i wyk³adziny PCV spawane na z³±czach, ok³adzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i g³adzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeñ u¿ytkowych, wymianie instalacji
elektrycznej z lampami o¶wietleniowymi oraz czê¶ciowej przebudowie ¶cianek dzia³owych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepe³nosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 353, po³o¿onej w obrêbie 0015 £empice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:1) Roboty remontowe na poziomie parteru- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepe³nosprawnych, - roboty remontowe posadzek parteru, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych parteru – z wy³±czeniem pomieszczeñ kot³owni, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej i okiennej na parterze budynku, 2) Roboty remontowe na poziomie I piêtra, - roboty remontowe posadzek I piêtra, - rozbiórki posadzek I piêtra, - odbudowa posadzek I piêtra, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych I piêtra, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej na I piêtrze budynku, 3) Modernizacjê wewnêtrznej instalacji elektrycznej - rozdzielnice elektryczne wewn±trz budynku,- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja o¶wietlenia elektrycznego, - instalacja o¶wietlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, - g³ówny przeciwpo¿arowy wy³±cznik pr±du proj. budynku, - ochrona przeciwpora¿eniowa, - ochrona przeciwprzepiêciowa, 4) Wykonanie instalacji wodoci±gowo–kanalizacyjnej - wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciep³ej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armatur±,- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC, - monta¿ czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych, - wykonanie podej¶æ wodoci±gowych i kanalizacyjnych pod urz±dzenia, - monta¿ hydrantu. 2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ przy pomocy: 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, 2) Postanowieniach
umowy – wzorze umowy, 3) Dokumentacji projektowej, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Przedmiarach robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca mo¿e skorzystaæ. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm./, Zamawiaj±cy dopu¶ci za zgod± autora dokumentacji, materia³y lub rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji. 4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów. Dokumenty stanowi±ce o niniejszym zamówieniu nale¿y traktowaæ jako wzajemnie wyja¶niaj±ce siê i równowa¿ne. Wymagania okre¶lone w choæby jednym z dokumentów s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy tymi dokumentami, to Zamawiaj±cy po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbêdnych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ tych dwuznaczno¶ci i rozbie¿no¶ci na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego. 6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy robót zwi±zane z realizacj± i rozliczeniem zadania remontu budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice powinny byæ zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z za³±cznikami oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 7. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³ w STWOiR, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach, polegaj±cy na wymianie czê¶ci stolarki drzwiowej w ¶cianach dzia³owych i konstrukcyjnych, wymianie ok³adzin pod³ogowych na gresowe i wyk³adziny PCV spawane na z³±czach, ok³adzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i g³adzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeñ u¿ytkowych, wymianie instalacji
elektrycznej z lampami o¶wietleniowymi oraz czê¶ciowej przebudowie ¶cianek dzia³owych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepe³nosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 353, po³o¿onej w obrêbie 0015 £empice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:1) Roboty remontowe na poziomie parteru- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepe³nosprawnych, - roboty remontowe posadzek parteru, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych parteru – z wy³±czeniem pomieszczeñ kot³owni, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej i okiennej na parterze budynku, 2) Roboty remontowe na poziomie I piêtra, - roboty remontowe posadzek I piêtra, - rozbiórki posadzek I piêtra, - odbudowa posadzek I piêtra, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych I piêtra, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej na I piêtrze budynku, 3) Modernizacjê wewnêtrznej instalacji elektrycznej - rozdzielnice elektryczne wewn±trz budynku,- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja o¶wietlenia elektrycznego, - instalacja o¶wietlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, - g³ówny przeciwpo¿arowy wy³±cznik pr±du proj. budynku, - ochrona przeciwpora¿eniowa, - ochrona przeciwprzepiêciowa, 4) Wykonanie instalacji wodoci±gowo–kanalizacyjnej - wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciep³ej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armatur±,- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC, - monta¿ czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych, - wykonanie podej¶æ wodoci±gowych i kanalizacyjnych pod urz±dzenia, - monta¿ hydrantu. 2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ przy pomocy: 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, 2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy, 3) Dokumentacji projektowej, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Przedmiarach robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca mo¿e skorzystaæ. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm./, Zamawiaj±cy dopu¶ci za zgod± autora dokumentacji, materia³y lub rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji. 4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów. Dokumenty stanowi±ce o niniejszym zamówieniu nale¿y traktowaæ jako wzajemnie wyja¶niaj±ce siê i równowa¿ne. Wymagania okre¶lone w choæby jednym z dokumentów s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy tymi dokumentami, to Zamawiaj±cy po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbêdnych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ tych dwuznaczno¶ci i rozbie¿no¶ci na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego. 6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy robót zwi±zane z realizacj± i rozliczeniem zadania remontu budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice powinny byæ zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z za³±cznikami oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 7. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³ w STWOiR, stanowi±cych za³±cznik do SWZ. 8. ZADANIE REALIZOWANE
BÊDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM (SZKO£A), DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWI¡ZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporz±dzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr
169, poz. 1650 z pó¼n. zm.) - Ogólne przepisy bezpieczeñstwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i monta¿owe prowadzone bez wstrzymania ruchu zak³adu
pracy lub jego czê¶ci w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub dzia³ania maszyn i innych urz±dzeñ technicznych powinny byæ organizowane w sposób
nienara¿aj±cy pracowników na niebezpieczeñstwa i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych ¶rodków ostro¿no¶ci § 83 ust. 3 Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien byæ wydzielony i wyra¼nie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych nale¿y umie¶ciæ znaki informuj±ce o rodzaju zagro¿enia oraz stosowaæ inne ¶rodki zabezpieczaj±ce przed skutkami zagro¿eñ (siatki, bariery itp.). W budynku bêd± odbywa³y siê zajêcia z ma³ymi dzieæmi, Wykonawca musi zapewniæ nale¿yty poziom zabezpieczenia prowadzonych robót, w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie szko³y w porozumieniu z Zamawiaj±cym. Prowadzone prace nie mog± zak³ócaæ normalnego
funkcjonowania szko³y. Wykonawca musi zapewniæ dostawy ciep³ej wody, pr±du oraz prawid³owe funkcjonowanie kanalizacji sanitarnej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
4.2.10. Data koñcowa okresu obowi±zywania Przed zmian±:
2021-08-31
Po zmianie:
2021-12-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.1. Termin sk³adania ofert Przed zmian±:
2021-06-14 10:00
Po zmianie:
2021-06-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmian±:
2021-06-14 10:15
Po zmianie:
2021-06-22 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.4. Termin zwi±zania ofert± Przed zmian±:
2021-07-12
Po zmianie:
2021-07-20
2021-06-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zmianie og³oszenia - - |
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
- S.252.6.2025 Dostawa samochodu do Domu Pomcy Spo³ecznej w Kozarzach
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Ciechanowcu wraz z rozbudow± systemów wodoci±gowych i zwiêkszenia ich efektywno¶ci
wiêcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.