eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanowiecRemont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice



Og³oszenie z dnia 2021-05-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00068077 z dnia 2021-05-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862771145

1.5.8.) Numer faksu: 862771066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-918c8603-bf95-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00068077

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001275/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2021.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl, sekretariat@ciechanowiec.pl 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji. 3. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie "korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer og³oszenia (BZP) lub numer referencyjny postêpowania tj. RI.271.9.2021) lub nr ID postêpowania z miniPortalu za po¶rednictwem dedykowanego formularza udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub dostêpnego na ePUAP, drog± elektroniczn± na adres: info@ciechanowiec.pl, sekretariat@ciechanowiec.pl przy czym sposób komunikacji wskazany w niniejszym podpunkcie nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (wymagaj±cych szyfrowania), które nale¿y sk³adaæ w sposób wskazany w ppkt 1. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. 6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP). 7. Niniejsze postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim. Oferta oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe musz± byæ sk³adane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Ciechanowcu jest: Gmina Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, reprezentowana przez Burmistrza Ciechanowca. 2. W sprawie
pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Urzêdu Miejskiego w Ciechanowcu – Wi¶niewska Dorota, za pomoc± adresu email: iod@ciechanowiec.pl, lub tel. 86 277 11 45 w 35. 3. Administrator danych osobowych – Gmina Ciechanowiec - przetwarza Pani/Pana dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 1 i 2 lit. a), b)
i g) RODO) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Remont budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej zwan± „ustawa Pzp”. 5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wzglêdnie przez okres gwarancji/rêkojmi wynikaj±cy z zawartej umowy albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków europejskich. 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych (Administrator mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie zadania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania/daty zakoñczonego postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego), prawo ¿±dania sprostowania danych osobowych, prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego). 2. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu prawo do usuniêcia danych osobowych (art.17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO), prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (art. 21 RODO). 3. W przypadku
powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie Miejskim w Ciechanowcu Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa. 4. Administrator danych osobowych nie stosuje wobec Pani/Pana danych zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szko³y Podstawowej w £empicach, polegaj±cy na wymianie czê¶ci stolarki drzwiowej w ¶cianach dzia³owych i konstrukcyjnych, wymianie ok³adzin pod³ogowych na gresowe i wyk³adziny PCV spawane na z³±czach, ok³adzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i g³adzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeñ u¿ytkowych, wymianie instalacji
elektrycznej z lampami o¶wietleniowymi oraz czê¶ciowej przebudowie ¶cianek dzia³owych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepe³nosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 353, po³o¿onej w obrêbie 0015 £empice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:1) Roboty remontowe na poziomie parteru- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepe³nosprawnych, - roboty remontowe posadzek parteru, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych parteru – z wy³±czeniem pomieszczeñ kot³owni, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej i okiennej na parterze budynku, 2) Roboty remontowe na poziomie I piêtra, - roboty remontowe posadzek I piêtra, - rozbiórki posadzek I piêtra, - odbudowa posadzek I piêtra, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin ¶cian wewnêtrznych I piêtra, - wykonanie remontu tynków i ok³adzin klatek schodowych na I piêtro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej na I piêtrze budynku, 3) Modernizacjê wewnêtrznej instalacji elektrycznej - rozdzielnice elektryczne wewn±trz budynku,- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja o¶wietlenia elektrycznego, - instalacja o¶wietlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, - g³ówny przeciwpo¿arowy wy³±cznik pr±du proj. budynku, - ochrona przeciwpora¿eniowa, - ochrona przeciwprzepiêciowa, 4) Wykonanie instalacji wodoci±gowo–kanalizacyjnej - wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciep³ej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armatur±,- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC, - monta¿ czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych, - wykonanie podej¶æ wodoci±gowych i kanalizacyjnych pod urz±dzenia, - monta¿ hydrantu. 2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ przy pomocy: 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, 2) Postanowieniach
umowy – wzorze umowy, 3) Dokumentacji projektowej, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Przedmiarach robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca mo¿e skorzystaæ. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materia³ów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm./, Zamawiaj±cy dopu¶ci za zgod± autora dokumentacji, materia³y lub rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji. 4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów. Dokumenty stanowi±ce o niniejszym zamówieniu nale¿y traktowaæ jako wzajemnie wyja¶niaj±ce siê i równowa¿ne. Wymagania okre¶lone w choæby jednym z dokumentów s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak, jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy tymi dokumentami, to Zamawiaj±cy po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbêdnych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ tych dwuznaczno¶ci i rozbie¿no¶ci na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego. 6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy robót zwi±zane z realizacj± i rozliczeniem zadania remontu budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £empice powinny byæ zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z za³±cznikami oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 7. Stosownie do tre¶ci art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³ w STWOiR, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON),
który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (G), gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej
w kryterium„Okres gwarancji i rêkojmi”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w ww. zakresie. 2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w ww. zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w ww. zakresie. 4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a) Do¶wiadczenie Wykonawcy: W zakresie spe³nienia warunku, wymagane jest: wykazanie minimum 1 zadania wykonanego
(zakoñczonego) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, wykona³ odpowiadaj±cej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Przez okre¶lenie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia nale¿y rozumieæ roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub/i remoncie lub/i przebudowie lub/i odbudowie lub/i nadbudowie budynku o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spe³nienia warunku wymagane jest dysponowanie minimum jedn±
osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane pozwalaj±ce na pe³nienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. Dz. U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578 z pó¼n. zm.) –
kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania, lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub kwalifikacje równowa¿ne, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272), posiadaj±c± do¶wiadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy nad minimum jedn± inwestycj± o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto, sprawowany w ci±gu ostatnich 3 lat. Dane te powinny jasno wynikaæ z tre¶ci ujawnianej w za³±cznikach do oferty Wykonawcy, dlatego wymaga siê podania dat rozpoczêcia i zakoñczenia robót, którymi kierowa³a dana osoba.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada: a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane
zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ sk³adania. 3. Je¿eli
jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. 4. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. 5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 8. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy
wykazuj± zgodnie z pkt. 1. 10. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 11. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê powinna zawieraæ: 1) Formularz ofertowy; 2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy; 3) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty wzglêdnie do podpisania podmiotowych ¶rodków dowodowych, lub innych o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z Ofert±, chyba ¿e prawo do ich podpisania wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2; 4) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, z uwzglêdnieniem postanowieñ pkt. 16. 5 SWZ. 5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy). 6) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d)
porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na
nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BS w Ciechanowcu nr rachunku: 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070 z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: RI.271.9.2021”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku
bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. 6. W
przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, zamawiaj±cy wymaga do³±czenia orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia) do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. 8. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej okoliczno¶ci: 1) Up³ywu terminu zwi±zania ofert±, 2) Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji, gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 9. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) którego oferta
zosta³a odrzucona, 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, 4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku
gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt. 7.1 SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa ar. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o
zamówienie przez Wykonawców, s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 9, przy czym: 1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuj± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 7.1 SWZ; 2) Dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 9.7. SWZ sk³ada ka¿dy z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikaj±cym z przepisów pzp w zakresie terminów wykonania przedmiotu Umowy, okre¶lonych w § 3 Umowy,
je¿eli niedotrzymanie terminu/terminów umownych przez Wykonawcê bêdzie nastêpstwem: 1) okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w momencie zawierania Umowy (w szczególno¶ci
konieczno¶ci wykonania zamiennych robót niemo¿liwych do przewidzenia na podstawie Dokumentacji na etapie sk³adania oferty, których wykonanie warunkuje prawid³owe wykonanie przedmiotu Umowy), w tym je¿eli nast±pi wstrzymanie wykonywania robót przez w³a¶ciwy organ administracji publicznej z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 2) wyst±pienia wyj±tkowo niekorzystnych, ponadprzeciêtnych i ponadnormatywnych warunków atmosferycznych (niemo¿liwych do przewidzenia na datê zawierania Umowy) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej Umow±,
normami lub innymi przepisami, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 3) stwierdzenia wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w
dokumentacji projektowej, 4) wyst±pienia opó¼nienia lub zaniechania w dokonaniu czynno¶ci (w tym wydaniu orzeczeñ) przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej, których dokonanie jest
niezbêdne dla prawid³owo¶ci wykonania Umowy, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 5) opó¼nienia w przekazaniu placu budowy z
przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, 6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy. 2. Ka¿dorazowo zakres zmiany terminu wykonania Umowy
winien byæ adekwatny do przyczyny powstania konieczno¶ci jego dokonania, a jego wymiar (zakres zmiany terminu) powinien byæ uwzglêdniaæ czas trwania przeszkody. Je¿eli w zwi±zku ze zmian± terminu po stronie Wykonawcy wyst±pi± dodatkowe koszty wp³ywaj±ce na warto¶æ Wynagrodzenia, Wykonawca przedstawi ich szczegó³ow± kalkulacjê. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikaj±cym z przepisów pzp, w zakresie zmiany materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, jak równie¿ bêd±cej skutkiem
takich zmian – zmiany warto¶ci Wynagrodzenia w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia przez Zamawiaj±cego (z przyczyn le¿±cych po
stronie Zamawiaj±cego lub bêd±cych skutkiem przypadków niezale¿nych od obu stron Umowy) w Dokumentacji zmian uznanych za istotne i nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, w
rozumieniu przepisów prawa budowlanego, niezbêdnych dla prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy, 2) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikaj±cym z przepisów pzp, co do warto¶ci wynagrodzenia w przypadku:1) zmiany wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug, 2) zmiany wysoko¶ci
minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê lub/ i zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 3) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, co bêdzie mia³o wp³yw na warto¶æ Wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 5. Zmiany postanowieñ umowy i warunki ich wprowadzenia w ca³o¶ci
okre¶lone zosta³y w pkt. 27 SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. W przypadku wyboru przez Zamawiaj±cego oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 2.
Wykonawca zobowi±zany jest przed podpisaniem umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu kopie uprawnieñ i przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa osób wskazanych w swojej ofercie (dotyczy kierownika budowy) oraz kosztorys ofertowy. 3. Wykonawca jest
zobowi±zany wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej do dnia podpisania umowy, w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie w formach okre¶lonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1. ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê i/lub podwykonawcê, na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Zamawiaj±cy wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudni³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) pracowników, którzy bêd± wykonywaæ czynno¶ci w zakresie prac fizycznych ogólnobudowlanych zwi±zanych z realizacj± umowy.
2021-05-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.