Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061426/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074273 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z zagospodarowaniem terenu
w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej
– Projekt Osiedle Wapienica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338221875
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bbosir.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/aed9d4d1-6100-4dbf-92c3-1ab7c8a516d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z zagospodarowaniem terenuw ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej
– Projekt Osiedle Wapienica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c8cab3-ba0f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000664/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061426/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 340-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w oparciu
o niniejszy program funkcjonalno-użytkowy oraz realizacja robót budowlanych na podstawie tego projektu dla zadania pn. Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z zagospodarowaniem terenu
w ramach projekty Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej – Projekt Osiedle Wapienica – budowa pumptracku i rewitalizacja Manhattanu, w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmującego budowę toru rowerowego PUMTRACK wraz z utwardzeniem terenu (ścieżka dojazdowa typu flow sinigletrack), oraz oświetleniem terenu Manhattanu i elementami małej architektury (na podstawie istniejącej dokumentacji projektowej).
Całość inwestycji swoim zakresem obejmuje, wykonanie dokumentacji technicznej wraz z SST, kosztorysem inwestorskim, uzyskanie stosownych pozwoleń na realizacje inwestycji oraz wykonanie robót zgodnie
z opracowaną dokumentacją.
Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SWZ stanowi wytyczne do projektowania i realizacji robót budowlanych oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych
i robót budowlanych. Program funkcjonalno – użytkowy określa zakres, wymagania oraz warunki realizacji poszczególnych robót przedmiotowego zadania tj.
• prac projektowych obejmujących budowę toru rowerowego typu pumptrack wraz z infrastrukturą zewnętrzną;
• robót budowlanych przygotowawczych,
• robót budowlanych związanych z posadowieniem i montażem obiektów budowlanych,
• opracowania regulaminu sposobu korzystania z trasy rowerowej pumptrack,
• zagospodarowania terenu (stworzenia miejsca wypoczynku tj. montaż tablicy z regulaminem, stojaka
na rowery, ławek oraz koszy na śmieci), utwardzenia terenu – wykonania ścieżki dojazdowej singletrack flow), wykonanie oświetlenia.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1. Uzyskanie zatwierdzenia koncepcji zagospodarowania terenu od Zamawiającego. W tym:
a. Opracowanie projektu zagospodarowania terenu obejmującego budowę toru ziemnego pumptracku (dostępne działki 221/4 i 221/10). Projekt zagospodarowania terenu musi uwzględniać położenie toru, trasy dojazdu/dojścia do toru, podanie cech technicznych budowli odpowiadających za bezpieczeństwo użytkowników, uporządkowanie i dostosowanie przyległego terenu do praktycznego użytku (wycięcie samosiejek, zasypanie niebezpiecznie wystających korzeni, wycięcie krzewów, itp.).
b. Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji dendrologicznej istniejącej zieleni oraz waloryzacji przyrodniczej drzew – wskazanie dokładnej lokalizacji drzew i krzewów, dwuczłonowej nazwy gatunku, obwód pni drzew lub powierzchni porastania przez krzewy wraz z uwagami dotyczącymi ich stanu fitosanitarnego – zgodnie z wytycznymi zarządzenia nr ON.0050.728.2019.OS Prezydenta Miasta Bielska-Białej z dnia 21.10.2019r.(dla działek 221/4 oraz 221/10, a także dla działek 991/9 i 221/9 jeśli będzie tego wymagał projekt trasy ścieżek dojazdowych łączących pumptrack z terenem Manhattanu) oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
c. Sporządzenie planu ochrony drzew (POD) z wykorzystaniem między innymi mapy do celów projektowych.
d. Przygotowanie podkładu mapowego obrazującego usytuowanie drzew lub krzewów względem granic nieruchomości.
e. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej do wniosków o wycięcie drzew.
f. Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji na ewentualną wycinkę drzew zlokalizowanych na przedmiotowych działkach (do właściciela oraz do Urzędu Marszałkowskiego) wraz ze stosownymi załącznikami zgodnie z Ustawą o Ochronie przyrody.
g. Udział w wizji w terenie oraz wprowadzenie stosownych korekt lub poprawek na wezwanie Zamawiającego oraz urzędów prowadzących postępowanie o wydanie stosownych decyzji administracyjnych.
h. Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
i. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Warunków Zamówienia.
j. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.
k. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robot.
l. Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.
m. Prowadzenie dokumentacji budowy i prowadzenie dziennika budowy (wewnętrznego).
n. Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
o. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych, Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
p. Opracowanie instrukcji zasad korzystania z obiektu oraz regulaminu obiektu Pumptrack.
2. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
a. Projekt inżynieryjno-drogowy toru rowerowego uwzględniający rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe, posadowienie obiektu itp.
b. Adaptacja projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu w zakresie montażu ławek
i stojaków rowerowych oraz projektu branży elektrycznej budowy oświetlenia – montażu latarni parkowych (projekty udostępni BBOSiR) na działkach 991/9 i 221/9 w zakresie koniecznym do dokonania zgłoszenia robót w organie administracji architektoniczno-budowlanej.
c. Złożenie wniosku do organu celem wydania stosownych decyzji.
d. Uzyskanie mapy do celów projektowych.
e. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót dla całości inwestycji tj.: budowy pumptracku i rewitalizacji Manhattanu z uwzględnieniem wszystkich kosztów min.: przygotowanie terenu, montaż latarni parkowych, wymiana starych ławek na nowe oraz montaż dodatkowych ławek, budowa toru wraz z ścieżkami dojazdowymi singletrack typu flow, rekultywacja i uporządkowanie terenu wokół pumptracku, wycięcie drzew i koszt nowych nasadzeń, przycięcie posuszu, zabezpieczenie pni (wg potrzeb dla zachowania bezpieczeństwa użytkowników), inne koszty.
f. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
g. przygotowanie wniosku oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę.
h. Informację BIOZ.
i. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych (w tym badań geotechnicznych jeżeli jest taka potrzeba) oraz pokrycie ich kosztów.
j. Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej.
3. Wybudowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym,
a. Zapewnienie kierownika budowy
b. Zapewnienie obsługi geodezyjnej
c. Zgłoszenie zakończenia robót do właściwego miejscowego organu nadzoru budowlanego
Dokumentację projektową wykonać zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia zawartymi w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, umową
i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych inżynierów i projektantów. Winna spełniać wymagania niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie
z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji.
Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 2 kompletach. Dokumentację należy przygotować w formacie PDF oraz w formacie dwg na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, odrzucił ofertę firmy Velo Projekt Sp. z o.o. ul. Sienna 64, 00-825Warszawa ze względu na to, iż Wykonawca nie wniósł wadium w wymaganej kwocie.Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ze względu na to iż jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucona unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273900
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273900
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- "21/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy i modernizacji Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań histopatologicznych w Zakładzie Patomorfologii BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18
- Świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Budowa placu zabaw przy zbiorniku w Morawicy
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.