Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038000/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074052 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Objazdowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 01 80
1.5.8.) Numer faksu: 74 868 01 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zdp.bip.klodzko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc795fea-a336-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003293/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038000/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2000/AZ/05/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193813,39 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej” - zakres zamówienia: mechaniczne koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, wykonane dwukrotnie, zgodnie z zestawieniem zawartym w SWZ. Ilość: 303.926,00 m24.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 53468,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej” - zakres zamówienia: mechaniczne koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, wykonane dwukrotnie, zgodnie z zestawieniem zawartym w SWZ. Ilość: 468.250,00 m24.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 82377,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie” - zakres zamówienia: mechaniczne koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie, wykonane dwukrotnie, zgodnie z zestawieniem zawartym w SWZ. Ilość: 329.500,00 m24.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 57967,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, pomimo wyznaczenia terminu podpisania umowy oraz ostatecznego wezwania do podpisania umowy, nie zawarł umowy w sprawie zamówienia publicznego a także nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z zapisem art. 263 ustawy PZP: „(…) zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.” Z uwagi, że na powyższą część nie wpłynęła żadna inna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr I.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, pomimo wyznaczenia terminu podpisania umowy oraz ostatecznego wezwania do podpisania umowy, nie zawarł umowy w sprawie zamówienia publicznego a także nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z zapisem art. 263 ustawy PZP: „(…) zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.” Z uwagi, że na powyższą część nie wpłynęła żadna inna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr II.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56937,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60496,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56937,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATAN Usługi Komunalne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851240783
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 57-432
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56937,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "Budowa przyłącza SN wraz ze zmianą lokalizacji stacji transformatorowej WBK10078 oraz powiązania po stronie NN w rejonie Rawelinu Polnego na Twierdzy Kłodzko".
- WYSZKI droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Rozwój technicznych kierunków zawodowych i utworzenie Centrum Energii Odnawialnej w Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku
- Zakup materiałów do zwalczanie śliskości zimowej - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
- Wymiana posadzek na korytarzach I Liceum Ogólnokształcącego w Kłodzku
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3319D i 3323D na terenie gminy Nowa Ruda
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.