Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00642101/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych
i instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Gospodarki Nieruchomościami w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522572376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kosynierów 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgn.sieradz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-zgn.umsieradz.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznychi instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c82176-fddf-4f61-acef-7f79bced48ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00073929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017269/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa naprawy, konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach i lokalach należących do gminy Miasta Sieradz w zakresie robót elektrycznych i hydraulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ-Z.271.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z naprawą, konserwacją oraz interwencjami w ramachpogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach, stanowiących własność gminy Miasto
Sieradz,
Usługi świadczone będą w budynkach mieszkalnych i użytkowych (tj. w lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz
lokalach mieszkalnych i użytkowych (bez części wspólnych budynków) znajdujących się w budynkach w zasobie obcym, w
których usługi pogotowia i naprawy oraz konserwacji zapewnia administrator nieruchomości a stanowiących własność gminy
Miasto Sieradz. Wykaz lokali, budynków i nieruchomości zawiera załącznik nr 5b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 141858,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z naprawą, konserwacją oraz interwencjami w ramachpogotowia technicznego w zakresie robót instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach, stanowiących własność
gminy Miasto Sieradz,
Usługi świadczone będą w budynkach mieszkalnych i użytkowych (tj. w lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz
lokalach mieszkalnych i użytkowych (bez części wspólnych budynków) znajdujących się w zasobie obcym,, w których usługi
pogotowia i naprawy oraz konserwacji zapewnia administrator nieruchomości a stanowiących własność gminy Miasto
Sieradz. Wykaz lokali, budynków i nieruchomości zawiera załącznik nr 5b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 131180,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200896,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200896,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200896,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8270008524
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102
7.3.4) Miejscowość: Sieradz,
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200896,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150672,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150672,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150672,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8270008524
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150672,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego LNG
- Budowa miejsc parkingowych na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu
- Remont ośmiu lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Remont i modernizacja budynku w m. Miedźno 3, gm. Warta
- Ochrona fizyczna Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu oraz Prokuratury Rejonowej w Wieluniu
- Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania instalacji elektrycznych, sanitarnych i systemów zainstalowanych na terenie Stadionu Miejskiego "STAL" w Rzeszowie
- ZP/41/2025 Bieżąca konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznych i sanitarnych, bieżąca obsługa kotłów CO gazowych i parowych w Zakładach Opiekuńczo- Leczniczych wchodzących w skład SCOL Sp. z o.o.
- Remont systemu zasilania traktu jonów Cyklotronu AIC-144 (DZP.260.32.2025)
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE BADAŃ DOZOROWYCH, PRZEGLĄDÓW, SPRAWDZENIE I LEGALIZACJA SPRZĘTU SŁUŻBY MPS I GZ 26 WOG
- Wykonywanie bieżących działań konserwacyjnych dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR na terenie Gdyni
- Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.