eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w Gminie Rawicz



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny
i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
w Gminie Rawicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/564048

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny
i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
w Gminie Rawicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54117850-7a86-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły ćwiczeń w ramach projektu "Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz" "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029884/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225383,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania
u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.

2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,
2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,
3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.

3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.

6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.

7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.

8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.

9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.

10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.

11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.

12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).

13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.

14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).

16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.

19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 125878,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania
u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.

2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,
2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,
3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.

3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.

6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.

7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.

8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.

9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.

10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.

11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.

12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).

13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.

14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).

16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.

19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 50442,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania
u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.

2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,
2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,
3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.

3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.

6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.

7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.

8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.

9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.

10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.

11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.

12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).

13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.

14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).

16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.

19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 49062,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135232,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382752,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135232,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.3) Ulica: NOSKOWSKIEGO 1

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135232,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56768,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222716,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56768,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56768,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-09

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99273,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164118,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99273,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454

7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99273,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.