eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa wdrożenia pracowni mikrobiologii w ramach Zintegrowanego Systemu Informatycznego



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wdrożenia pracowni mikrobiologii w ramach Zintegrowanego Systemu Informatycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325767

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ceglana 35

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-514

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ekamzela@uck.katowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uck.katowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073875

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00567627

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
dot. punktu 4.2.10. W ogłoszeniu o zamówieniu: Wykonawca jest zobowiązany w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy wdrożyć oraz skonfigurować Pracownię Diagnostyki Mikrobiologicznej w ramach posiadanego przez Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) oraz przez okres 6 miesięcy od dnia wdrożenia i konfiguracji świadczyć usługi Asysty Technicznej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
4. Strony dopuszczają następujące zmiany w umowie:
a) zmiana siedziby, adresu, nazwy, które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony;
b) Zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 3
5. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia na następujących zasadach:
a) zmiany wynagrodzenia mogą polegać na jego podwyższeniu lub obniżeniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o półroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
b) zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Strony nie wcześniej niż po upływie pół roku od dnia zawarcia umowy;
c) Strony określają poziom istotności zmiany kosztów, uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia jako 5 % wzrost lub spadek wskaźnika wskazanego w pkt. a) za półrocze poprzedzające złożenie wniosku, w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym została zawarta umowa (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym nastąpiła ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach).
d) w celu dokonania waloryzacji Strony przystąpią do negocjacji wysokości waloryzacji cen na podstawie wniosku jednej ze Stron, składanego nie częściej niż w okresach półrocznych.
e) wniosek o waloryzację cen wymaga udokumentowania przez Wykonawcę wzrostu kosztów świadczenia usługi poprzez przedłożenie dokumentów finansowych potwierdzających faktyczny wzrost kosztów w odniesieniu do konkretnych danych finansowych i udział danej pozycji kosztowej w koszcie realizacji usługi, wynikającej z kalkulacji Wykonawcy z daty złożenia oferty i momentu złożenia wniosku (pierwszy wniosek) lub momentu ostatniej waloryzacji i momentu złożenia wniosku (kolejne wnioski) o co najmniej wartość wnioskowanego procenta waloryzacji (do wzrostu kosztów nie wlicza się wzrostu kosztów z tytułów wskazanych w art. 436 ust. 4 pkt. b) ustawy Pzp, stanowiących odrębną podstawę waloryzacji umowy).
f) podwyższenie cen umownych w ramach procesu waloryzacji nie może przekroczyć wysokości wskaźnika GUS, o którym mowa w pkt. a);
g) suma zmian wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku waloryzacji wprowadzonych w trakcie obowiązywania Umowy nie może przekroczyć 15 % wysokości wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego na dzień zawarcia umowy.
h) w przypadku, gdy Strony nie dojdą do porozumienia co do wzrostu cen na kolejny okres obowiązywania Umowy, każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą Umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia z zastrzeżeniem, iż nieudowodnienie Zamawiającemu wzrostu cen nie może stanowić podstawy wypowiedzenie umowy przez Wykonawcę. Skuteczne wypowiedzenie umowy nie rodzi żadnych dodatkowych obciążeń po żadnej ze Stron, w szczególności nie skutkuje koniecznością zapłaty kary umownej, o której mowa w § 4 ust. 1 c)

Po zmianie:
4. Strony dopuszczają następujące zmiany w umowie:
a) zmiana siedziby, adresu, nazwy, które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony;
b) Zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 5
5. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia na następujących zasadach:
a) zmiany wynagrodzenia mogą polegać na jego podwyższeniu lub obniżeniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o półroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
b) zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Strony nie wcześniej niż po upływie pół roku od dnia zawarcia umowy;
c) Strony określają poziom istotności zmiany kosztów, uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia jako 5 % wzrost lub spadek wskaźnika wskazanego w pkt. a) za półrocze poprzedzające złożenie wniosku, w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym została zawarta umowa (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym nastąpiła ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach).
d) w celu dokonania waloryzacji Strony przystąpią do negocjacji wysokości waloryzacji cen na podstawie wniosku jednej ze Stron, składanego nie częściej niż w okresach półrocznych.
e) wniosek o waloryzację cen wymaga udokumentowania przez Wykonawcę wzrostu kosztów świadczenia usługi poprzez przedłożenie dokumentów finansowych potwierdzających faktyczny wzrost kosztów w odniesieniu do konkretnych danych finansowych i udział danej pozycji kosztowej w koszcie realizacji usługi, wynikającej z kalkulacji Wykonawcy z daty złożenia oferty i momentu złożenia wniosku (pierwszy wniosek) lub momentu ostatniej waloryzacji i momentu złożenia wniosku (kolejne wnioski) o co najmniej wartość wnioskowanego procenta waloryzacji (do wzrostu kosztów nie wlicza się wzrostu kosztów z tytułów wskazanych w art. 436 ust. 4 pkt. b) ustawy Pzp, stanowiących odrębną podstawę waloryzacji umowy).
f) podwyższenie cen umownych w ramach procesu waloryzacji nie może przekroczyć wysokości wskaźnika GUS, o którym mowa w pkt. a);
g) suma zmian wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku waloryzacji wprowadzonych w trakcie obowiązywania Umowy nie może przekroczyć 15 % wysokości wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego na dzień zawarcia umowy.
h) w przypadku, gdy Strony nie dojdą do porozumienia co do wzrostu cen na kolejny okres obowiązywania Umowy, każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą Umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia z zastrzeżeniem, iż nieudowodnienie Zamawiającemu wzrostu cen nie może stanowić podstawy wypowiedzenie umowy przez Wykonawcę. Skuteczne wypowiedzenie umowy nie rodzi żadnych dodatkowych obciążeń po żadnej ze Stron, w szczególności nie skutkuje koniecznością zapłaty kary umownej, o której mowa w § 4 ust. 1 c).
6. Zmiany określone w ust. 4 b) i ust. 5 wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-01 10:00

Po zmianie:
2024-02-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-01 10:30

Po zmianie:
2024-02-06 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-01

Po zmianie:
2024-03-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.