eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-01-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie specjalistycznych us³ug dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003341569

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: AL. POWSTAÑCÓW WIELKOPOLSKICH 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625066400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gops.ostrowwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gopsostrowwlkp.naszbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a98236c-04fc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie specjalistycznych us³ug dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a98236c-04fc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00073824

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00228073/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00250744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.ZP.6.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 143550 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 86040 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Ostrowie Wielkopolskim w okresie lipiec – grudzieñ 2023 r., zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901).
W odniesieniu do specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi zakres us³ug okre¶la rozporz±dzenie Ministra Polityki Spo³ecznej z dnia 22 wrze¶nia 2005 r. w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych (Dz. U. z 2005 r., nr 189, poz. 1598 z pó¿. Zm.).
Miejscem ¶wiadczenia specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi jest miejsce zamieszkania osoby objêtej ¶wiadczeniem tzn. adres domowy, pod którym osoba objêta ¶wiadczeniem przebywa.
W przypadku niemo¿no¶ci lub niecelowo¶ci ¶wiadczenia tych us³ug w domu klienta, us³ugi musz± byæ ¶wiadczone w lokalu bêd±cym w dyspozycji wykonawcy i przeznaczonym do prowadzenia ¶wiadczenia specjalistycznych us³ug opiekuñczych oraz specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi po³o¿onym na terenie miasta Ostrów Wielkopolski.
Przewidywana ilo¶æ godzin specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi w okresie wykonywania zamówienia wynosi 1434 godzin.
Liczba godzin us³ug zosta³a podana szacunkowo i mo¿e ulec zmianie, poniewa¿ nie mo¿na jej okre¶liæ dok³adnie ze wzglêdu na specyfikê zamówienia, któr± cechuje zmienno¶æ potrzeb z uwagi na zmieniaj±cy siê stan zdrowia i sytuacjê ¿yciow± osób wymagaj±cych pomocy.
Warto¶æ przedmiotu zamówienia bêdzie iloczynem podanej przez wykonawcê ofertowej ceny jednostkowej us³ugi i wskazanej powy¿ej liczby godzin us³ug.
Us³ugi ¶wiadczone bêd± od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.00 do 19.00. Jedna godzina us³ug jest równa jednej godzinie zegarowej, tj. 60 minut. Do czasu ¶wiadczenia us³ug nie wlicza siê czasu dojazdu lub doj¶cia do mieszkania ¶wiadczeniobiorcy. A w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. gdy brak realizacji us³ug mo¿e spowodowaæ zagro¿enie zdrowia i ¿ycia równie¿ w soboty, niedziele i ¶wiêta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
Wykonawca bêdzie ¶wiadczyæ specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi na podstawie indywidualnej dokumentacji wydawanej przez GOPS zawieraj±cej:
a) imiê i nazwisko klienta,
b) adres zamieszkania,
c) rodzaj przyznanych us³ug,
d) okres, na jaki przyznano us³ugi,
e) wymiar przyznanych us³ug,
f) odp³atno¶æ za us³ugi,
g) nr decyzji administracyjnej bêd±cej podstaw± przyznania us³ug.
Ze wzglêdu na dobro i potrzeby osób, na rzecz których ¶wiadczone s± specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi, w wyj±tkowych przypadkach Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ustnego (np. telefonicznego) i pisemnego (np. e-mailem) poinformowania Wykonawcy o terminie rozpoczêcia lub przerwania realizacji us³ugi. Ka¿de tego typu zdarzenie wymagaæ bêdzie sporz±dzenia stosownej dokumentacji w formie pisemnej.
W zwi±zku z zapewnieniem bezpieczeñstwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy bêdzie przekazywaæ dane osób korzystaj±cych z us³ug w niezbêdnym zakresie, w sposób okre¶lony w odrêbnej umowie ws. Powierzenia przetwarzania danych osobowych, w rozumieniu art. 28 ust. 1 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016, poz. 119.1).
Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ z tytu³u przetwarzania danych osobowych wynikaj±cych z przepisów prawa, w szczególno¶ci Ustawy o ochronie danych osobowych – niezbêdnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostêp w zwi±zku z realizacj± powierzonych zadañ przed niepowo³anym dostêpem, nieuzasadnion± modyfikacj± lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowi±zków zwi±zanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma równie¿ obowi±zek naprawienia szkody z tytu³u naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia.
Wykonawca zamówienia winien:
a) zapewniæ ci±g³o¶æ ¶wiadczonych us³ug od 01 lipca do 31 grudnia 2023 r.,
b) zatrudniæ tak± liczbê osób, która zapewni w³a¶ciw± realizacjê ¶wiadczenia,
c) kontrolowaæ jako¶æ ¶wiadczonych us³ug w miejscu zamieszkania podopiecznego.
Do ¶wiadczenia specjalistycznych us³ug opiekuñczych Wykonawca zobowi±zany jest zatrudniæ osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadaj±ce umiejêtno¶æ utrzymywania prawid³owych kontaktów interpersonalnych, posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje. Ponadto osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia zobowi±zane bêd± do przestrzegania nastêpuj±cych zasad:
a) zachowania tajemnicy s³u¿bowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskaj± w trakcie pe³nienia obowi±zków, a w szczególno¶ci nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych ¶wiadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej,
b) nie wprowadzania do mieszkania ¶wiadczeniobiorcy osób nieupowa¿nionych oraz w³asnych zwierz±t domowych,
c) nie mog± obarczaæ ¶wiadczeniobiorców w³asnymi problemami,
d) w kontakcie ze ¶wiadczeniobiorc± musz± stosowaæ zwroty grzeczno¶ciowe, szanowaæ wolê ¶wiadczeniobiorcy w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynno¶ci us³ugowych, z zachowaniem ogólnie przyjêtych norm spo³ecznych oraz wykonywaæ wszelkie prace z poszanowaniem godno¶ci i uczuæ ¶wiadczeniobiorcy.
Wykonawca zobowi±zuje siê do umo¿liwienia bezpo¶redniej kontroli realizacji us³ug na ¿±danie upowa¿nionej instytucji i Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci i tym samym nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty nie zawieraj±ce pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone.
Powody niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci: Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci i nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych z uwagi na nadmierne trudno¶ci zwi±zane ze skoordynowaniem dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.
Informacje dotycz±ce oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
Zamawiaj±cy, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, okre¶la nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 641.):
1) rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- co najmniej 2 osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia w zakresie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi ma posiadaæ, kwalifikacje zawodowe okre¶lone Rozporz±dzeniem Ministra Polityki Spo³ecznej z dnia 22 wrze¶nia 2005 r. w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych (Dz. U. z 2005 r., nr 189, poz. 1598 z pó¼. zm.)
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przed³o¿y³ o¶wiadczenie, i¿ osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa powy¿ej, s± zatrudnione na podstawie stosunku pracy. O¶wiadczenie powinno byæ z³o¿one najpó¼niej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce dane: imiê i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynno¶ci dla ka¿dej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zamówienia mo¿e ¿±daæ kopii umów o pracê i/lub innych dokumentów, z których jednoznacznie bêdzie wynikaæ, i¿ skierowane do realizacji zamówienia osoby s± zatrudnione na podstawie stosunku pracy. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
3) uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ: Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê kopii umów zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy oraz skutkowaæ bêdzie naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SWZ wzorze umowy, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umow± cywilnoprawn±. Powy¿szy wymóg dotyczy równie¿ Podwykonawców wykonuj±cych wskazane wy¿ej prace
Miejsce realizacji: Teren Gminy Ostrów Wielkopolski.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 60,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Centrum Terapii "Têcza"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360034299

7.3.3) Ulica: Gimnazjalna 1a/10

7.3.4) Miejscowo¶æ: Odolanów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 86040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2023-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.