eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu "PrzyStań DiM".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e21bb58c-8923-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" w ramach projektu ,,PrzyStań DiM."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa projektu: ,,PrzyStań DiM", Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/D/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 1 - REJESTRATORNIA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 18500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 2 - PORADNIA - 8 gabinetów terapeutycznych/lekarskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 35450,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 3 - PORADNIA - komunikacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 3400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 4 - GABINET EEG.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 5 - I poziomu referencyjności - komunikacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39516100-3 - Meble tapicerowane

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 30500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 6 - I poziomu referencyjności - gabinet lekarski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 4300,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 7 - I poziomu referencyjności - 3 x gabinet terapia grupowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 8 - Centrum Koordynacji Międzysektorowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 9 - II poziomu referencyjności - 4 sale dydaktyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 10 - II poziomu referencyjności - komunikacja 4 x.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 14500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 11 - II poziomu referencyjności - gabinet lekarski 3 x.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 12 - II poziom - gabinet terapii zajęciowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39516100-3 - Meble tapicerowane

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 22250,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 13 - II poziom - hostel pokoje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 14250,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 14 - II poziom - hostel recepcja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 15 - II poziom - hostel gabinet zabiegowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 16 - II poziom - hostel punkt pielęgniarski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 8600,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 17 - II poziom - hostel gabinet lekarski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 18 - Wyposażenie gabinetu administracji ośrodka - ordynatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151000-5 - Meble różne

39516100-3 - Meble tapicerowane

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego"
z podziałem na 19 pakietów. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 19 - Pozostałe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34912100-4 - Wózki popychane

4.5.5.) Wartość części: 13550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. materiały informacyjne (opisy, foldery, strony katalogowe, specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiając nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą dokumentów wymaganych postanowieniami Rozdziału 8.1. SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.