eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK Sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie Sp. z o.o. w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK Sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie Sp. z o.o. w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pgk-muszyna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Komunalna Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne i wod-kan

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zapopradzie sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343562830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zapopradzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgk-muszyna.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK Sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie Sp. z o.o. w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c41e7c-76cf-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005735/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 769588,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości ok. 95 000 litrów (dm³), w tym 60 000 litrów (dm³) na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz 35 000 litrów (dm³) dla Zapopradzie sp. z o.o. do wolnostojącego zbiornika paliw o pojemności 5 000 litrów (dm³) znajdującego się na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej 9 w Muszynie.
2) Olej napędowy dostarczany przez Wykonawcę musi być dostosowany do okresu dostawy, tj. pory roku i temperatury otoczenia w okresie letnim, przejściowym i zimowym, oraz musi spełniać wszelkie wymogi określone w przepisach i normach, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowany olej w dniu dostawy musi być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3) Zamawiający będzie odbierał olej napędowy w terminach i ilości dostosowanych do swoich rzeczywistych potrzeb. Płatność za przedmiot zamówienia następować będzie bezgotówkowo, na podstawie wystawionych faktur VAT.
4) Olej napędowy musi posiadać aktualny atest/świadectwo jakości przy każdej dostawie.
5) W skład zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie zamawiającego w olej napędowy autocysterną Wykonawcy wraz z tankowaniem do zbiornika zamawiającego w czasie trwania umowy.
6) Wykonawca będzie dostarczał zamówiony olej napędowy do oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej 9 w Muszynie oraz tankował znajdujący się tam zbiornik należący do Zamawiającego o pojemności 5 000 litrów, wszystko na koszt Wykonawcy, nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wydanie i odbiór zamówionego oleju napędowego będą następowały w od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:00 - 14:00.
7) Dostawa powinna odbywać się w plombowanych zbiornikach, każda komora pojazdu - cysterny.
8) Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych, czyli według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych znajdujących się na pojeździe -cysternie.
9) Cenę jednostkową netto 1 000 litrów oleju napędowego dla danej dostawy będzie stanowił iloczyn stałego współczynnika ceny podanego w ofercie Wykonawcy i ceny hurtowej 1 000 litrów oleju napędowego (Olej napędowy ekodiesel) z dnia dostawy ogłaszanej na stronie PKN ORLEN.
10) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy paliwa autocysternami wyposażonymi w drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z informacjami o temperaturze i ilości dostarczonego oleju napędowego.
11) Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat pojemniki do prób oleju napędowego z możliwością plombowania, które będą zgodne z obwiązującymi wymogami i przepisami w tym zakresie.
12) Zakres przedmiotu umowy może zostać ograniczony, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do szacunkowej ilości objętych przedmiotem zamówienia dla zakresu podstawowego, tj. bez prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 746700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. benzyny bezołowiowej w łącznej ilości 1 800 litrów (dm³), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji.
2) Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego.
3) Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 6 dni w tygodniu. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, tj. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna.
4) Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodnej z normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowana benzyna bezołowiowa w dniu tankowania musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
5) Zakres przedmiotu umowy może zostać ograniczony, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do szacunkowej ilości objętych przedmiotem zamówienia dla zakresu podstawowego, tj. bez prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 12484,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, tj. Zapopradzie sp. z o.o. benzyny bezołowiowej w łącznej ilości 1 500 litrów (dm³), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji.
2. Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 6 dni w tygodniu. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zapopradzie sp. z o.o., tj. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna.
4. Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodnej z normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowana benzyna bezołowiowa w dniu tankowania musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
5. Zakres przedmiotu umowy może zostać ograniczony, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do szacunkowej ilości objętych przedmiotem zamówienia dla zakresu podstawowego, tj. bez prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 10404,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 791661,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 791661,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 791661,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAC - WOJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILANOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381114306

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 24/1

7.3.4) Miejscowość: Grybów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 791661,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14234,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14234,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14234,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Łącko Company S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łącko Company Rusnarczyk Maria, Rusnarczyk Kazimierz, Faron-Gądek Agnieszka, Gądek Krzysztof S.C. ul. Zawodzie 2, 33-380 Krynica-Zdrój, NIP 7343228114

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343228114

7.3.3) Ulica: ul. Zawodzie 2

7.3.4) Miejscowość: Krynica - Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14234,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11862,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11862,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11862,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Łącko Company sc.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łącko Company Rusnarczyk Maria, Rusnarczyk Kazimierz, Faron-Gądek Agnieszka, Gądek Krzysztof S.C. ul. Zawodzie 2, 33-380 Krynica-Zdrój, NIP 7343228114

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343228114

7.3.3) Ulica: ul. Zawodzie 2

7.3.4) Miejscowość: Krynica - Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11862,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.