Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027649/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
- 2021/BZP 00031988/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073204 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków ochrony roślin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.karczewska@pierog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pierog.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja ogrodnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków ochrony roślin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-216a9fb7-9614-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 251200,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192230,97 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 1)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 64934,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 66824,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 15291,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 4)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 24404,01 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 5)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 37507,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61585,64
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65116,55
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61585,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrosimex Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670214647
7.3.3) Ulica: ul. Goliany 43
7.3.4) Miejscowość: Błędów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-620
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61585,64
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67288,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67288,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67288,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agnieszką Fiutowską, F. H. AGZIS Agnieszka Fiutowska, w miejscowości Cielądz nr 110 A, 96-214 Cielądz, powiat rawski, NIP 8351004654, REGON 750620779, oraz Hubertem Staszewskim, pod firmą „AGRO-CENTR” S.C. Hubert Staszewski, ul. Kościuszki nr 16, 96-230 Biała Rawska, NIP 8351448351, REGON 750500851.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agro - Centr S.C Agnieszka Fiutowska, Hubert Staszewski.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750808307
7.3.3) Ulica: Kościuszki 16
7.3.4) Miejscowość: Biała Rawska
7.3.5) Kod pocztowy: 96-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGRO-CENTR" S.C. AGNIESZKA FIUTOWSKA HUBERT STASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"AGRO-CENTR" S.C. AGNIESZKA FIUTOWSKA HUBERT STASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67288,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10632,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10632,71
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10632,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrosimex Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670214647
7.3.3) Ulica: ul. Goliany 43
7.3.4) Miejscowość: Błędów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-620
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10637,71
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 4 tj. pakietu 4 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16.04.2021 r. do godz. 16:00, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, pełnomocnik Zamawiającego unieważnia postępowanie w zakresie części 4, na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 5 tj. pakietu 5, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16.04.2021 r. do godz. 16:00, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, pełnomocnik Zamawiającego unieważnia postępowanie w zakresie części 5, na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp.
| 2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Dostawa i montaż siatki zabezpieczającej - ochronnej przed ptakami pod wiaduktem w ciągu DK 70 w Skierniewicach"
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 - Przetarg II
- Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz oraz na zewnątrz budynku oraz usługa dozoru na zasadzie portiera z obsługą szatni w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach
- Wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Oddziału Ortopedyczno-Urazowego, Poradni Ortopedyczno-Urazowej oraz Oddziale Rehabilitacji .
więcej: przetargi w Skierniewicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





