Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031988/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00073204/01 - Wynik z dnia 2021-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027649 z dnia 2021-04-06 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków ochrony roślin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.karczewska@pierog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja ogrodnicza
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-115-42-81
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wspólna 50/6
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-684
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pierog.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://pierog.ezamawiajacy.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków ochrony roślin.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-216a9fb7-9614-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pierog.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pierog.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformyhttps://pierog.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. W celu podpisaniaoferty, oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi pobrać pliki z miejsca „Dokumentacjazamówienia”, podpisać je poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty. Niezbędnewymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) Stały dostęp do sieci Interneto gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC,o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa niezbędnewymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisuelektronicznego:1)Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisuwymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej,pozwalające naprzyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującejszyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl)do wyjątków(exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych nakomputerze.3)Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host, któryodpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający.Rozszerzenie SzafirSDK można pobrać na stroniehttp://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/Pozainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK orazaplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącąstronę.4) Przed uruchomieniem platformyeZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną dokomputera.10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkoścido 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css,xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyćilość realizowanych dostaw środków ochrony roślin wyszczególnionych w Załączniku nr 1a,jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy. 2. Warunki skorzystania z prawa opcji:1)skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzebZamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywanezapotrzebowanie na środki ochrony roślin;2) prawo opcji realizowane będzie na takich samychwarunkach, jak zamówienie podstawowe;3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wczasie trwania umowy;4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzystaczęściowo z zamówień opcjonalnych);5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówieniaprzewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy. Doobliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i cenywskazane w załączniku nr 1a do SWZ złożonym wraz z formularzem ofertowym Wykonawcy.3.Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brakzłożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wstosunku do Zamawiającego.4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacjązamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniu do każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniu do każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyćilość realizowanych dostaw środków ochrony roślin wyszczególnionych w Załączniku nr 1a,jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.2. Warunki skorzystania z prawa opcji:1)skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzebZamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywanezapotrzebowanie na środki ochrony roślin;2) prawo opcji realizowane będzie na takich samychwarunkach, jak zamówienie podstawowe;3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wczasie trwania umowy;4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem. Brak stosownego zamówienia świadczyo rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzystaczęściowo z zamówień opcjonalnych);5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówieniaprzewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy. Doobliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i cenywskazane w załączniku nr 1a do SWZ złożonym wraz z formularzem ofertowym Wykonawcy.3.Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brakzłożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wstosunku do Zamawiającego.4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacjązamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniudo każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniudo każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyćilość realizowanych dostaw środków ochrony roślin wyszczególnionych w Załączniku nr 1a,jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.2. Warunki skorzystania z prawa opcji:1)skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzebZamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywanezapotrzebowanie na środki ochrony roślin;2) prawo opcji realizowane będzie na takich samychwarunkach, jak zamówienie podstawowe;3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wczasie trwania umowy;4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem. Brak stosownego zamówienia świadczyo rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzystaczęściowo z zamówień opcjonalnych);5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówieniaprzewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy. Doobliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i cenywskazane w załączniku nr 1a do SWZ złożonym wraz z formularzem ofertowym Wykonawcy.3.Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brakzłożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wstosunku do Zamawiającego.4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacjązamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniudo każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniudo każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 4)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyćilość realizowanych dostaw środków ochrony roślin wyszczególnionych w Załączniku nr 1a,jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.2. Warunki skorzystania z prawa opcji:1)skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzebZamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywanezapotrzebowanie na środki ochrony roślin;2) prawo opcji realizowane będzie na takich samychwarunkach, jak zamówienie podstawowe;3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wczasie trwania umowy;4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzystaczęściowo z zamówień opcjonalnych);5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówieniaprzewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy. Doobliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i cenywskazane w załączniku nr 1a do SWZ złożonym wraz z formularzem ofertowym Wykonawcy.3.Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brakzłożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wstosunku do Zamawiającego.4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacjązamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie napodstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniu do każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie napodstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniu do każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa środków ochrony roślinwyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. (Pakiet 5)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyćilość realizowanych dostaw środków ochrony roślin wyszczególnionych w Załączniku nr 1a,jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.2. Warunki skorzystania z prawa opcji:1)skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzebZamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywanezapotrzebowanie na środki ochrony roślin;2) prawo opcji realizowane będzie na takich samychwarunkach, jak zamówienie podstawowe;3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wczasie trwania umowy;4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzystaczęściowo z zamówień opcjonalnych);5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówieniaprzewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy. Doobliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i cenywskazane w załączniku nr 1a do SWZ złożonym wraz z formularzem ofertowym Wykonawcy.3.Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brakzłożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wstosunku do Zamawiającego.4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacjązamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniu do każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Oferta zostanie odrębnie oceniona w odniesieniu do każdej części zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2097 z późn. zm.) uprawniający dowykonywania działalności w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzeniaspełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III pkt 1 litera a).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian Umowy w zakresie realizacji Umowy orazwysokości wynagrodzenia w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznychoraz wskazanych poniżej: 1) zmiany oferowanego modelu asortymentu dostawy ze względu nazakończenie produkcji lub wycofanie produktu z obrotu. W takim przypadku Wykonawca możeprzedstawić inny produkt (zamiennik) o właściwościach równoważnych odpowiadającychcharakterystyce produktu określonej w SWZ. Spełnienie warunku równoważności produktuzostanie zweryfikowane przez Zamawiającego i wymaga zaakceptowania.2) zmianywynagrodzenia w przypadku: a) gdy zmianie ulegnie cena brutto przedmiotu umowy - wprzypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiany te będą mieć wpływ nawynagrodzenie; b) gdy zmianie ulegnie cena brutto środków ochrony roślin - z uwagi na zmianęstawki podatku VAT w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu imożliwości zastosowania albo braku możliwości dalszego stosowania uprzywilejowanej stawkipodatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie mieć wpływ na wynagrodzenie; 3) zmiany terminuwykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia siły wyższej (np.niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonaniedostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-14 16:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pierog.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-14 16:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-13
2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inwestycyjnego pn. Budowa budynku laboratoryjno-analitycznego i kompleksu szklarniowego z zapleczem technicznym w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.
- Dostawa sprzętu rolniczego
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 103/2024 Środek ochrony roślin Pakiet ELATUS Plus ERA lub równoważny w ilości 8 szt
- 106/2024 Środek ochrony roślin PROTENDO 300 EC lub równoważny w ilości 150 l
- 105/2024 Środek ochrony roślin TEBU 250 EW lub równoważny w ilości 100 l
- 104/2024 Środek ochrony roślin Pakiet ELATUS PLUS PLEXEO lub równoważny w ilości 10 szt.
- 102/2024 Środek ochrony roślin QUEEN lub równoważny w ilości 160 l
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w podziale na 5 części zamówienia
więcej: Wyroby rolno-chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.