Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00038379/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa termograwimetru TGA/DSC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania Naukowe i Prace Rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa termograwimetru TGA/DSC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee7a10b-e815-432b-951f-529773a04cc9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00038379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/BCG-1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy termograwimetru TGA/DSC firmy Mettler – Toledo
2. Zakres zamówienia obejmuje wymianę pieca TGA HT w termograwimetrze (producent: Mettler – Toledo, model TGA/DSC3+, rok produkcji – 2015) wraz z wykonaniem wzorcowania aparatu w siedzibie Zamawiającego.
3. Wymagane parametry pracy pieca :
- zakres temperatur od RT do + 1600oC
- szybkość grzania co najmniej w zakresie od 2 do 200 K/min
- dokładność temperaturowa ±0,5K
4. Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu starego pieca, wymiany pieca na nowy oraz utylizacji starego.
Stary piec zostanie zutylizowany przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Jeżeli w starym piecu znajdują się substancje niebezpieczne Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe postępowanie z odpadem, w tym za usunięcie wszelkich zanieczyszczeń i materiałów niebezpiecznych zawartych w starym piecu, zgodnie z przepisami dotyczącymi gospodarowania odpadami niebezpiecznymi.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające właściwą utylizację pieca, takie jak protokół przekazania odpadów, karty przekazania odpadów (KPO) lub inne wymagane prawem dokumenty.
5. Miejsce wykonania usługi: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Grupa Badawcza Chemia Nieorganiczna, ul. Sowińskiego 11, 44 – 101 Gliwice
6. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50412000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.01.2025r., pod numerem 2025/BZP 00038379 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 28 stycznia 2025r. godz.11.00, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Puławy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2508L Opoka - Chrząchówek
- Dostawa nawozów dla IUNG - PIB w Puławach, dla RZD w Żelisławkach w podziale na 3 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





