eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnojnikModernizacja budynku szko³y podstawowej w msc. Gnojnik , gm.Gnojnik



Og³oszenie z dnia 2023-01-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku szko³y podstawowej w msc. Gnojnik , gm.Gnojnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GNOJNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 363

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gnojnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gnojnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku szko³y podstawowej w msc. Gnojnik , gm.Gnojnik

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39e12849-a156-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00072345

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00067956/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Modernizacja budynku szko³y podstawowej w msc. Gnojnik

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl (https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f346d5c6-e570-4aae-88e4-cb872f5d179a); www.gnojnik.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
3. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).
4. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
1) pliki w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) , przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
6. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
7. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
8. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Gnojnik, Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik.
Tel.: 146869600, e-mail: sekretariat@gnojnik.pl
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Magdalena Jagielska-Zapiór, za po¶rednictwem telefonu 146869600 lub adresu e-mail: mjagielska@gnojnik.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja budynku szko³y podstawowej w msc. Gnojnik , gm.Gnojnik – znak sprawy: RIiD.271.2.2023 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
3. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiD.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Gnojniku w trybie Zaprojektuj i Wybuduj.
W ramach zamówienia Wykonawca ma obowi±zek wykonania:
• ostatecznego, docelowego projektu koncepcyjnego dla przedmiotowego budynku przy uwzglêdnieniu wszystkich wytycznych i uwarunkowañ
• dokumentacji projektowej obejmuj±cej co najmniej:
- projekt budowlany i wykonawczy lub budowlano-wykonawczy w podziale na bran¿e wg wymagañ prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych dla przedmiotowego budynku;
- prawid³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich bran¿ach budowlanych przewidzianych do realizacji;
- dokumentacje powykonawcze zrealizowanego budynku, w tym bran¿owe
• harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizacjê robót budowlanych i instalacyjnych
• uzyskania na koszt Wykonawcy w imieniu Zamawiaj±cego wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ, decyzji i pozwoleñ administracyjnych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami wymaganymi do realizacji zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia;
• o ile bêdzie zachodzi³a taka konieczno¶æ wykonanie wszelkich badañ i ekspertyz budowlanych, konstrukcyjnych, elektrycznych, mykologicznych, itp. niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia
• Wykonania robót budowlanych instalacyjno-wykoñczeniowych przedmiotowego budynku w tym termomodernizacyjnych wed³ug sporz±dzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, PFU, SWZ oraz audytami energetycznymi.
Wykonawca powinien równie¿ uzyskaæ wszelkie niezbêdne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikaj±ce z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót budowlanych na w³asny koszt.
Prace przy termomodernizacji obiektu polegaæ bêd± na wykonaniu nastêpuj±cego zakresu prac:
• Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
o Wymiana kot³owni:
− Demonta¿ istniej±cych kot³ów,
− Demonta¿ instalacji c.o. orurowania, pomp, grzejników,
− Demonta¿ systemu kominowego,
− Monta¿ gazowych kot³ów kondensacyjnych,
− Monta¿ dedykowanego do kot³ów systemu spalinowego,
− Modernizacja orurowania, pomp, armatury, na potrzeby instalacji nowych gazowych kot³ów kondensacyjnych,
− Monta¿ systemu detekcji gazu,
− Monta¿ systemu uzdatniania wody,
− Przeróbki instalacji elektrycznej w celu pod³±czenia nowych urz±dzeñ,
− Przeprowadzenie prób i testów przed rozruchem kot³owni,
− Monta¿ liczników energii umo¿liwiaj±cych opomiarowanie instalacji.
o Zastosowanie automatyki pogodowej w wê¼le cieplnym,
o Wymiana grzejników,
o Wykonanie instalacji ogrzewania pod³ogowego w salach,
o Monta¿ grzejnikowych zaworów termostatycznych,
o Wykonanie instalacji ogrzewania pod³ogowego w salach lekcyjnych oraz w pomieszczeniach biurowych.
• Demonta¿ sko¶nych daszków wraz z ¿elbetowymi tarasami stanowi±cymi oparcie dla daszków
• Przebudowa stropodachu,
• Modernizacja instalacji przygotowania ciep³ej wody u¿ytkowej:
o Wymiana ¼ród³a ciep³a na cwu
o Monta¿ nowego zasobnika
• Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem o grubo¶ci 10 cm i o wspó³czynniku przewodzenia ciep³a ni¿szym b±d¼ równym 0,042 W/(m•K).
• Ocieplenie stropodachu we³n± mineraln±, lub styropianem i styropap± o wspó³czynniku przewodzenia ciep³a ni¿szym b±d¼ równym 0,040 W/(m•K) i o grubo¶ci 30 cm,.
• Wymiana stolarki okiennej na stolarkê o wspó³czynniku przenikania ciep³a U= 0,9 W/(m2•K).
• Wymiana stolarki drzwiowej na stolarkê o wspó³czynniku przenikania ciep³a U= 1,3 W/(m2•K).
• Wymiana instalacji elektrycznej (ca³ej) i opraw na oprawy ze ¼ród³ami ¶wiat³a na typu LED.
• Wymiana instalacji alarmowej i monitoringu.
• Przebudowê klatki schodowej w ¿ó³tym budynku (po gimnazjum), przebudowê schodów zewnêtrznych do kuchni i zaplecza
• Przebudowa sanitariatów w budynku ¿ó³tym (stare gimnazjum) - przebudowa na wszystkich piêtrach. Toalety dla ch³opców i dziewcz±t na ka¿dym z piêter. Toaleta dla personelu na 3 piêtrze.
• Naprawê uszkodzonego stopnia przy wej¶ciu g³ównym,
• Remont Sali lekcyjnej nr 14,
• Wydzielenie p.po¿ klatki schodowej zgodnie z zapisami ekspertyzy stanowi±c± za³ nr 1 do niniejszego opracowania.
• Wykonanie posadzki w ca³ym budynku (sale, korytarze z wy³±czeniem sanitariatów) z wyk³adziny PCV lub winylu z dostosowanych do ogrzewania pod³ogowego.
• Naprawa ¶ciany szczytowej Sali gimnastycznej w oparciu o stosown± ekspertyzê techniczn±.
• Monta¿ rolet zewnêtrznych na oknach szko³y - na elewacji od drogi DK75.
• Monta¿ rolet zaciemniaj±cych wewnêtrznych we wszystkich salach.
• Wykonanie klimatyzacji pomieszczeñ: pracowni komputerowych, sekretariatu, gabinetu dyrektora, gabinetu wicedyrektora.
• Wymiana opaski z kostki brukowej dooko³a ca³ego budynku oraz remont zapadniêæ kostki dooko³a budynku oraz doj¶cia do sali gimnastycznej.
• Wymiana dachu na budynku gimnazjum - wykonanie nowej konstrukcji dachu oraz pokrycia.
• Wymiana pokrycia dachu na sali gimnastycznej.
• Przebudowa stropodachu na jadalni ze ¶wietlikiem.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno U¿ytkowy - za³. nr 10 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie ni¿ej podane kryteria:

1 Cena 60 %
2 Okres gwarancji i rêkojmi 40 %

Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 Okres gwarancji i rêkojmi
Liczba punktów = ( ORbad/4) * 100 * waga
gdzie:
- ORbad - 0 - 4 punktów przyznane badanej ofercie
Oceniana bêdzie d³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi liczona w miesi±cach ponad minimum okre¶lone na 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy. Je¶li Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi 60 miesiêcy (minimum) oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ okresu gwarancji i rêkojmi krótszego ni¿ 60 miesiêcy.
Wykonawca otrzyma dodatkowy punkt za ka¿dy okres d³u¿szy o 3 miesi±ce, jednak nie wiêcej ni¿ 12 miesiêcy, czyli Wykonawca mo¿e zaoferowaæ ³±cznie maksymalnie 72 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi. D³u¿szy okres nie bêdzie punktowany tj. Zamawiaj±cy oceni ofertê tak jak dla Wykonawcy, który zaoferowa³ dodatkowo 12 miesiêcy gwarancji i rêkojmi ponad wymagane minimum.
Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane nale¿y wpisaæ w Formularzu oferty.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje gwarancjê w przedzia³ach innych ni¿ okre¶lone miesi±ce, Zamawiaj±cy przyjmie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcê natomiast punktacjê przyzna jak za okres zadeklarowany w ni¿szym przedziale.
W przypadku b³êdnego wype³nienia oferty w niniejszym kryterium (niezgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego, np. brak wskazania okresu gwarancji i rêkojmi), oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres gwarancji i rêkojmi zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy.
Okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji.
Bez wzglêdu na powy¿sze: Je¿eli warunki gwarancji jako¶ci udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci ni¿ gwarancja udzielona przez Wykonawcê - obowi±zuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na realizacjê przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci minimum 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100) oraz
2) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).

2 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie budynku, o warto¶ci tego zamówienia nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
2) dysponuje co najmniej:
a) 1 osob± na stanowisko kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych wcze¶niej przepisów),
b) 1 osob± na stanowisko kierownika robót bran¿owych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych wcze¶niej przepisów),
c) 1 osob± na stanowisko kierownika robót bran¿owych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych wcze¶niej przepisów).
d) 1 osob± na stanowisko Kierownika Zespo³u Projektowego (G³ówny Projektant) posiadaj±c± uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych wcze¶niej przepisów).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie w/w specjalno¶ci, je¿eli którakolwiek z uprawnionych osób bêdzie posiada³a wiêcej ni¿ jedn± z wymaganych przez Zamawiaj±cego specjalno¶ci.
Wymieniony powy¿ej sk³ad zespo³u nale¿y traktowaæ jako minimalne wymaganie Zamawiaj±cego - obowi±zkiem Wykonawcy jest zapewnienie do¶wiadczonego personelu, posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 O¶wiadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapita³owej
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. (za³. nr 6 do SWZ)

2 Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1 Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z uwzglêdnieniem terminów wa¿no¶ci tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³. nr 8 do SWZ)

2 Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej
Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

3 Ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.

4 Wykaz robót budowlanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. (za³. nr 7 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1 Formularz oferty
Formularz oferty na roboty budowlane (za³. nr 1 do SWZ)

2 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (za³. nr 5 do SWZ)

3 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. (za³. nr 2 do SWZ)

4 O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. (za³. nr 3 do SWZ)

5 O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy)
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. (za³. nr 4 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 40 000.00 PLN (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy 00/100 PLN).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w zakresie i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (za³. nr 9 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.