Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062828/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071985 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu podczas imprezy Challenge Gdańsk 2021 współorganizowanej przez Gdański Ośrodek Sportu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sportgdansk.pl/publiczne-powyzej/nowe-postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu podczas imprezy Challenge Gdańsk 2021 współorganizowanej przez Gdański Ośrodek Sportu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e62874-bc5b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/272/9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153333 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, w tym między innymi:
1) w dniu 19 czerwca 2021 roku – dostarczenie, rozstawienie i złożenie wraz z transportem min. 300 szt. znaków U-21a,
2) w dniu 20 czerwca 2021 roku – dostarczenie, rozstawienie i złożenie wraz z transportem min. 380 szt. znaków U-21a,
3) wyprodukowanie, montaż i demontaż wraz z transportem 60 szt. tablic informujących o utrudnieniach w ruchu związanych z przeprowadzaniem imprezy w dniach 19 i 20 czerwca 2021 roku,
4) uczestniczenie na odprawie zorganizowanej przez Zamawiającego ora przejazd, wspólnie z Zamawiającym, trasy na której będzie wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy (który stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty| 2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





