Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644064/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2025r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW we Wschowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080395387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowopolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuw.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuw.wschowa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c67a257d-e076-46f7-9c51-15d340061e081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi Wodne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2025r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c67a257d-e076-46f7-9c51-15d340061e08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 5/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44685,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Badania wody pitnej w ramach monitoringu: kontrolnego A- 107 szt.; przeglądowego B-31szt. i kontrolnego wody surowej AWS-22szt. i przeglądowego wody surowej BWS-16szt. na terenie województwa wielkopolskiego (arkusz nr 1-Harmonogramu)4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 21070,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Badania wody pitnej w ramach monitoringu kontrolnego A-37szt. i przeglądowego B-10 szt. oraz monitoringu kontrolnego wody surowej AWS –10szt. na terenie województwa Lubuskiego i Dolnośląskiego ( arkusz nr 2-Harmonogramu)4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 6590,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Badania ścieków surowych oraz wód popłucznych „BP”-83 szt.; badania ścieków oczyszczonych B1-5 szt. badania zawiesiny ogólnej Z-93szt.; badanie zawiesiny ogólnej i żelaza „Z+Fe”- 71szt.; badanie wód popłucznych i żelaza „BP+Fe”-21szt. ,badanie zawiesiny, żelaza i związków chloru”Z+Fe+Cl”-20szt., badanie wód popłucznych „B+Fe+Cl”- 4szt. oraz badania komunalnych osadów ściekowych „O”-18 szt. (arkusz nr 3-Harmonogramu)4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 17025,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurofins OBiKŚ Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000288674
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurofins OBiKŚ Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000288674
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17025 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17025 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17025 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurofins OBiKŚ Polska Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000288674
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROFINS OBIKŚ POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17025 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-30INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie śniadań, dwudaniowych obiadów i kolacji wychowankom Internatu w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie
więcej: przetargi w Wschowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.