Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00628184/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) – maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ore.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ore.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) – maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7bb7170-513b-41ef-b20e-86f334f56b9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214540/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi eksperckie do opracowania standardów pracy doradców metodycznych, programu szkoleń i materiałów dla trenerów ( ...) i
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opracowanie rozwiązań zapewniających dostęp do wysokiej jakości zindywidualizowanego i spersonalizowanego doradztwa metodycznego współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), Priorytet 1 – Umiejętności, Działanie 01.04 Rozwój systemu edukacji (nr FERS.01.04-IP.05-0017/23)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspert/ekspertka ds. mentoringu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspert/ekspertka ds. tutoringu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspert/ekspertka ds. coachingu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspert/ekspertka: trener4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspert/ekspertka: trener oświaty4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspert/ekspertka: doradca metodyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Kolektyw edukacyjny HEJO, 1) Agnieszka Chomicka-Bosy, ul. Malawskiego, 7/2, 02-641 Warszawa, 2) Karolina Żelazowska-Byczkowska, ul. Zadumana 1a/11, 02-206 Warszawa, złożył wymagane dokumenty, jednak przesłane dokumenty nie potwierdziły spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający, na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do poprawienia/uzupełnienia złożonych podmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie uzupełnił/nie poprawił podmiotowych środków dowodowych i tym samym nie potwierdził spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, w ramach spełnienia warunku udziału w postępowaniu nr 3, w zał. nr 7 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, wskazał osobę do realizacji przedmiotu zamówienia, która miała wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu działań z zakresu mentoringu – minimum 200 godzin w ciągu ostatnich 3 lat do momentu złożenia oferty (tj. w okresie od 11.12.2021 r. do 10.12.2024 r.).
W ramach poprawienia/uzupełnienia złożonych podmiotowych środków dowodowych Wykonawca przesłał dokumenty uzupełnione o wskazane informacje i dodatkowe doświadczenie, ale nie uzupełnił okresu realizacji działań w wymaganym formacie mm.rr.-mm.rr, tym samym nie można uznać spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy Pzp, odrzucił ofertę Wykonawcy w zakresie Części I, gdyż została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidywanym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczania lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp, w związku z tym, iż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu, unieważnił postępowanie w zakresie Części I.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części II, do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert nie wpłynęły żadne oferty w związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części II.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40388,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAKCJE - Paweł Wolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-245-79-48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-CREATOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123443632,
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Grygier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Maras-Pawliszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa i montaż trzech urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
- Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji i bieżących napraw agregatów prądotwórczych na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie PIB
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa analizatora biochemicznego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków w ramach projektu "Aktywizacja i integracja społeczeństwa w Gminie Czajków - nowe szanse dla mieszkańców!"
- Usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych dla 25 osób
- "Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe 2024-2025"
- Zorg. i przeprow. kursów zawodow: 1. Kurs florystyczny 1 st. dla uczniów/uczennic i nauczyciela praktycznej nauki zawodu 2. Kurs florystyczny 2 st. dla naucz. prakt. nauki zawod z ZSP w Ornontowicach.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Animator czasu wolnego" i "Kurs rezydentów biur podróży" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.